Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Tala om för oss vilken målgrupp den riktar in sig på då.

Ungdomar och pensionärer som har dåligt med pengar? :)

Du kan inte ha hövligheten att svara på min fråga innan du kastar ut en motfråga?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gör dom?

Vad jag kan se så är dom billigaste telefonerna just Android telefoner som passar fattiga ungdomar och pensionärer.

http://www.prisjakt.kmoms#prodlista

Vilken tur att du är rik då!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Du kan inte ha hövligheten att svara på min fråga innan du kastar ut en motfråga?

Det är ganska så tydligt att jag inte vet vilka målgrupper du syftar på därav min fråga.

Det verkar som HC är nära i sin analys att det är snyltare,snåljåpar som köper Android för dom vill inte betala för sig.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Vilken tur att du är rik då!

Vad har mina pengar med Sam Sip Sam´s påstående att göra?

Hans påstående stämde illa med verkligheten.

Dela på andra sajter

Vad har mina pengar med Sam Sip Sam´s påstående att göra?

Hans påstående stämde illa med verkligheten.

"Tala om för oss vilken målgrupp den riktar in sig på då. Ungdomar och pensionärer som har dåligt med pengar?"

Jag förutsätter att om du gör likhetstecken med att köpa android och vara fattig så anser du dig rik som förespråkar Iphone.

Har jag fel?

Dela på andra sajter

Det är ganska så tydligt att jag inte vet vilka målgrupper du syftar på därav min fråga.

Det verkar som HC är nära i sin analys att det är snyltare,snåljåpar som köper Android för dom vill inte betala för sig.

Vilket i sig är en jävla förolämpning mot oss som använder Android ö.h.t.

Kan du påstå aqtt jag inte vill betala för mig?

Isåfall var har du fått den infon ifrån?

Personligen tycker jag att ditt meddelande #1128 var ett riktigt lågvattenmärke.

Och det minsta man kan begära är att du ber oss andra om ursäkt för detta grava övertramp!

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag förutsätter att om du gör likhetstecken med att köpa android och vara fattig så anser du dig rik som förespråkar Iphone.

Har jag fel?

Jag vet inte om du gör dig dig till med flit eller om du praktiserar TV´s slutledningsförmåga.

Du ska inte använda ord som du antyder att jag har använt för jag har aldrig skrivit "förespråkar"

Sam Sip Sam antydde att ungdomar och pensionärer köper iPhone för att dom är billiga.

Det kan du läsa här http://www.maipenrai.se/forum/t/14941-vi-som-loeoew-apple/page__st__1110#entry531026

Då tog jag fram en lista som visar att iPhone inte är billig utan det är diverse Android telefoner som är billigare.

Sen drog du slutsatsen likhetstecknet mellan iPhone och rik...inte jag...utan du.

Dela på andra sajter

Ja dom utvecklare som inte lyckas lansera sitt program med reklam som intäkt tjänar inga pengar.

Eller ser du något annat sätt att tjäna pengar om appen inte kostar något och den är inte reklambaserad.

Och din logik att jämföra med FB är ändå mer enkelspårig

Jag vet att du har svårt för detta. Men försök i alla fall Think out of the box!

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Vilket i sig är en jävla förolämpning mot oss som använder Android ö.h.t.

Kan du påstå aqtt jag inte vill betala för mig?

Isåfall var har du fått den infon ifrån?

Personligen tycker jag att ditt meddelande #1128 var ett riktigt lågvattenmärke.

Och det minsta man kan begära är att du ber oss andra om ursäkt för detta grava övertramp!

Be om ursäkt? Har du en skruv lös eller?

Flera sidor i denna tråd har det antytts,hånats,förlöjligats dom som gillar iPhone så dra något gammalt över dig.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag vet att du har svårt för detta. Men försök i alla fall Think out of the box!

Om du vill ha en ursäkt ifrån mig så är inte rätt väg att förolämpa mig

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Eller du kanske påstår motsatsen att detta inte är ett problem?

http://www.aftonblad...icle15163070.ab

Fler som skriver om problemen.

http://blogg.tkj.se/...den-pa-android/

http://www.mobil.se/nyheter/svart-att-ta-betalt-i-android-market-1.472529.html

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

Flera sidor i denna tråd har det antytts,hånats,förlöjligats dom som gillar iPhone så dra något gammalt över dig.

Nu har jag personligen aldrig försökt förlöjliga dig just för att du kör iphone. Dock anser jag att du genom tidigare meddelande steg över en linje för hur man diskuterar på civilicerad nivå.

Du kan säga vad du vill. Men när du sätter likhetstecken med att jag skulle vara tjuv som kontenta av vilket telefonmärke jag använder så har du gått över gränsen för anständigt beteende!

Och fortsätter du den retoriken utan ursäkt så har jag ett och annat att tycka som jag inte uttrycker på forumet men är negativt angående dig som person.

