Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Just för att jag har en dassig telefon är jag här :wink:

Min son har en Dassig telefon, han tappade just sin Sony Ericsson i toaletten...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Min son har en Dassig telefon, han tappade just sin Sony Ericsson i toaletten...

Behöver inte slänga min iphone i muggen för att den ska vara dassig :P

Dela på andra sajter

GammalDansken

Lappen kanske är en app?

Tur han inte är lika händig som Singha.

Då hade han haft 3 servrar i källaren konstant uppkopplade

som med hjälp av sinnrika algoritmer och automatiska makron

skannar av Internettet 24 timmar i dygnet för äpplekritiska skribenter (FRApple)

De skyldiga skulle vara lagrade i minst två speglade SQL-databaser

som kommer till nytta den dagen sekten får kontroll över Världen.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Men då måste man ju tilltala honom appen och det törs fan inte jag göra iaf :giggle:

Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Härmapor ???

En domstol i Storbritannien tvingar Apple att, i reklam och på sin hemsida, publicera ett uttalande om att Samsung inte har kopierat Apples surfplatta Ipad.

http://www.dn.se/eko...erade-inte-ipad

Läste faktiskt det utslaget lite djupare när det kom.

Det var dessutom ett annat kanske änne större bakslag för Apple.

Domaren ansåg nämligen att ipad hade tagit alldeles för mycket design från ett antal andra produkter som släpptes mycket tidigare. Det var bl.a en HP produkt som släpptes 2004. Så den engelska domstolen sågade Apples patent med knäna.

Sak samma i ett annan tvist som dom förlorade mot HTC någon vecka tidigare. Det gällde funktionen "Slide to unlook" . Även här underkändes patentet då det fanns en produkt från svenska neonode som hade denna funktion långt tidigare. Och eftersom Apple inte kunde visa att dom köpt några rättigheter från Neonode, senare dess konkursbo eller köparen av konkursboet så avslog begäran.

hf

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Läste faktiskt det utslaget lite djupare när det kom.

Det var dessutom ett annat kanske änne större bakslag för Apple.

Domaren ansåg nämligen att ipad hade tagit alldeles för mycket design från ett antal andra produkter som släpptes mycket tidigare. Det var bl.a en HP produkt som släpptes 2004. Så den engelska domstolen sågade Apples patent med knäna.

Sak samma i ett annan tvist som dom förlorade mot HTC någon vecka tidigare. Det gällde funktionen "Slide to unlook" . Även här underkändes patentet då det fanns en produkt från svenska neonode som hade denna funktion långt tidigare. Och eftersom Apple inte kunde visa att dom köpt några rättigheter från Neonode, senare dess konkursbo eller köparen av konkursboet så avslog begäran.

hf

Hur fan kan man lyssna på gubbar i peruk?

Dela på andra sajter

Frugan (och jag) vill gärna ha en ipad.

Skall man köpa ipad2 för 3300kr eller lägga till en tusing och få den senaste?

Den kommer i princip bara användas för surf och att lägga in lite foton för o kolla på, kanske några spel med.

Vad tycker ni?

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

GammalDansken

Tag det senaste tycker jag eller köp en begagnad av förra modellen till en bråkdel av nypriset.

Vill oxå ha en pad men väntar på Windows 8 så telefon, bärbar och pad fungerar perfekt tillsammans.

ASUS gör någon modell där man tar loss skärmen från tangentbordet och då funkar den som en pad.

På rätt spår, tycker jag men det bygger fortfarande på Android.

mvh

Dela på andra sajter

Den kommer i princip bara användas för surf och att lägga in lite foton för o kolla på, kanske några spel med.

Vad tycker ni?

Mvh Hn

Jag köpte 3:an.

Inte värt 1000 extra. :(

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Tack och Hej

Vad tycker ni?

Mvh Hn

Media Markt säljer iPad 2/ 16Gb wifi för 2990:- Kanske läge att slå till? :crazy:

Dela på andra sajter

Tag det senaste tycker jag eller köp en begagnad av förra modellen till en bråkdel av nypriset.

Vill oxå ha en pad men väntar på Windows 8 så telefon, bärbar och pad fungerar perfekt tillsammans.

ASUS gör någon modell där man tar loss skärmen från tangentbordet och då funkar den som en pad.

mvh

Jag har kollat begagnat på blocket mm.

Riktiga drömmare där...vissa begär vad en ny kostar trots 6 månaders användning och inte helt sällan finns inget kvitto :giggle: .

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Media Markt säljer iPad 2/ 16Gb wifi för 2990:- Kanske läge att slå till? :crazy:

Jaså..får bara upp 3290kr hos alla större handlare. Dom har legat på det ett tag nu.

Någon som vet vad dom ligger på i LOS?

Mvh Hn

Dela på andra sajter

mvh

ASUS, äntligen fick vi in lite kvalitet i tråden :thumbsup:

Dela på andra sajter

GammalDansken

Inte att förväxla med Acer (eller Apple).

brrr

Ändrades av GammalDansken

Dela på andra sajter

På tal om kvalité.

Tänk om du var lika noga med vad du stoppar under läppen som vad du sätter fingertopparna på :dirol: .

Trevlig dag knasgubbe/Hn

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ska köpa en padda, men jag ska vänta tills surface släpps. Det är Microsoft som ska släppa den. Den ser jävligt intressant ut. En padda med win8 där man kan installera riktiga program och spel. Blir den som jag hoppas så är det ett givet köp imo.

Dela på andra sajter

Whisky Bird

Jaså..får bara upp 3290kr hos alla större handlare. Dom har legat på det ett tag nu.

Någon som vet vad dom ligger på i LOS?

Mvh Hn

iPad 3 (16 GB WiFi) kostar ca 3500 i LOS

Dela på andra sajter

Ska köpa en padda, men jag ska vänta tills surface släpps. Det är Microsoft som ska släppa den. Den ser jävligt intressant ut. En padda med win8 där man kan installera riktiga program och spel. Blir den som jag hoppas så är det ett givet köp imo.

Skall du köpa den varianten av Surface som kan köra Windows 8 Pro och därmed köra alla vanliga windows-program så lär den komma att kosta samma som motsvarande notebook/ultrabook enligt vad som förutspås

Den är den med den reducerade Win8 RT som kostar som en vanlig dyrare padda från Apple eller ASUS

Dom finns att förhandsboka på Webhallen trots att inte priserna är klara än från Microsoft men Webhallen har satt priserna till 9990 respektive 14990 !!!

Läckta rykten från "nätet" säger att MS kommer ta 599 respektive 999 USD

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Skall du köpa den varianten av Surface som kan köra Windows 8 Pro och därmed köra alla vanliga windows-program så lär den komma att kosta samma som motsvarande notebook/ultrabook enligt vad som förutspås

Den är den med den reducerade Win8 RT som kostar som en vanlig dyrare padda från Apple eller ASUS

Dom finns att förhandsboka på Webhallen trots att inte priserna är klara än från Microsoft men Webhallen har satt priserna till 9990 respektive 14990 !!!

Läckta rykten från "nätet" säger att MS kommer ta 599 respektive 999 USD

Ska jag ha nån så blir det pro, men som sagt infon är ganska bristfällig ännu. Men en 7-8k skulle jag nog kunna tänka mig betala.

Dela på andra sajter

Ska jag ha nån så blir det pro, men som sagt infon är ganska bristfällig ännu. Men en 7-8k skulle jag nog kunna tänka mig betala.

Jag brukar ju köpa allt "skit" ni gör reklam för, för att testa om det är så mycket bättre än äppelodlingen.

Hittills har det ju bara kostat pengar.

Galaxen, HTCDesire, ... e.t.c.

Men ca 10 tegel för att testa en platta.

Nää

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag brukar ju köpa allt "skit" ni gör reklam för, för att testa om det är så mycket bättre än äppelodlingen.

Hittills har det ju bara kostat pengar.

Galaxen, HTCDesire, ... e.t.c.

Men ca 10 tegel för att testa en platta.

Nää

Tja, Ipad 64 GB kosta närmare 6k. Då slänger jag hellre ut 1-2k till att få en padda med möjligheter att köra den som en riktigt dator med möjligheter att installera spel och program. Blir inte bättre än så imo. Men, den har inte släppts ännu.. så man får vänta och se vad priset kommer hamna på och hur bra den egentligen är. Men av att döma av presentationen jag sett så ser den ut att slå vilken padda som helst med hästlängder. Och då menar jag både Apples och andra Android paddor.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...