Guest wUThai Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Men eftersom om man är Android användare och vill har det nyaste OS:et måste man köpa nya mobiler hela tiden för att hänga med. Det är en ren lögn. Förstår inte varför man ska köra med osanningar? Hur bra funkar Iphone 3g med senaste iOS? Av det jag hört och läst så är det mycket problem? Jag vet att jag kommer få Jelly bean till min HOX, det är redan bekräftat: http://www.swedroid.se/htc-bekraftar-att-one-x-och-one-s-kommer-uppgraderas-till-jelly-bean-notis/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Det är en ren lögn. Förstår inte varför man ska köra med osanningar? Hur bra funkar Iphone 3g med senaste iOS? Av det jag hört och läst så är det mycket problem? Jag vet att jag kommer få Jelly bean till min HOX, det är redan bekräftat: http://www.swedroid.lly-bean-notis/ Funkar helt ok, faktiskt. Ingen ögonbrynshöjare, varken åt ena eller andra hållet. Men skillnaden mellan prestandan om man jämför 3gs och 4/4s är säkert mätbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 (ändrad) Det är en ren lögn. Förstår inte varför man ska köra med osanningar? Hur bra funkar Iphone 3g med senaste iOS? Av det jag hört och läst så är det mycket problem? Jag vet att jag kommer få Jelly bean till min HOX, det är redan bekräftat: http://www.swedroid.lly-bean-notis/ Naturligtvis är det ingen lögn för har du valt fel sorts mobil blir du utan den senaste versionen av Android. Har en vän som köpte en Samsung lur i början på 2011 och han har ingen möjlighet att ens få 2.3 Gingerbreed och 4.0 är bara att glömma. Den här statistiken är från april och den har förhoppningsvis förbättrats men det är dåligt att inte fler får del av förbättringarna som 4.0 innebär. Ja nu finns t.o.m 4.1 och frågan är hur många som kommer får den http://www.mobil.se/nyheter/ics-hos-3-procent-av-android-anvandarna-1.504520.html Om du menar 3GS så fungerar det men naturligtvis så blir den långsammare desto fler funktioner dom slänger in. Ändrades Juli 25, 2012 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Naturligtvis är det ingen lögn för har du valt fel sorts mobil blir du utan den senaste versionen av Android. Har en vän som köpte en Samsung lur i början på 2011 och han har ingen möjlighet att ens få 2.3 Gingerbreed och 4.0 är bara att glömma. Den här statistiken är från april och den har förhoppningsvis förbättrats men det är dåligt att inte fler får del av förbättringarna som 4.0 innebär. Ja nu finns t.o.m 4.1 och frågan är hur många som kommer får den http://www.mobil.se/...a-1.504520.html Om du menar 3GS så fungerar det men naturligtvis så blir den långsammare desto fler funktioner dom slänger in. Det måste ju vara nån billig modell han köpt? Finns ju allt från 600kr till 5-6k. Såklart är ju en smartphone för 600kr ren skräp och har inte den hårdvaran som krävs för en uppdatering till nyare OS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Det var väl mer flamberin än grillning... Du menar väl indingerad? Haha ja kan de vara så enkelt Amnesti.. Chokladmjölk Ha det Varm Choklad Ha det NÄ ! Naturligtvis är det ingen lögn för har du valt fel sorts mobil blir du utan den senaste versionen av Android. Har en vän som köpte en Samsung lur i början på 2011 och han har ingen möjlighet att ens få 2.3 Gingerbreed och 4.0 är bara att glömma. Den här statistiken är från april och den har förhoppningsvis förbättrats men det är dåligt att inte fler får del av förbättringarna som 4.0 innebär. Ja nu finns t.o.m 4.1 och frågan är hur många som kommer får den http://www.mobil.se/...a-1.504520.html Om du menar 3GS så fungerar det men naturligtvis så blir den långsammare desto fler funktioner dom slänger in. nu är jag inte riktigt med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Det måste ju vara nån billig modell han köpt? Finns ju allt från 600kr till 5-6k. Såklart är ju en smartphone för 600kr ren skräp och har inte den hårdvaran som krävs för en uppdatering till nyare OS. Ja han köpte nåt billigt skräp Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Det måste ju vara nån billig modell han köpt? Finns ju allt från 600kr till 5-6k. Såklart är ju en smartphone för 600kr ren skräp och har inte den hårdvaran som krävs för en uppdatering till nyare OS. Kommer inte ihåg modellen men den kostade ca 3500:- och han frågade om jag kunde hjälpa att uppdatera den. Efter lite efterforskningar insåg jag att det inte gick och talade om det för honom så han gick och köpte en ny SE lur istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Ja han köpte nåt billigt skräp Man får vad man betalar för.. det vet väl du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Man får vad man betalar för.. det vet väl du? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Naturligtvis så ser du inget behov för än om du hade ett behov skulle du aldrig erkänna det. Väl var exakt rätt uttryck för det är din personliga åsikt. Jag vet vis av erfarenhet att det är ingen ide att försvara sig mot dina påståenden för då det gäller dig för lyssnar du inte och du lägger dina egna ord i andras mun. Eller ställer du motfrågor som inte har med saken att göra. Du la just dina ord i min mun flera gånger där... