Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Guest Lappen

Ja, det är ju skitbra att man hittar felen innan man börjar kränga den till konsumenterna.

Har aldrig påstått att något företag är ofelbart.

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Lappen

Vad tycker du om JAS Gripen kontra Eurofighter, m.fl.?

Om jag varit intresserad av krigsmaterial hade jag kunnat uttala mig men jag är inte det.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Om jag varit intresserad av krigsmaterial hade jag kunnat uttala mig men jag är inte det.

Men du strider ju så ofta här så man skulle kunna tro att du gillar krigsmateriel.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Men du strider ju så ofta här så man skulle kunna tro att du gillar krigsmateriel.

Förlåt att man har en åsikt och står för den men du kan vara lugn du ska slippa det

Dela på andra sajter

GammalDansken

Förlåt att man har en åsikt och står för den men du kan vara lugn du ska slippa det

Med den skrämmande slagfärdigheten behöver du knappast några vapen.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Inte sura nu Lappen. Klart du ska stå för din åsikt och käfta emot! Det gillar jag iaf. Vore ju tråkigt om du slutade med det.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Äh, var inte sån' nu.

Jag testade bara en ny "forumsfunktion".

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Inte sura nu Lappen. Klart du ska stå för din åsikt och käfta emot! Det gillar jag iaf. Vore ju tråkigt om du slutade med det.

Sur är det sista jag är men ser inget positivt med att argumentera emot personer som är ute efter att förlöjliga och håna.

Ser ingen vits med att försöka bidra med något som inte är uppskattat.

Dela på andra sajter

mussemannen

Mitt batteri har pajat i mi macbook funkar bara 5 min utan anslutning till ström "ledsen" får byta så fort jag har möjlighet!! tror nog fuktigheten med värmen i Isaan denna gång blev lite för mycket eller så strömmen lär ju knappt vara optimal där.

Dela på andra sajter

Sur är det sista jag är men ser inget positivt med att argumentera emot personer som är ute efter att förlöjliga och håna.

Ser ingen vits med att försöka bidra med något som inte är uppskattat.

"Ser ingen vits med att försöka bidra med något som inte är uppskattat"

Äntligen, så jäkla vaket konstaterat :thumbsup:

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Mitt batteri har pajat i mi macbook funkar bara 5 min utan anslutning till ström "ledsen" får byta så fort jag har möjlighet!! tror nog fuktigheten med värmen i Isaan denna gång blev lite för mycket eller så strömmen lär ju knappt vara optimal där.

Hög luftfuktighet har ingen positiv inverkan på elektronik :)

Min SE lur packade ihop efter en månad i Thailand

Dela på andra sajter

TV hur gör du är du ska ta screenshot med din skittelefon?

Tar du en bild med digitalkameran då eller och lägger över den på daton och sen postar den?

http://www.theverge.reenshots-rumor

Jag ser inget behov av att ta screenshots...

Och vad baserar du ditt omdöme "skittelefon" på ?

Du brukar ju bara tala om hur bra dina grejor är och undvika att använda ordet "skit" om andras saker...

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

klart de är lite buttra nu.

Snart blir din nya Iphone-utrustning helt värdelös.

från..

http://www.nyteknik.icle3511061.ece

Är det din åsikt att diverse kringutrustning blir värdelös? I så fall tycker jag du kan uttrycka det lite tydligare.

Om inte... jag debatterar inte med länkar.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Är man riktigt rädd om sina elekroniska saker så kanske en UPS skulle vara på sin plats.

Nu är jag inte 100% säker att det hjälper. Men follk menar på det.

Dela på andra sajter

Är man riktigt rädd om sina elekroniska saker så kanske en UPS skulle vara på sin plats.

Håller med. Den filtrerar bort underspänning, fel frekvens, överspänningar etc etc så den utrustning som ansluts får en mer "ren" spänning

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

GammalDansken

Har testat en sån till mobilen men la ner det.

Det blev ett jävla liv i säkerhetskontrollen i Mumbai.

Dela på andra sajter

Hög luftfuktighet har ingen positiv inverkan på elektronik :)

Min SE lur packade ihop efter en månad i Thailand

Gäller väl genomgående alla telefoner och datorer.

Händer att telefoner tappar knappfunktioner efter att man kommit till Sverige igen. Så kortfattat kan man konstatera att resor tiull Thailand förkortar livslängden på elektroniska saker.

Å andra sidan så tog jag med mig en lur till Thailand för att fixa den. Varav luftfuktigheten gjorde den normal igen.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

GammalDansken

Gäller väl genomgående alla telefoner och datorer.

Händer att telefoner tappar knappfunktioner efter att man kommit till Sverige igen. Så kortfattat kan man konstatera att resor tiull Thailand förkortar livslängden på elektroniska saker.

Å andra sidan så tog jag med mig en lur till Thailand för att fixa den. Varav luftfuktigheten gjorde den normal igen.

Mvh Janne

Elfönsterna bak i bilen har krånglat en längre tid men när vi kom hem från Thailand så funkade de igen.

Man behöver tydligen inte ens ta med sig grejorna till den fuktiga luften där.

Dela på andra sajter

är det någon här som blev påtvingad av någon annan mot sin egen vilja att köpa Samsung eller Äpple?? :crazy:

Ja! Jag !

Inte fysiskt hotad, men !!!!

Jag var "tvungen" att köpa en HTC Desire för att kolla om Android, var så himla bra som ni påstår. Det var den ju inte.

Sedan var jag "tvungen" att köpa en Samsung Galax II för att kolla om den var så himla bra som ni sa. Det var den ju inte.

Har för mig att dom kostade 15000-17000 Baht per lur, till "ingen" nytta.

Men jag har iaf underlag för mina åsikter, vilket jag har en känsla av att alla här inte har.

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Elfönsterna bak i bilen har krånglat en längre tid men när vi kom hem från Thailand så funkade de igen.

Man behöver tydligen inte ens ta med sig grejorna till den fuktiga luften där.

Ja så går det när även dom får semester :crazy:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ja! Jag !

Inte fysiskt hotad, men !!!!

Jag var "tvungen" att köpa en HTC Desire för att kolla om Android, var så himla bra som ni påstår. Det var den ju inte.

Sedan var jag "tvungen" att köpa en Samsung Galax II för att kolla om den var så himla bra som ni sa. Det var den ju inte.

Har för mig att dom kostade 15000-17000 Baht per lur, till "ingen" nytta.

Men jag har iaf underlag för mina åsikter, vilket jag har en känsla av att alla här inte har.

Får man fråga vad som inte var så bra och varför köpte du en till när du insåg redan när du hade Desiren att Android inte var nåt för dig? Vad upplevde du som dåligt med SII t.ex.?

Jag har full förståelse att folk väljer Iphone det är en enkel och bra telefon som kommer i ett färdigt paket. Android är ju för den som gillar att "pilla" med telefonen med en massa möjligheter till att ändra och få telefonen som man SJÄLV vill ha den. Gillar man inte det konceptet så ska man absolut hålla sig till Iphone där Apple dikterar om vad du kan göra och inte kan.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Får man fråga vad som inte var så bra och varför köpte du en till när du insåg redan när du hade Desiren att Android inte var nåt för dig? Vad upplevde du som dåligt med SII t.ex.?

Jag har full förståelse att folk väljer Iphone det är en enkel och bra telefon som kommer i ett färdigt paket. Android är ju för den som gillar att "pilla" med telefonen med en massa möjligheter till att ändra och få telefonen som man SJÄLV vill ha den. Gillar man inte det konceptet så ska man absolut hålla sig till Iphone där Apple dikterar om vad du kan göra och inte kan.

Kan bara tala för mig själv.

Gillar enkelheten med iPhone och har därmed även den åstikten att om man kör JB på sin iPhone så har man köpt fel telefon.

Om det är något som rent av är bättre eller sämre med iPhone vet jag inte.

Eller ja, det som är bättre med iPhon är enligt mig touch känslan. Den flyter på bättre än de Android lurar jag testat.

Med det sagt så ska jag även tillägga att jag inte har testat SIII eller någon annan av topp telefonerna.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...