Guest wUThai Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Kunde ni inte väntat med detta goa tjafs tills imorrn istället?!?! Jävla amatörer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 När jag tänker återställning så är det ju att man rensa telefonen samt att man kan göra backup. Alltså man återställer telefonen så den är ren samt att man lägger in appar och sms och fan och hans moster som gjort backup på. Varför skulle inte en återställning vara möjlig även att den är låst? Så länge Apple dikterar hur återställningen går till så är det väl ok även för Apple?! Återigen frågar jag var du fått detta ifrån? Återställa Iphone?!?! Det är väl det som är så kanon med inlåsta systemet att man aldrig behöver göra återställningar??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Återigen frågar jag var du fått detta ifrån? Om det inte går upp för dig... så har jag inte fått det från nånstans. Utan jag antog att så var fallet. Vad exakt gör en återställning i Iphone då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Var det jobbigt att snusa jord i ett halvår då?? Man har(hade) väl ett välfyllt konto att ta från. Men fylleångesten blev ju rejäl ivf. Speciellt när den andra fakturan kom på 4k. Trodde jag hade betalt allt månaden innan . Men men bara pengar,och nu kan man garva åt det . Numera har jag 500kr spärr på mobilen /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Kunde ni inte väntat med detta goa tjafs tills imorrn istället?!?! Jävla amatörer! Du får väl dra igång oss imorgon igen då..din uppviglare där , Nu kom frugan hem så nu får jag inte leka med er längre. See you tomollow boys..natti natti/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Man har(hade) väl ett välfyllt konto att ta från. Men fylleångesten blev ju rejäl ivf. Speciellt när den andra fakturan kom på 4k. Trodde jag hade betalt allt månaden innan . Men men bara pengar,och nu kan man garva åt det . Numera har jag 500kr spärr på mobilen /Hn Själv har man ju Tele2 med fria samtal, sms, mms och 10gig surf för 345:- mån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Själv har man ju Tele2 med fria samtal, sms, mms och 10gig surf för 345:- mån. Kör med 3..299/månad ring för allt och 10gb surf+ en otroligt fin telefon på köpet. Hade hoppat på din deal om jag inte hade varit fastbunden runt pungen i nästan ett år till när det "kriget" dök upp, jävla bra deal /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Njae jag tror det var andra faktorer som spelade in att ni fick olika täckning Och hur förklarar du det med när jag använde samma telefon med de båda sim-korten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Kunde ni inte väntat med detta goa tjafs tills imorrn istället?!?! Jävla amatörer! Har aldrig lyst så rött i notifikationrutan som ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 (ändrad) Nu tycker jag att det är läge att byta tema en aning. Det finns ju faktiskt andra Apple-produkter vid sidan om iPrylarna. Som jag har beskrivit i en annan tråd tidigare tycker jag om att spela musik synkront i alla rum. Det har tidigare fungerat jättebra mha "Airport Express" som gjorde det möjligt att koppla in min ljudanläggning i vardagsrummet. Ljudet spelas helt synkront i både "Spotify" (via "AirFoil") och "iTunes". Nu ville jag även koppla in min stereo i köket och skaffade efter mycket googlandet en "Apple TV 3" för detta ändamål. Men till min förvåning spelas inte ljudet upp synkront trots att man i sin reklam påstår att så skulle vara fallet. Det låter ju helt värdelöst om inte alla ljudanläggningar (3 st.) spelar musiken synkront. Jag har nu googlat efter eventuella lösningar men får bara fram att det är ett problem med Apple TV som i nuläge inte går att göra något åt. Nu tänkte jag kolla med alla experter på detta forum och i synnerhet med de talrika Apple-supportrarna om det verkligen kan vara så att det finns Apple-produkter som inte är helt funktionsdugliga. Som det är nu kan jag lika väl slänga den lila svarta lådan i soppåsen efter ha blivit lurad på drygt 1000 kr. Att man bara kan strömma videomaterial som man endast kan skaffa via iTunes-store gör ju inte saken mera attraktiv precis. Lite tröst och möjliga lösningsvägar från Apple-supportrarna, också kallad för "Apple-fan-boys", vore faktiskt på sin plats nu om mitt redan skamfilade förtroende för Apple-produkter inte skall få sig en allvarlig knäck nu... //Singha711 Ändrades Augusti 16, 2012 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Nämn en Android lur som är 3år gammal som fått den senaste uppdateringen av Android där ALLA funktioner fungerar? Nej en androidägare är ingen snåljåp. Utan håller sig med senaste luren så har man automatiskt senaste uppdateringen (och hårdvaran) Men i många trådar har du