andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Fyra timmar senare var appen bortplockad som tur är och den är inte skadlig för dom med iOS och OSX utan Windows. Poängen med mitt inlägg var just det. Jag kollade bara betet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Poängen med mitt inlägg var just det. Jag kollade bara betet Nog vet jag att du var så pass vaken att du visste det. Men för andra som inte är det eller är sämre på engelska ville jag klargöra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Du är ju trovärdig när du skriver så eftersom det är sant Därför är du den bästa killen hamnoi,du håller dig alltid till sanningen så då framstår du som mer trovärdig I my iphone/Knasgubbben Man får inte ändra i texten när man citerar , det fick jag en tillsägelse för en gång /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Man får inte ändra i texten när man citerar , det fick jag en tillsägelse för en gång /Hn Får är djur och dom som säger att man inte får, ja vi vet ju alla vilka dom är och vad dom gillar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Man får inte ändra i texten när man citerar , det fick jag en tillsägelse för en gång /Hn Jag ska stämma dig. Sådant har jag ensamrätt på. Licenspengar ska in på mitt konto inom 10 bankdagar. Ändrades Juli 26, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Jag ska stämma dig. Sådant har jag ensamrätt på. Licenspengar ska in på mitt konto inom 10 bankdagar. Fyra och tjugofem skall jag fanimej ha 5(clirre garv) Nohoi.. Försökte faktiskt att göra namnändring till hamhoi men det gick inte ,tänkte jag skulle kolla hur länge det tog innan någon såg det Sätter in fyra kronor och tjugofemöre i morgon /Nh Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Jag ska stämma dig. Sådant har jag ensamrätt på. Licenspengar ska in på mitt konto inom 10 bankdagar. Dela ut det brutalaste straffet av alla: Kalla honom för hubsnyltande härmapa. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Du menar att du i inställningar inte har en meny som heter skräddarsy? Det är den menyn som anpassar utsseendet på skämen bl.a. Kan tänka mig att du har en annan layaout på skärmen där du inte har direkttillgång till attt skapa mappar. Har du provat om det fungerar att dra en app till en annan så att det automatiskt skapas mapp? På samsung t.ex så håller man nere fingret på menyn en gång så poppar det upp en meny där man kan skapa mappar. Mvh Janne Jag prövade allt möjligt och det enda som jag skulle göra enligt support var att installera appar som är avsedda för detta enda mål. Anledning tydligen skall vara att det blir lättare för tillverkarna att anpassa olika versioner av program till olika modeller. I min skräddarsy meny har jag skärmar , skal, bakgrunder, tema, ljud som jag kan anpassa. resten som sagt via appar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Dela ut det brutalaste straffet av alla: Kalla honom för hubsnyltande härmapa. Det ska jag icke göra. Det är någon annan som har äganderätten på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Det ska jag icke göra. Det är någon annan som har äganderätten på den. Gt fick en ny innebörd /Nh Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Det ska jag icke göra. Det är någon annan som har äganderätten på den. Han har antagligen inte betalat licensen så det är fritt fram. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Förbannade dator. Dubbelpost. Ändrades Juli 26, 2012 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Han har antagligen inte betalat licensen så det är fritt fram. Han har antagligen inte betalat licensen så det är fritt fram. Bara för att man skriver samma inlägg två gånger betyder inte det att man har stärkt sin marknadsandel inom det segmentet. Citerar du däremot detta inlägg så är det en kopiering. Och då jävlar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Du är ju inte trovärdig när du skriver massa dynga efter Därför korrigerade jag dyngan lite närmare sanningen så att du framstår som mer trovärdig Haha... jag såg inte att du var före mig! Aja, då blev lillpitten rättad två gånger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Jag ska stämma dig. Sådant har jag ensamrätt på. Licenspengar ska in på mitt konto inom 10 bankdagar. Va? Du lovade ju mig 33%!!! Nu ska jag stämma dig på 77%!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Va? Du lovade ju mig 33%!!! Nu ska jag stämma dig på 77%!!! Snacka med min advokat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Snacka med min advokat. Snaran börjar dras åt. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Haha... jag såg inte att du var före mig! Aja, då blev lillpitten rättad två gånger! Du är ett steg efter här liksom med din telefon /Nh Ändrades Juli 26, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Snaran börjar dras åt. Ta det lugnt bara, kan gå illa annars http://en.wikipedia.ic_asphyxiation/Nh Ändrades Juli 26, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Du är ett steg efter här liksom med din telefon /Nh Så länge den inte är ett steg efter Iphone så är det ingen fara. För det kan du ju inte menat väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Så länge den är ett steg efter Iphone så är det en fara. Jag vet att du menar väl Har du lappblod i dig? Jag blandar mig inte in i era "telefon problem" /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Gör inte Google något åt piratkopieringen av spel till Android kommer det finnas färre och färre utvecklare som gör spel. För vem vill inte få betalt för sitt arbete. Android-spelmarknaden är hårt drabbad av illegal nedladdning. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article15163070.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Gör inte Google något åt piratkopieringen av spel till Android kommer det finnas färre och färre utvecklare som gör spel. För vem vill inte få betalt för sitt arbete. Android-spelmarknaden är hårt drabbad av illegal nedladdning. http://www.aftonblad...icle15163070.ab Konsumentmakt när den fungerar som bäst Spelutvecklarna får dra in pengar på korkade iphoneanvändare som Lappen, Herr Chang och Knasen istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Konsumentmakt när den fungerar som bäst Spelutvecklarna får dra in pengar på korkade iphoneanvändare som Lappen, Herr Chang och Knasen istället Jag vet att du älskar att skämta men faktum är att kopieringen gagnar ingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 (ändrad) Gör inte Google något åt piratkopieringen av spel till Android kommer det finnas färre och färre utvecklare som gör spel. För vem vill inte få betalt för sitt arbete. Android-spelmarknaden är hårt drabbad av illegal nedladdning. http://www.aftonblad...icle15163070.ab Google har börjat kopieringsskydda betalapparna i Google Play, men det kommer troligen knäckas snart om det inte redan är gjort. Anledningen till att iOS har mindre piratkopior per köpt kopia är troligen att man måste JB telefonen för att kunna installera dem. Det ända sättet stoppa piratkopiering är via abonnemangsbetalningar där det krävs att man konstant är uppkopplade emot deras server för att kunna använda programmet. Ändrades Juli 27, 2012 av elephant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu