Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Guest Lappen

Med den skillnaden att om man tar bort möjligheter i telefon att t.e.x Roota den så är det i första hand en funktionsfråga och inte en ekonomisk fråga.

Ja då får utvecklarna leva med att deras appar blir kopierade och det är priset för att systemet ska vara öppet.

Men framtiden får utvisa om det är rätt väg att gå i det långa loppet.

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GammalDansken

.. cut...

Angånde min signatur så har den fyllt sitt syfte eftersom du kommenterar den.

Det var ett klent argument för en signatur.

Jag har hittat en annan du kan använda om du vill.

Skriven av Piet Hein, min idol.

Han hade säkert vald en Mac att skriva den på om han varit i livet och inte så enveten.

Håll tillgodo.

In view of your manner

of spending your days

I hope you may learn,

before ending them,

that the effort you spend

on defending your ways

could be better spent

on amending them.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest wille

iPod, iPhone, iPad, iMac, iPay..

Idag blev det en Macbook Pro till frugan och jag måste erkänna att det svider nästan mer i själen än plånboken, men vad gör man inte för att tillmötesgå kvinnan i sitt liv - man får tulla på vissa principer.

Dela på andra sajter

I min dator så är det nu 84 sidor av intensägande nonsens av hur jävla bra Apple är.

sedan så är det naturligtvis anti Apple som ska skriva oxå.

Hmm, vad ville jag säga från start då?

Joo, jag ville nog säga att gubben Jobs var ett geni.

Sedan innebär det inte att jag använder någon "I" produkt av den anledningen att jag hatar

att personer talar om för mig vad jag ska använda och inte.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

iPod, iPhone, iPad, iMac, iPay..

Idag blev det en Macbook Pro till frugan och jag måste erkänna att det svider nästan mer i själen än plånboken, men vad gör man inte för att tillmötesgå kvinnan i sitt liv - man får tulla på vissa principer.

En 15" Retina?

Utveckla gärna vilka principer du syftar på.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

...

Sedan innebär det inte att jag använder någon "I" produkt av den anledningen att jag hatar

Visst. Och det är ju ingen som förespråkar Android.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Är det någon i denna tråd som verkligen har talat om för dig vilken produkt du ska köpa?

Jag får frågan många gånger vilken bärbar dom ska köpa.

Då frågar jag vad ska du använda den till och får till svar surfa,läsa mail,lyssna på Spotify m.a.o enkla uppdrag.

Till svar ger jag sätt din budget och köp den du tycker är snygg för det du kommer göra med klarar alla bärbara av nu för tiden.

Då brukar dom sätta 4-5000: som budget och sen åker dom till Siba,Elgiganten och köper en dator som ser snygg och är jätte nöjda.

Att jag skulle bestämma exakt vilken modell eller märke skulle aldrig falla mig in att bestämma för gemene man räcker dom flesta datorer till gott och väl.

Dela på andra sajter

Känns som att den tråden är lite som ett iq-test..ju fler inlägg någon har gjort ju blåstare är dom.

Hur fan orkar ni sitta och posta så här mycket tjafsinlägg när ingen aldrig kommer fram till någonting någonsin...dom som gillde Apple när tråden startade gör det fortfarande och vice versa.

Ps.Och ja,jag vet att jag inte behöver läsa skiten men jag lider av tvångstankar så jag kan inte låta bli :nono:

And that's all I have to say about that

Dela på andra sajter

Att jag skulle bestämma exakt vilken modell eller märke skulle aldrig falla mig in att bestämma för gemene man räcker dom flesta datorer till gott och väl.

Hej!

Med vilken rätt skulle du kunna bestämma vilken dator jag skall köpa,även om du ville?

MVH//Jocko

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Hej!

Med vilken rätt skulle du kunna bestämma vilken dator jag skall köpa,även om du ville?

MVH//Jocko

Har du ens läst meningen som du citerar?

Jag skriver klart och tydligt att om någon kommer och frågar mig om vilken dator dom ska köpa så talar jag inte om det för dom

Utan dom får välja vilken dom vill utefter den budget som dom själv sätter upp för alla datorer har så höga specar att dom klarar av det dom har tänkt använda dom till.

Så då ger jag dom rådet att köpa en som dom tycker är snygg för vem vill ha en ful dator? ;)

Dela på andra sajter

Har du ens läst meningen som du citerar?

Jag skriver klart och tydligt att om någon kommer och frågar mig om vilken dator dom ska köpa så talar jag inte om det för dom

Utan dom får välja vilken dom vill utefter den budget som dom själv sätter upp för alla datorer har så höga specar att dom klarar av det dom har tänkt använda dom till.

Så då ger jag dom rådet att köpa en som dom tycker är snygg för vem vill ha en ful dator? :wink:

Hej!

Nej du skriver att du inte bestämmer

MVH//Jocko

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Hej!

MVH//Jocko

Hej!

Nej du skriver att du inte bestämmer

MVH//Jocko

Precis...jag bestämmer inte.

Dela på andra sajter

Precis...jag bestämmer inte.

Och vad får dig tro att du skulle kunna bestämma?

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ja du nu vet jag inte vad du är ute efter eller om du bara spelar oförstående.

Jag har nu skrivit flera gånger i denna tråd att jag INTE BESTÄMMER vad för dator andra ska köpa.

Dela på andra sajter

Tack och Hej

Spelar ingen roll eftersom det som är bättre är inget vi svenskar har någon nytta av.

Inte än men kanske snart, Var lite positiv.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Inte än men kanske snart, Var lite positiv.

Visst är jag positiv men tänk på hur många andra större städer i världen det finns som är prioriterade före än lilla Falun i Sverige tex :)

Jag hoppas bara att Google maps kommer bli godkända att hamna i AppStore så vi får välja.

Dela på andra sajter

Tack och Hej

Visst är jag positiv men tänk på hur många andra större städer i världen det finns som är prioriterade före än lilla Falun i Sverige tex :)

Jag hoppas bara att Google maps kommer bli godkända att hamna i AppStore så vi får välja.

Du kan ju använda Google earth i iPhone funkar mycket bra.

Det finns många andra appar med kartor tom offline

Dela på andra sajter

Märklig slutsats av Lappens utsaga.

Om du skriver "jag är inte statsminister", ska jag då fråga "vad får dig att tro att du skulle kunna vara statsminister"?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Om du skriver "jag är inte statsminister", ska jag då fråga "vad får dig att tro att du skulle kunna vara statsminister"?

Herr Chang har talat.

Hålla handen :14: :14:

Dela på andra sajter

GammalDansken

Herr Chang har talat.

Om du frågar "vad får dig att tro att du skulle kunna vara statsminister" skulle det få mig att tro att du bara vill bråka.

Dela på andra sajter

Om du frågar "vad får dig att tro att du skulle kunna vara statsminister" skulle det få mig att tro att du bara vill bråka.

Exakt. Och vad tycker du då om inlägget från jocko53?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

GammalDansken

Exakt. Och vad tycker du då om inlägget från jocko53?

Herr Chang har talat.

Att Jocko är en bra grabb som vill alla väl.

Dela på andra sajter

Nu är det dags för apples advokater att plocka fram sina stämningansökningspapper.

Detta kan ju inte vara ok ;)

55e1fc6d-e5d4-9654.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...