propagerat för fördelen att uppgradera och inte byta :rotfl: "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Om det inte går upp för dig... så har jag inte fått det från nånstans. Utan jag antog att så var fallet. Vad exakt gör en återställning i Iphone då? Jag visste att du bara hittade på men ville att du skulle skriva det i klartext så alla kunde se Den gör samma sak som Android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Och hur förklarar du det med när jag använde samma telefon med de båda sim-korten? Det kanske är bättre att du frågar Halebop eller Telia som har står för tekniken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Nej en androidägare är ingen snåljåp. Utan håller sig med senaste luren så har man automatiskt senaste uppdateringen (och hårdvaran) Men i många trådar har du propagerat för fördelen att uppgradera och inte byta :rotfl: Är det rådet du ger dom som vill uppdatera sin Android lur att man måste köpa nytt istället? Kommer ihåg att det var någon som skrev att vi betalar mycket för iPhone men man kan undra vem som betalar dyrt egentligen när man måste byta varje år för att få senast mjukvaran ...Haha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 (ändrad) Nu tycker jag att det är läge att byta tema en aning. Det finns ju faktiskt andra Apple-produkter vid sidan om iPrylarna. Som jag har beskrivit i en annan tråd tidigare tycker jag om att spela musik synkront i alla rum. Det har tidigare fungerat jättebra mha "Airport Express" som gjorde det möjligt att koppla in min ljudanläggning i vardagsrummet. Ljudet spelas helt synkront i både "Spotify" (via "AirFoil") och "iTunes". Nu ville jag även koppla in min stereo i köket och skaffade efter mycket googlandet en "Apple TV 3" för detta ändamål. Men till min förvåning spelas inte ljudet upp synkront trots att man i sin reklam påstår att så skulle vara fallet. Det låter ju helt värdelöst om inte alla ljudanläggningar (3 st.) spelar musiken synkront. Jag har nu googlat efter eventuella lösningar men får bara fram att det är ett problem med Apple TV som i nuläge inte går att göra något åt. Nu tänkte jag kolla med alla experter på detta forum och i synnerhet med de talrika Apple-supportrarna om det verkligen kan vara så att det finns Apple-produkter som inte är helt funktionsdugliga. Som det är nu kan jag lika väl slänga den lila svarta lådan i soppåsen efter ha blivit lurad på drygt 1000 kr. Att man bara kan strömma videomaterial som man endast kan skaffa via iTunes-store gör ju inte saken mera attraktiv precis. Lite tröst och möjliga lösningsvägar från Apple-supportrarna, också kallad för "Apple-fan-boys", vore faktiskt på sin plats nu om mitt redan skamfilade förtroende för Apple-produkter inte skall få sig en allvarlig knäck nu... //Singha711 Nu vet jag inte varifrån du fått för dig att du ska kunna spela upp musik i flera rum samtidigt med Airplay? Om du använder Airfoil däremot så ska det gå att spela upp på flera ljudkällor samtidigt,om det låter är i sync vet jag inte men om inte är det inget du kan lasta Apple för det är ett tredjeparts program. Varför skaffad du inte en Airport express istället till köket? Edit: Jag gör en pudel Ser nu att det går att spela musik till alla ljudkällor samtidigt men det är någon som jag missat. För jag är säker att det fungerade inte med tidigare version av iTunes. Låter min fråga vara kvar så folk kan se att jag KAN erkänna när jag har fel Ändrades Augusti 16, 2012 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Det kanske är bättre att du frågar Halebop eller Telia som har står för tekniken Men du ifrågasatte ju mina erfarenheter av att Halebop har sämre täckning än telia, så jag tänkte att du kunde svara på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Nu vet jag inte varifrån du fått för dig att du ska kunna spela upp musik i flera rum samtidigt med Airplay? Om du använder Airfoil däremot så ska det gå att spela upp på flera ljudkällor samtidigt,om det låter är i sync vet jag inte men om inte är det inget du kan lasta Apple för det är ett tredjeparts program. Varför skaffad du inte en Airport express istället till köket? Enligt spec skall alla enheter med stöd för Airplay kunna spela upp en ljudström synkront från någon källa i ett nätverket. Har inget dokument till hands just nu men kan väl leta fram det. Det var iaf av det skälet jag bestämde mig för Apple TV eftersom det fungerade klockrent med "Airport Express". Att jag då inte köpte ytterligare en "Airport Express" berodde på att jag trodde jag kunde få ytterligare funktionalitet genom det utökade multimediautbudet på Apple TV. Tyvärr insåg jag för sent att det till stor del bara rörde sig om material som på det ena eller andra sättet har förvärvats/köpts under Apples regi. Jag kan inte ens visa mina egeninspelade videon på min TV via Apple TV vilket jag tycker låter som ett skämt. Hur som hest så fungerar Apple TV perfekt (=synkront) när jag spelar och strömmar musik via iTunes. Detta visar ju att funktionaliteten finns men att man tydligen inte vill att det skall fungera om inte allt flyter genom Apple produkter eller -mjukvara, som tex Spotify/Airfoil. Att allt funkar bra över "Airport Express" måste snarare betraktas som ett olycksfall i arbetet om man ser det med Apple-ögon. Jag har då som konsument svårt att förlika mig med denna typ av ekonomisk och teknisk förmynderi I synnerhet när det gäller Apple-produkters dokumenterade oförmåga att integreras i befintlig utrustning. Mvh //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Enligt spec skall alla enheter med stöd för Airplay kunna spela upp en ljudström synkront från någon källa i ett nätverket. Har inget dokument till hands just nu men kan väl leta fram det. Det var iaf av det skälet jag bestämde mig för Apple TV eftersom det fungerade klockrent med "Airport Express". Att jag då inte köpte ytterligare en "Airport Express" berodde på att jag trodde jag kunde få ytterligare funktionalitet genom det utökade multimediautbudet på Apple TV. Tyvärr insåg jag för sent att det till stor del bara rörde sig om material som på det ena eller andra sättet har förvärvats/köpts under Apples regi. Jag kan inte ens visa mina egeninspelade videon på min TV via Apple TV vilket jag tycker låter som ett skämt. Hur som hest så fungerar Apple TV perfekt (=synkront) när jag spelar och strömmar musik via iTunes. Detta visar ju att funktionaliteten finns men att man tydligen inte vill att det skall fungera om inte allt flyter genom Apple produkter eller -mjukvara, som tex Spotify/Airfoil. Att allt funkar bra över "Airport Express" måste snarare betraktas som ett olycksfall i arbetet om man ser det med Apple-ögon. Jag har då som konsument svårt att förlika mig med denna typ av ekonomisk och teknisk förmynderi I synnerhet när det gäller Apple-produkters dokumenterade oförmåga att integreras i befintlig utrustning. Mvh //Singha711 Se mitt redigerade inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Men du ifrågasatte ju mina erfarenheter av att Halebop har sämre täckning än telia, så jag tänkte att du kunde svara på det Min erfarenhet är att Halebop och Telia har samma mottagning och det grundar jag på av personliga erfarenheter Men vill du vara alldeles säker.ring Telia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 .. Låter min fråga vara kvar så folk kan se att jag KAN erkänna när jag har fel Bra, Lappen, bara det inte blir för många fel, hehe... Mvh //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Nu är det ju så att med iOS 6 får man även på en iPhone 3GS tillgång till de flesta nya funktionerna, dessutom eventuella bugg och säkerhetsfixar. För någon med Android 2.3 blir det nog till att köpa en ny mobil om man vill ha Android 4. wUThai är knappast representativ för den typiske Androidanvändaren. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Att jag då inte köpte ytterligare en "Airport Express" berodde på att jag trodde jag kunde få ytterligare funktionalitet genom det utökade multimediautbudet på Apple TV. Tyvärr insåg jag för sent att det till stor del bara rörde sig om material som på det ena eller andra sättet har förvärvats/köpts under Apples regi. Jag kan inte ens visa mina egeninspelade videon på min TV via Apple TV vilket jag tycker låter som ett skämt. Mvh //Singha711 Är ingen expert men är av uppfattningen att varför det är begränsningar vilket filformat du kan spela upp har att göra med avtalen mot filmbolagen. Eftersom du kan hyra/köpa film med ATV (AppleTV) så tror jag inte att bolagen skulle se med blida ögon att den också kan spela upp kopierat material. Därav begränsningen till ett fåtal filformat men har sett att grupperna som rippar serier och filmer har börjat med ATV vänliga format Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Bra, Lappen, bara det inte blir för många fel, hehe... Mvh //Singha711 Inget jag kan lova...är fortfarande ung och lär mig än Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Singha711 nu hade jag hälften rätt för från iTunes kan man spela till flera högtalare samtidigt. Men det går inte från en iPhone eller iPad utan då får man nöja sig med en ljudkälla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Min erfarenhet är att Halebop och Telia har samma mottagning och det grundar jag på av personliga erfarenheter Men vill du vara alldeles säker.ring Telia Tror inte man märker någon skillnad om man befinner sig där det finns bra mottagning. Men om man bor i skogen som jag gör så märker man av skillnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu