Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Om inte kritiken är en lögn i dina ögon behöver du ju inte bemöta den med sådan frenetik varje gång ju !

Nej men oj då har jag varit för engagerad nu i dina ögon men då ska jag dämpa min framtoning :crazy:

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Dagens citat: "Röker du crack"

Jag bara älskar den domaren som sa det till Apples advokat igår under rättegången! :)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Dagens citat: "Röker du crack"

Jag bara älskar den domaren som sa det till Apples advokat igår under rättegången! :)

Ja, det skulle väl inte vara helt otroligt om advokaten rökte crack.

Godaste Steve Jobs rökte väl också en hel del eller var det t.o.m LSD?

Dela på andra sajter

Ja, det skulle väl inte vara helt otroligt om advokaten rökte crack.

Godaste Steve Jobs rökte väl också en hel del eller var det t.o.m LSD?

Ja, och han trodde dessutom att han kunde bota sin cancer genom att äta svampar och rötter. Det bevisar att även intelligenta är dumma.

Dela på andra sajter

Vad säger det om vår älskade Svampen då?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

ju mer jag lyssnar på er ju mer förstår jag att jag har rätt.

Apple är för folk som vill ha allt serverat på ett litet fat.

Android är för personer som vill ha mer än det där fatet även om det blir besvärligt.

Så...

Måste man bråka om det?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Android är för personer som vill ha mer än det där fatet även om det blir besvärligt.

Så...

Måste man bråka om det?

Har du testar båda systemen så du kan dra den slutsatsen?

Att dra den slutsatsen efter att läsa tjafset i denna tråd är att göra det enkelt för sig.

Jag tycker om båda systemen för bägge har sina fördelar men en står som favorit.

Dela på andra sajter

Så...

Måste man bråka om det?

Om du köper en ny bil vill du ha den komplett och fungerande eller vill du lackera den själv och sedan justera insprutningspump och sedan programera styrkort

så det går att starta motor så du kan försätta med med omprogrammering av bränsle typ :crazy:

Det är det android snubbar bråkar om.

De är inte nöjda med en komplett fungerande bil

Ändrades av Lobuz
Dela på andra sajter

Om du köper en ny bil vill du ha den komplett och fungerande eller vill du lackera den själv och sedan justera insprutningspump och sedan programera styrkort

så det går att starta motor så du kan försätta med med omprogrammering av bränsle typ :crazy:

Nöjd ska man inte vara ,då kan.man sluta leva

Dela på andra sajter

Det där argumentet hade säkert stämt när Android precis kom. Idag funkar det klanderfritt utan att behöver göra några installationer... jag har inte ens rootat min HOX ännu, det säger allt. :)

Lobuz, du har ju verkligen visat vilka kunskaper du har om Android! :)

Dela på andra sajter

andersbangkok

Du har uppenbarligen aldrig haft en Android.

Ford körde med Apple-argument för många år sedan..."du kan köpa Ford i vilken färg som helst...bara det är svart" Ford var förståndiga att välja färg åt kunderna på samma sätt som Apple är klokare än sina kunder eftersom man väljer vilka program kunderna skall använda.

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

Det där argumentet hade säkert stämt när Android precis kom. Idag funkar det klanderfritt utan att behöver göra några installationer... jag har inte ens rootat min HOX ännu, det säger allt. :)

Ni är störst bäst och vackrast :crazy: Jag buggar för era kunskaper om att och alla :crazy:

Dela på andra sajter

Svårt att ta dig på allvar. Har inte "mixtrat" något med min SIIa och den fungerar helt perfekt.

Då du tydligen vet att det är massa saker man måste göra för att få en Android att fungera så kan du vara snäll och tala om det.

Är det inte så att du bara har missat att med en Android har man möjligheten att göra en massa saker, om man vill, men det är absolut inget tvång.

En möjlighet som IPhone användare saknar.

Dela på andra sajter

Ni är störst bäst och vackrast :crazy: Jag buggar för era kunskaper om att och alla :crazy:

Kan du lägga upp en youtube när du dansar för oss? :wink:

Ändrades av wUThai
Dela på andra sajter

Svårt att ta dig på allvar. Har inte "mixtrat" något med min SIIa och den fungerar helt perfekt.

Då du tydligen vet att det är massa saker man måste göra för att få en Android att fungera så kan du vara snäll och tala om det.

