Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Är Jobs ansvarig för 12 000 000 döda?

Den kommentaren är väntad från en person som inte har något mer att tillföra.

Du missar som vanligt helheten

Jämförelsen är att en framgångsrik ledare är inte nödvändigtvis en bra person bara för att han är framgångsrik !

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Min Dotter Ea säger man blir inte rik på att vara snäll, det har hon lärt sig den hårda vägen..

Arbetslösa kompisar som vill ha jobb hos o ska diktera sina egna arbetstider funkar inte...

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Du missar som vanligt helheten

Jämförelsen är att en framgångsrik ledare är inte nödvändigtvis en bra person bara för att han är framgångsrik !

Det är du som missar poängen herr besserwisser.

Vi bryr oss inte om ifall Jobs var en bra människa eller inte utan det är produkterna vi bryr oss om.

Att du sitter och mastuberar till Gates och förundras vilken underbar människa är inget nytt.

Dela på andra sajter

Adolf Hitler bygge upp ett enormt välde med miljoner fanatiska anhängare också men det gjorde inte honom till en bra person för det ! :whistle:

Jaha, nu tyckte du väl att du fick till en riktigt dräpande kommentar, för säkerhets skull som vanligt understruket med din löjliga visselpipa. Ifall någon inte riktigt förstod att du i din förnöjdhet tyckte dig verkligen få till ett enastående svar.

Jag tycker inte du är rätt person att uttala sig så mycket om förväntade kommentarer.

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Dela på andra sajter

Senaste uppdateringen till Android 5,0 vart en praktflopp.

Den käkar minne så att den skriker om att kontakter stängts hela tiden. Inbyggda sip klienten har slutat fungera.

Med hopp om att dom fixar detta snart?

Något Apple blir det i alla fall inte. Anser att den trasig i alla fall är bättre än ios.

Sen har vi herr Chang som lyckats med all antireklam för iPhone så man inte vill ta i skiten med tång ens!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Det är du som missar poängen herr besserwisser.

Vi bryr oss inte om ifall Jobs var en bra människa eller inte utan det är produkterna vi bryr oss om.

Att du sitter och mastuberar till Gates och förundras vilken underbar människa är inget nytt.

Nu diskuterade vi personen Steve Jobs och inte produkterna..

Dela på andra sajter

Jaha, nu tyckte du väl att du fick till en riktigt dräpande kommentar, för säkerhets skull som vanligt understruket med din löjliga visselpipa. Ifall någon inte riktigt förstod att du i din förnöjdhet tyckte dig verkligen få till ett enastående svar.

Jag tycker inte du är rätt person att uttala sig så mycket om förväntade kommentarer.

Herr Chang har talat.

Ännu ett väntat försvar från en apple fanboy...

Dela på andra sajter

Senaste uppdateringen till Android 5,0 vart en praktflopp.

Den käkar minne så att den skriker om att kontakter stängts hela tiden. Inbyggda sip klienten har slutat fungera.

Med hopp om att dom fixar detta snart?

Något Apple blir det i alla fall inte. Anser att den trasig i alla fall är bättre än ios.

Sen har vi herr Chang som lyckats med all antireklam för iPhone så man inte vill ta i skiten med tång ens!

Nu är det ju så att egentligen vill jag vara ganska ensam om att ha en så fantastisk produkt som iPhone 6 Plus, så om jag lyckas avskräcka potentiella köpare så är väl det bra ;)

Det var inget försvar, det var kritik av ditt inlägg. Glömde du bifoga visselpipan nu, eller kände du dig inte riktigt så dräpande denna gång? Tre punkter i slutet kan för all del också ha viss effekt...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Nu är det ju så att egentligen vill jag vara ganska ensam om att ha en så fantastisk produkt som iPhone 6 Plus, så om jag lyckas avskräcka potentiella köpare så är väl det bra :wink:

Det var inget försvar, det var kritik av ditt inlägg. Glömde du bifoga visselpipan nu, eller kände du dig inte riktigt så dräpande denna gång? Tre punkter i slutet kan för all del också ha viss effekt...

Herr Chang har talat.

Du biter dig envist fast på personangreppsnivån

Dela på andra sajter

Nu diskuterade vi personen Steve Jobs och inte produkterna..

Nej det är DU som försöker vrida det till att handla om hans person när Herr Chang pratar om hans bedrifter.