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 På min HTC flyer 3.2.1 kan inte det och uppdatering till 4 kommer kanske till höst. Nähä nä?? Så just din HTC Flyer är unik från alla andra HTC Flyer? http://www.htc.com/help/se/howto_iframe.aspx?id=36421&type=1&p_id=395 I instruktionsboken för HTC Flyer går det i alla fall bra. Det gäller bara att läsa instruktionerna. Vilket du tycks fatalt missat Mvh Janne "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Nähä nä?? Så just din HTC Flyer är unik från alla andra HTC Flyer? http://www.htc.com/help/se/howto_iframe.aspx?id=36421&type=1&p_id=395 I instruktionsboken för HTC Flyer går det i alla fall bra. Det gäller bara att läsa instruktionerna. Vilket du tycks fatalt missat Mvh Janne Nu går det inte på just hans Flyer, den är speciell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Nu går det inte på just hans Flyer, den är speciell. Den är inte mera speciell än din men funktion ny mapp finns inte i meny. Trots att jag har återställd och installerad nytt programvara. bilder med skärmdumpar kommer senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Den är inte mera speciell än din men funktion ny mapp finns inte i meny. Trots att jag har återställd och installerad nytt programvara. bilder med skärmdumpar kommer senare Då är den tydligen mycket speciell då skärmdumpar tydligen inte går att utföra på Android enligt vissa apple fan boys Har du provat att gå in och leta i inställningar? Mvh Janne Ändrades Juli 26, 2012 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Då är den tydligen mycket speciell då skärmdumpar tydligen inte går att utföra på Android enligt vissa apple fan boys Har du provat att gå in och leta i inställningar? Mvh Janne Kommer senare, jag skrev inte att det inte går att fixa skärmdumpar Ändrades Juli 26, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Då är den tydligen mycket speciell då skärmdumpar tydligen inte går att utföra på Android enligt vissa apple fan boys Har du provat att gå in och leta i inställningar? Mvh Janne Windows var det nog... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Kommer senare, jag skrev inte att det inte går att fixa skärmdumpar Nä det var jag som missuppfattade vad Lappen skrev. Det var tydligen windows han åsyftade. För övrigt heter menyn Skräddarsy i inställningar längst upp i min HTC Desire HD. Där kan du skapa mappar Mvh Janne Ändrades Juli 26, 2012 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Jaså. Jag tyckte jag var ganska tydlig med att om även om du kommer att betala i slutändan, så är det ändå klandervärt beteende. Enligt min åsikt. Om du kommer att betala, varför gör du inte det nu? Om vi tänker oss situationen att du vill sälja din bil. En möjlig köpare dyker upp, men han vill provköra din bil i en månad innan han bestämmer sig. Han har icke tänkt sig att ge några utfästelser om köp eller att han ger dig någon som helst ersättning om han till slut inte vill köpa bilen. Han kanske rentav inte kontaktar dig alls, utan bara snor din bil. Själv tycker han att han bara lånar den... lämnas givetvis tillbaka om han inte vill köpa. Vad tycker du om det? Herr Chang har talat. Skumt exempel. Det ska la till en Applefjant att inte provköra en bil innan han köper den. Men varför inte. De gör ju likadant med sina telefoner. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Du la just dina ord i min mun flera gånger där... Nej jag konstaterade fakta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Nej jag konstaterade fakta Trodde fakta var något man kan härleda och hur kan mina inre tankar vara fakta. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Nu har en mask hittat in i iOS http://reviews.cnet.com/8301-13727_7-57478793-263/windows-malware-slips-into-apples-ios-app-store/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Min iPad har börjat dragit otroligt mycket batteri... Är de någon som vet vad felet kan vara? Har stängt av platstjänster Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Nu har en mask hittat in i iOS http://reviews.cnet.-ios-app-store/ Fyra timmar senare var appen bortplockad som tur är och den är inte skadlig för dom med iOS och OSX utan Windows. The worm is a relatively low-threat malware package that will not affect the iOS or the MacOS platform but may be harmful to those who manage the app in their iTunes accounts on Windows machines. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Min iPad har börjat dragit otroligt mycket batteri... Är de någon som vet vad felet kan vara? Har stängt av platstjänster Mvh Borgmästarens Son Kan vara något program som du nyligen laddat ner som inte fungerar som det ska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Trodde fakta var något man kan härleda och hur kan mina inre tankar vara fakta. Detta är det jag menar är fakta. är ingen ide att försvara sig mot dina påståenden för då det gäller dig lyssnar du inte och du lägger dina egna ord i andras mun. Eller ställer du motfrågor som inte har med saken att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu