Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Och ni har fått uppdatering på senaste OS:et? Nej. Varför måste vi ha det ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Nej. Varför måste vi ha det ? Är det inte bra att ha sitt OS uppdaterat, vad det än nu gäller PC, Mac eller smarta telefoner. Jag har alltid trott det varit viktigt att ha sina saker uppdaterade... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Varför är jag tvungen att köpa en ny efter 1 år ? Hade inte du en WP7 telefon? Varför köper du då Android telefoner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Nej. Varför måste vi ha det ? Så då använder du 2.0 Eclair som kom ut 2009 med andra ord. Men jag vet varför du inte uppdaterat...Nr1: Det går inte för telefonen klarar inte nyare uppdateringar. Nr2: Tillverkaren har inte släppt någon uppdatering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Är det inte bra att ha sitt OS uppdaterat, vad det än nu gäller PC, Mac eller smarta telefoner. Jag har alltid trott det varit viktigt att ha sina saker uppdaterade... Det beror väl på Nya funktioner och rättningar kommer i smarttelefoner ofta som patchar eller kanske allra mest i form av nya versioner på appar man kör så behovet at nytt OS kanske inte är det viktigaste i livet Vad anser du är extremt viktigt i att få ett nytt OS var 18:e månad ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Hade inte du en WP7 telefon? Varför köper du då Android telefoner? Jag köper telefoner till alla anställda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Så då använder du 2.0 Eclair som kom ut 2009 med andra ord. Men jag vet varför du inte uppdaterat...Nr1: Det går inte för telefonen klarar inte nyare uppdateringar. Nr2: Tillverkaren har inte släppt någon uppdatering. Känns tryggt att du kan påstå tre saker utan att vi ens känner varandra Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) Ja, se dessa förlorade själar! Enda argumentet är att era 3 år gamla telefoner har nya OS:et? Min över 2 år gamla Desire fick inte ICS men oavsett det är det fortfarande en riktigt bra mobil. Den kommer gå i arv till grabben, då jag väntar på min HTC X. Jag vill säga att Iphone fortfarande står och stampar kvar på samma ställe sen Iphone 3G. Snacka om utveckling. Ändrades April 7, 2012 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Att man kan uppdatera en 3 år gammal telefon till samma OS som till den senaste telefonen säger ju bara hur extremt lite telefonen har utvecklats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Känns tryggt att du kan påstå tre saker utan att vi ens känner varandra Jag har inte påstått något utan det var du som gjorde det. Du skrev att du hade 3år gamla Andorid-lurar och dom hade Eclair som OS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Stackars Grabb. Jag gav min gamla HTC desire till min grabb för 1,5 år sedan... Han blev inte glad kan jag meddela, - ``fan jag kommer att bli mobbad i plugget´´ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Jag har inte påstått något utan det var du som gjorde det. Du skrev att du hade 3år gamla Andorid-lurar och dom hade Eclair som OS. Har jag påstått att dom inte har uppgraderats sedan dess ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Att man kan uppdatera en 3 år gammal telefon till samma OS som till den senaste telefonen säger ju bara hur extremt lite telefonen har utvecklats. Det kallas kompatibilitet och tycker inte du att det är bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Har jag påstått att dom inte har uppgraderats sedan dess ? Du ifrågasatte det viktiga i att uppdatera och Odin frågade om hur era 3år gamla telefoner fungerade. Eftersom du inte ser det viktiga att uppdatera så drar jag slutsatsen att du inte gjort det. Men konstig vore med tanke på ditt snack om att WP7 var ett måste för dig säkerhetsmässigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Du ifrågasatte det viktiga i att uppdatera och Odin frågade om hur era 3år gamla telefoner fungerade. Eftersom du inte ser det viktiga att uppdatera så drar jag slutsatsen att du inte gjort det. Men konstig vore med tanke på ditt snack om att WP7 var ett måste för dig säkerhetsmässigt. Du drar ständigt slutsatser om folk baserat på väldigt luddiga grunder, omvandlar dom till påståenden och sedan attackerar folk baserat på dessa.. De HTC Hero vi har kvar kör varken den äldsta eller det senaste OS:et Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Du drar ständigt slutsatser om folk baserat på väldigt luddiga grunder, omvandlar dom till påståenden och sedan attackerar folk baserat på dessa.. De HTC Hero vi har kvar kör varken den äldsta eller det senaste OS:et Kom inte med luddiga påstående som du gör hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Kom inte med luddiga påstående som du gör hela tiden. Svider det eller ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Svider det eller ? Skulle det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Ja. Att bli behandlad på samma sätt man behandlar andra kanske inte alltid är så skönt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Joo för mej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) Ja. Att bli behandlad på samma sätt man behandlar andra kanske inte alltid är så skönt Nu svarade jag nej på din fråga med "Skulle det" Eller vad det FÖR luddigt för dig att förstå? Ändrades April 7, 2012 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Är det inte viktigt att få valuta för sina pengar? Eller tycker du det är ok att slänga ut +5000:- och du vet att du inte kommer få en uppdatering och tvungen att köpa en ny efter 1år? Naturligtvis så är 3GS:en långsammare än en i4 och fan vore väl annars. Du låter ungefär som en PC försäljare på 90 talet. Köp denna då den är utrustad med xxx bus och xxxkretsar som är förberedda för framtiden. Måhända att man kan uppdatera mjukvaran år efter år. Men man får leva med samma gamla hårdvara. Och är det som du påstår så är ju skapandet av nya modeller helt överflödigt. Bara att uppdatera mjukvaran så är alla nöjda. Eller inte? Och i.o.m att Iphone saknar bakåtknapp får det vara för mig. Ett annat skäl är ju Iphone,s frikostiga garantier för telefoner som säljs i länder med kallt klimat. Men så länge den är dyr så måste det ju borgar för god kvalitet. Synd bara att Apple tvivlar på sin egen kvalitet i.o.m den bristande garantin om den används i kyla och går sönder. Men dom som köper den får väl vara glada ändå. Hade dom hållt garantin hade väl luren varit ännu dyrare? Mvh Janne "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Hur fan kan ni skriva att iphone är kvalitet? Det är ju ren och skär lögn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) . Ändrades April 7, 2012 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Och är det som du påstår så är ju skapandet av nya modeller helt överflödigt. Bara att uppdatera mjukvaran så är alla nöjda. Eller inte? Mvh Janne Har jag gjort verkligen det? Citera var jag skrivit det. Alla är vi olika men om jag köper en elektronik sak så vill jag att den ska gå använda ett bra tag. Vill inte känna att jag måste byta hela tiden bara för att "hänga med" Jag vill helt enkelt få valuta för mina pengar om det är fel i era ögon så låt det vara det. Att tillverkaren släpper uppdateringar så man kan få ta del av nya funktioner fast det finns nyare modeller kan jag inte se något fel med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu