Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Guest wUThai

Ja, vidoen var faktiskt rolig, fast jag inte förstod ett enda av de uttalade orden. :D

Det var därför den var textad så ni som inte behärska språket ska förstå den. Rolig? Tja, hur roligt fakta nu kan bli?! Kände mest medlidande för konsumenterna efter sett den.

Skickat från min HTC One_M8

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det var därför den var textad så ni som inte behärska språket ska förstå den. Rolig? Tja, hur roligt fakta nu kan bli?! Kände mest medlidande för konsumenterna efter sett den.

Skickat från min HTC One_M8

Själv känner jag mer medlidande med dig som uppenbarligen missat den makalösa nya Macbook.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Själv känner jag mer medlidande med dig som uppenbarligen missat den makalösa nya Macbook.

Herr Chang har talat.

hahaha du är fantastisk :D

Dela på andra sajter

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man har rätt ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Herr Chang har talat.

Jag har klarat mig än så länge.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Enligt rykten så är HC i Dubai och hälsa på broder Bob!? ;)

Dela på andra sajter

Enligt rykten så är HC i Dubai och hälsa på broder Bob!? :wink:

Det stämmer att jag är i Dubai. Har dock inte träffat broder Bob himself... däremot en iranier med en iPhone 5s som han var mycket nöjd med. Jag visade min iPhone 6 Plus, och han blev vederbörligt imponerad ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Detta kanske av intresse för Apple fanboys... och möjligen även för Applehatare :wink:

24 mars släpps en ny bok om Steve Jobs, den heter "Becoming Steve Jobs" och är författad av Brent Schlender. Det har läckt ut en del om innehållet, och boken verkar klart köpvärd.

http://www.macrumors.com/2015/03/12/becoming-steve-jobs-early-leaks/

Jag har "pre-ordered" denna bok hos Amazon.

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Detta kanske av intresse för Apple fanboys... och möjligen även för Applehatare :wink:

24 mars släpps en ny bok om Steve Jobs, den heter "Becoming Steve Jobs" och är författad av Brent Schlender. Det har läckt ut en del om innehållet, och boken verkar klart köpvärd.

http://www.macrumors.com/2015/03/12/becoming-steve-jobs-early-leaks/

Jag har "pre-ordered" denna bok hos Amazon.

Herr Chang har talat.

Läsa om skitgrisen tillika härmapan Jobs nope Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Läsa om skitgrisen tillika härmapan Jobs nope

Detta kanske av intresse för Apple fanboys... och möjligen även för Applehatare.

Här är en mycket sevärd film med den osminkade sanningen om praktarslet Jobs. Han var verkligen en vidrig människa, mot alla, kollegor och familj och även mot sina stackars barn.

Han må han varit en skicklig affärsman och visionär men som människa var han rutten.

jOBS

post-4721-0-34589300-1426211364.jpg

http://www.imdb.com/title/tt2357129/

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Detta kanske av intresse för Apple fanboys... och möjligen även för Applehatare.

Här är en mycket sevärd film med den osminkade sanningen om praktarslet Jobs. Han var verkligen en vidrig människa, mot alla, kollegor och familj och även mot sina stackars barn.

Han må han varit en skicklig affärsman och visionär men som människa var han rutten.

jOBS

attachicon.gifMV5BMTM5NTQ3MTYxN15BMl5BanBnXkFtZTcwODE2Nzk3OQ@@._V1_SX214_AL_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt2357129/

Vem bryr sig om hur han var som människa?

Samma trams pågår det diskussioner om nu, när det gäller Jeremy Clarkson på Top Gear.

Vem bryr sig hur han beter sig bakom scenen? Det är väl programmet man är intresserad av.

Dela på andra sajter

Samma trams pågår det diskussioner om nu, när det gäller Jeremy Clarkson på Top Gear.

Vem bryr sig hur han beter sig bakom scenen? Det är väl programmet man är intresserad av.

Bara att ignorera då. HC började med en kommande bok, jag följde upp med en film om just samme man, så visst intresse finns uppenbarligen.

Så biografier är inte de böcker som välter din bokhylla får man anta ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

Läsa om skitgrisen tillika härmapan Jobs nope

Steve Jobs har skapat världens högst värderade företag och dessutom med den högsta kvartalsvinsten någonsin.

Vad har du själv åstadkommit?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Bara att ignorera då. HC började med en kommande bok, jag följde upp med en film om just samme man, så visst intresse finns uppenbarligen.

Så biografier är inte de böcker som välter din bokhylla får man anta :wink:

Tänkte mer på din åsikt om att "som människa var han rutten".

Men nej, är sällan intresserad av biografier.

Läser hellre böcker som personer skrivit om något intressant ämne, fiktion eller fakta, än läser en biografi om en t.ex. författare eller annan "producent" av valfritt material.

Dela på andra sajter

Steve Jobs har skapat världens högst värderade företag och dessutom med den högsta kvartalsvinsten någonsin.

Herr Chang har talat.

Adolf Hitler bygge upp ett enormt välde med miljoner fanatiska anhängare också men det gjorde inte honom till en bra person för det ! :whistle:

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Adolf Hitler bygge upp ett enormt välde med miljoner fanatiska anhängare också men det gjorde inte honom till en bra person för det ! :whistle:

Sund jämförelse. Om man är 11 år, har en iPhone och precis läser om andra världskriget i skolan.

Dela på andra sajter

Sund jämförelse. Om man är 11 år, har en iPhone och precis läser om andra världskriget i skolan.

Den typen av kommentar från apple-fans är ganska väntad.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Är Jobs ansvarig för 12 000 000 döda?

Den kommentaren är väntad från en person som inte har något mer att tillföra.

Dela på andra sajter

Tänkte mer på din åsikt om att "som människa var han rutten".

Men nej, är sällan intresserad av biografier.

Läser hellre böcker som personer skrivit om något intressant ämne, fiktion eller fakta, än läser en biografi om en t.ex. författare eller annan "producent" av valfritt material.

Hade du sett filmen så hade du förstått varför jag skrev så, och sannolikt hållit med.

Så det filas inte på en egen biografi på nätterna då, "Mannen, myten och legenden bakom MPR"? :)

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Herr Chang har talat.

Jag håller mig ren och tror inte på skrock[emoji1]
Dela på andra sajter

Jag håller mig ren och tror inte på skrock[emoji1]

Hedervärt men det är inget som mänskligheten har någon nytta av :)

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hedervärt men det är inget som mänskligheten har någon nytta av :)

Jo renhet är en dygd och mänskligheten mår bra av det en undermålig apfån gör ingen lycklig förutom ja ja kära nån ha ha [emoji1]
Dela på andra sajter

Jo renhet är en dygd och mänskligheten mår bra av det en undermålig apfån gör ingen lycklig förutom ja ja kära nån ha ha [emoji1]

Totalt obegriplig mening :)

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Du måste skämta mig aprillo?Vem bry sig? Jeremy Clarkson? Perspektiv Nisse, perspektiv. Man skriver böcker och gör film om detta ärkesvinet. Och du säger vem bry sig? Hahahaha! 

Dela på andra sajter

Hade du sett filmen så hade du förstått varför jag skrev så, och sannolikt hållit med.

Så det filas inte på en egen biografi på nätterna då, "Mannen, myten och legenden bakom MPR"? :)

Jag har sett filmen. Det var en Hollywood producerad sak.

En relativt bra film, tyckte jag. Men knappast en dokumentär. :D

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...