Att du jämför honom med Hitler som är ansvarig för 12 000 000 människors död visar bara på hur snedvriden du är och har diskvalificerat dig från diskutionen.

Dela på andra sajter

Något du också gör när argumenten tar slut.

Just ja hur var det nu du sa "Det var han som började"

Dela på andra sajter

Och du är i praktiken uppenbarligen svarslös.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Nej det är DU som försöker vrida det till att handla om hans person när Herr Chang pratar om hans bedrifter.

Att du jämför honom med Hitler som är ansvarig för 12 000 000 människors död visar bara på hur snedvriden du är och har diskvalificerat dig från diskutionen.

:rotfl:

Dela på andra sajter

Och du är i praktiken uppenbarligen svarslös.

Herr Chang har talat.

Klarar inte av att sänka mig till den nivå du lagt dig på

Dela på andra sajter

Hmmm bara en tidsfråga innan iPhone 7 ss släpps?

:)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Hmmm bara en tidsfråga innan iPhone 7 ss släpps?

:)

Ja vi får väl se vad Samsuck försöker kopiera i förväg :)

Dela på andra sajter

Några här måste jobba på en kommunal inrättning, jag i min iver trodde som företagare att man ville tjäna kosing..

Har man en produkt som folk vill har råd att betala, varför sälja den för 3000 när man nästan lika köpare som köper den 5000kr.

När jag  som egen företagere ville jag som säljare till mina tjänster, försökte jag i alla fall att få så mycket betalt som kunde få..

De flesta på det här forumet har sett vad jag sålt, den gången fick riktigt bra betalt vad jag tillvekade..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Några här måste jobba på en kommunal inrättning, jag i min iver trodde som företagare att man ville tjäna kosing..

Har man en produkt som folk vill har råd att betala, varför sälja den för 3000 när man nästan lika köpare som köper den 5000kr.

När jag  som egen företagere ville jag som säljare till mina tjänster, försökte jag i alla fall att få så mycket betalt som kunde få..

De flesta på det här forumet har sett vad jag sålt, den gången fick riktigt bra betalt vad jag tillvekade..

FF

Amen.

Det är så löjligt typiskt svenskt att klandra företag om de gör stora vinster. Ja, de måste ju minsann fiffla, utnyttja sin personal, förstöra miljön etc. Att företaget har mycket nöjda kunder är tydligen ointressant.

Man kan väl säga mycket om USA, men där är i vart fall inte den svenska mentaliteten särskilt utbredd. Man beundrar företag och personer som lyckats.

Jag tvivlar starkt på att någon i USA skulle jämföra Steve Jobs med Adolf Hitler. Det är endast stollen... ja, ni vet vem som gör det. Ojdå, var det personangrepp nu igen?

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Dela på andra sajter

Är det verkligen sant att du kan föreställa dig en lägre nivå än den du la dig på när du jämförde Steve Jobs med Adolf Hitler?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Är det verkligen sant att du kan föreställa dig en lägre nivå än den du la dig på när du jämförde Steve Jobs med Adolf Hitler?

Herr Chang har talat.

Att Lappen inte förstod vad jämförelsen innehöll var kanske väntat men när inte du heller inser det inser man hur fanatiska Apple-fans ni två är

Ett kännetecken för en fanatiker är aggressivt och otrevligt bemöta allt och alla som på något sätt kritiserar era idoler !

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Att Lappen inte förstod vad jämförelsen innehöll var kanske väntat men när inte du heller inser det inser man hur fanatiska Apple-fans ni två är

Ett kännetecken för en fanatiker är aggressivt och otrevligt bemöta allt och alla som på något sätt kritiserar era idoler !

Jag tror bara att du är sur för att fitt CV inte smäller lika högt som Steve Jobs, trots att han knappt gjort något egentligen

Dela på andra sajter

Haha du lyckades kasta den största stenen i det största glashuset :).

Dela på andra sajter

Haha du lyckades kasta den största stenen i det största glashuset :).

Och du känner dig som vanligt tvungen att spydigt bemöta..

Dela på andra sajter

Jag är ingen fanatiker av Steve Jobs men har jäkligt lätt att använda dom produkter han (Apple) säljer.

Telefonen fungerar perfekt ihop med datorn, till o med jag klarar av koppla ihop dom..

Sen det bästa det tar ca 5 sek så är datorn igång en gång har den hängt upp sig..

Lätt problem för mig var det bara trycka på avstängningsknappen i 5 sk så var det löst..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...