Dela på andra sajter

Eller du kanske påstår motsatsen att detta inte är ett problem?

http://www.aftonblad...icle15163070.ab

Fler som skriver om problemen.

http://blogg.tkj.se/...den-pa-android/

http://www.mobil.se/...t-1.472529.html

Med tankepå vad du skrev tidigare så kan du ta din djävla telefon och köra upp på vält valt ställe!

Ändrades av janne_h

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nu har jag personligen aldrig försökt förlöjliga dig just för att du kör iphone. Dock anser jag att du genom tidigare meddelande steg över en linje för hur man diskuterar på civilicerad nivå.

Du kan säga vad du vill. Men när du sätter likhetstecken med att jag skulle vara tjuv som kontenta av vilket telefonmärke jag använder så har du gått över gränsen för anständigt beteende!

Och fortsätter du den retoriken utan ursäkt så har jag ett och annat att tycka som jag inte uttrycker på forumet men är negativt angående dig som person.

Läs dessa två meningar så ser du att det är en viss skillnad på innebörden.

Det verkar som HC har rätt i sin analys att det är snyltare,snåljåpar som köper Android för dom vill inte betala för sig.

Gissa vilken jag skrev så ser du att den slutsats du dragit är felaktig.

Dela på andra sajter

Härlig passion för mobiler i tråden, men försök hålla lugnet ändå och avstå ifrån otrevligheter och även onödiga provokationer.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Med tanka på vad du skrev tidigare så kan du ta din djävla telefon och köra upp på vält valt ställe!

Så med andra ord är det inget problem för dig och du stödjer piratkopiering.

Men då var mina misstankar inte helt fel m.a.o

Dela på andra sajter

Så med andra ord är det inget problem för dig och du stödjer piratkopiering.

Men då var mina misstankar inte helt fel m.a.o

= dig :crazy:

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Kom igen janne och förklara nu vilka olika målgrupper som Android och Iphone riktar sig till?

Du säger själv att det är en skillnad eftersom Android användare generellt är mindre benägna att betala för sig.

Svara sen också på om du anser att piratkopieringen är ett problem eller inte.

Försök att göra det istället för att tala om för mig var du anser att min telefon ska placeras.

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

Läs dessa två meningar så ser du att det är en viss skillnad på innebörden.

Gissa vilken jag skrev så ser du att den slutsats du dragit är felaktig.

Du tror att du kan skriva annorlunda genom att skriva nära istället för rätt och tro att du på något sätt är mindre förolämpande.

Det är precis samma sak i syfte att smäda någon. Du gnäller själv om att folk smädar dig typ BTT. Men sen visar det sig att du är minst lika god kålsupare mot andra om inte värre!

Personligen har jag handlat appar för 200 spänn 2 gånger som skiljer sig mellan android för telefon samt för galaxytab. Detta för att jag tycker att det är värt att betala för dessa.

När du påskiner att jag skulle vara tjuv för att jag använder ett visst operativsystem, så har du gått över en gräns med råge. Och jag förväntar mig en ursäkt för detta. I annat fall desimerar jag dig till skräpstatus i mina ögon i alla fall! Och du spelar ungefär i samma liga som BTT!

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Lappen, så här lynnig till humöret var du ju inte ens när du käbblade med btt som värst. Erkänn att du saknar honom lite :)

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Du tror att du kan skriva annorlunda genom att skriva nära istället för rätt och tro att du på något sätt är mindre förolämpande.

Det är precis samma sak i syfte att smäda någon. Du gnäller själv om att folk smädar dig typ BTT. Men sen visar det sig att du är minst lika god kålsupare mot andra om inte värre!

Personligen har jag handlat appar för 200 spänn 2 gånger som skiljer sig mellan android för telefon samt för galaxytab. Detta för att jag tycker att det är värt att betala för dessa.

När du påskiner att jag skulle vara tjuv för att jag använder ett visst operativsystem, så har du gått över en gräns med råge. Och jag förväntar mig en ursäkt för detta. I annat fall desimerar jag dig till skräpstatus i mina ögon i alla fall! Och du spelar ungefär i samma liga som BTT!

Kan man inte se skillnaden på "nära" och "har rätt" kan jag inte göra något.

Svara på mina frågor,eller från början var det retoriska frågor från din sida,istället för bete dig som en drama queen.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Med tankepå vad du skrev tidigare så kan du ta din djävla telefon och köra upp på vält valt ställe!

iphone är känslig för kyla och fungerar nog inte i djupaste Lappland :crazy:

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Lappen, så här lynnig till humöret var du ju inte ens när du käbblade med btt som värst. Erkänn att du saknar honom lite :)

Ledsen att göra dig besviken men inte för en sekund att jag saknar honom :)

Måste ha en ny person att "tjöta" med och janne verkar vara ett lämpligt "offer" ;)

Dela på andra sajter

Guest Lappen

iphone är känslig för kyla och fungerar nog inte i djupaste Lappland :crazy:

Jag tror han syftade på ett ställe där det är varmt,fuktigt och mörkt så det är nog kört med elektroniken vilket som :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...