Är det inte så att du bara har missat att med en Android har man möjligheten att göra en massa saker, om man vill, men det är absolut inget tvång.

Om du hade läst detta tråd då skulle du förstå vad jag menar.

iPhone är bara skit Android är perfekt.

Men ingen kunde förklara vad som en android har som inte finns i en iPhone och tvärtom

Vilka möjligheter som det saknas i en iPhone

Då jag äger både en iPhone och en Android kan jag säga att både har sina fördelar och sina nackdelar

och allt vad påstår stämmer inte alltid på alla modeller.

Dela på andra sajter

Kan du lägga upp en youtube när du dansar för oss? :wink:

Varför vill du inte erkänna att du hade fel angående min Flyer

Du påstod en sak och HTC kundsupport hade sagt mot dina påstående.

Vem vet bäst?

Dela på andra sajter

Ford körde med Apple-argument för många år sedan..."du kan köpa Ford i vilken färg som helst...bara det är svart" Ford var förståndiga att välja färg åt kunderna på samma sätt som Apple är klokare än sina kunder eftersom man väljer vilka program kunderna skall använda.

Jo en Android har han alla fall enligt bilderna han lagt upp :)

Dela på andra sajter

Om du hade läst detta tråd då skulle du förstå vad jag menar.

iPhone är bara skit Android är perfekt.

Men ingen kunde förklara vad som en android har som inte finns i en iPhone och tvärtom

Vilka möjligheter som det saknas i en iPhone

Då jag äger både en iPhone och en Android kan jag säga att både har sina fördelar och sina nackdelar

och allt vad påstår stämmer inte alltid på alla modeller.

Jag har läst tråden men förstår inte vad du menar.

Jag ber dig igen att tala om vad jag måste göra för att få min mobil att fungera.

Dela på andra sajter

Var inte roota en android din största argument i diskussioner för och mot

Nu het plåtslig säger du att du behöver inte göra det.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nja, man kan väl göra en hel del med en Android om man rootar den.

Man kan även göra en hel det med en iPhone om man kör JB.

Själv gillar jag iPhone men har inget speciellt emot Android förutom att man kan köpa en skräplur med Android. Det kan man knappast skylla på OS'et för.

Frugans Experia.vet inte tilläggsnamnet, har en bedrövlig touchkänsla. Om man ska skylla den känslan på Android eller Sony vet jag inte.

Sedan tycker jag att Android är lite bökigare fast då har jag inte ens prövat sätta mig in i Android telefoner nämnvärt.

Dela på andra sajter

Jag har läst tråden men förstår inte vad du menar.

Jag ber dig igen att tala om vad jag måste göra för att få min mobil att fungera.

Du behöver inte göra något om du inte vill men det var många gånger argument i

diskussioner att du kan göra det och annat med en android som du inte kan göra med en iphone.

Därför min kommentar om bilen

Dela på andra sajter

Var inte roota en android din största argument i diskussioner för och mot

Nu het plåtslig säger du att du behöver inte göra det.

Att man kan roota telefonen ser jag som en fördel, ja. Men att roota för rootandets skull det är inget jag gör. Jag rootade min gamla lur av olika anledningar b.l.a. utökade jag mitt internminne från 128mb till 1.5gig. Mitt största argument är inte root och det har jag aldrig påstått. Det är att kunna göra vad JAG vill med min telefon.

Ändrades av wUThai
Dela på andra sajter

Själv vill jag ha en Samsung med Ios operativ :crazy:

mvh Christer

En intressant tanke :)

Frågan är om Apple hade släppt iOS öppet för alla telefon tillverkare hur fördelningen varit mellan Andorid och iOS.

Tror säkert det finns dom som inte gillar designen på iPhone men gillar operativ systemet och vice versa.

Att då får en design som dom gillar OCH ett OS dom gillar :)

Dela på andra sajter

En intressant tanke :)

Frågan är om Apple hade släppt iOS öppet för alla telefon tillverkare hur fördelningen varit mellan Andorid och iOS.

Tror säkert det finns dom som inte gillar designen på iPhone men gillar operativ systemet och vice versa.

Att då får en design som dom gillar OCH ett OS dom gillar :)

Jo ungefär som vi chaufförer som skulle vilja ha en scania/volvo ,vilken bil det skulle bli

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...