Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Guest Lappen

Jo visst är skillnaderna milsvida till apfånarnas nackdel

kanske skulle räcka med en vanlig Nokia för dig med kamera he he

Snarare för dig för jag tror att Nokia har Tapatalk och vad jag sett är det enda du gör...lägger in bilder :)

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Jag förstår, det är väl så att en annan står och stampar i stenåldern som introducerades för snart 3 år sedan, men så är det kanske när man föredrar kvalitet före kvantitet..eller precision före hastighet :wink:

Stå du där och stampa bland dom andra apfånarna , ja riktigt skrattretande ha ha

Glad påsk nu väntar jag bara på Bangkok bob

Dela på andra sajter

Jo visst är skillnaderna milsvida till apfånarnas nackdel

kanske skulle räcka med en vanlig Nokia för dig med kamera he he

Har du haft någon Iphone??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Dom som köper telefoner med Android förstår inte att dom köper en slit och släng telefon.

En telefon som är gjort för att max användas 1år och sen är det dags att köpa nästa.

Med en iPhone är du garanterad uppdateringar så den räcker länge...kan man säga samma sak om Android?

300316.gif

Dela på andra sajter

Du har så jäkla rätt tomurdoc, jag har haft en fladderandroid (HTC Desire) och har nu ssv. en IP4:a.

Skillnaden är milsvid, ok IP:n är kanske inte väldens snabbaste, men den är snabbare än mej... Det räcker.

Den är dessutom exakt och precis inget jäkla plastskrammel. Ok Androiderna har fördelar, men inga som gagnar undertecknad.

Så har jag också tänkt och håller med dig till fullo, men jag kan också sticka ut hakan och säga att jag inte köpt en fyra pg av att jag är lite design-bög.visst fyran har bra kvalitet och prestanda som är bättre än 3:an.men 3.an är läckrare och fungerar för mig och de applikationer som jag har behov av.

Men kommer det en 5:a med lite unik design så kommer det att bli en sådan, även om dess prestanda är underlägsen "plastkopiornas"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har du haft någon Iphone??

japp har en här53fbde74-f687-e135.jpg

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Stå du där och stampa bland dom andra apfånarna , ja riktigt skrattretande ha ha

Glad påsk nu väntar jag bara på Bangkok bob

Ska vi slå vad om att du använder inte ens 10% av Androids potential eller snarare förstår dig inte på.

Ändå hyllar du något som inte du begriper...undrar vem som är skrattretande :)

Dela på andra sajter

Ska vi slå vad om att du använder inte ens 10% av Androids potential eller snarare förstår dig inte på.

Där tror jag faktiskt du har fel.

Men 33:an har iaf inte fått snurr på whatsapp i den nya luren, nått fnurr på synkningen via google?.. :wink:

Edit: med itunes hade det fungerat på en gång!..

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Snarare för dig för jag tror att Nokia har Tapatalk och vad jag sett är det enda du gör...lägger in bilder :)

Precis men jag har så jävla bråttom när jag ska lägga in bilder så då duger bara det bästa

,he he

Dela på andra sajter

Guest Lappen

japp har en här

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Satan vilken dålig bild :)

Vi tog med telefonen ut i vårsolen tillsammans med en Iphone 4S och en Samsung Galaxy Nexus. Nexusen vet vi har en rätt dålig kamera, men den är å andra sidan snabb. Iphone 4S har istället en riktigt bra kamera, men är ganska enkel. Och här ser vi ganska snart att Iphone 4S faktiskt är bättre.

Taget från testet av One X

Dela på andra sajter

Konstigt att vissa drar alla Android-telefoner över en kam som om dom skulle vara jämförbara på alla villkor

Ungefär som att säga att "alla bensinbilar är skit men min diesel från mitt märke är bäst" !

Eller har appleoiderna inte fattat kanske skillnaderna mellan olika telefoner, olika tillverkare, olika pris och kvalitetsnivåer som finns i alla de telefoner som baseras på operativsystemet Android från en stor mängd olika tillverkare av mobiltelefoner, plattor och annat som nyttjar detta operativsystem i grunden ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Där tror jag faktiskt du har fel.

Men 33:an har iaf inte fått snurr på whatsapp i den nya luren, nått fnurr på synkningen via google?.. :wink:

Han är säkert inte lika usel som några av mina arbetskamrater men att ROOTA och lägga in custom roms vette tusan om han klarar ;)

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Konstigt att vissa drar alla Android-telefoner över en kam som om dom skulle vara jämförbara på alla villkor

Ungefär som att säga att "alla bensinbilar är skit men min diesel från mitt märke är bäst" !

Eller har appleoiderna inte fattat kanske skillnaderna mellan olika telefoner, olika tillverkare, olika pris och kvalitetsnivåer som finns i alla de telefoner som baseras på operativsystemet Android från en stor mängd olika tillverkare av mobiltelefoner, plattor och annat som nyttjar detta operativsystem i grunden ?

Så du menar bara för att jag köper en Android telefon för 2000:- ska inte jag vara berättigad uppdateringar av mitt OS mot om jag köpte en telefon för 4000:- ??

Det låter som ett ypperligt system att lämna sina kunder i sticket.

Men det är fler som har insett att det som händer inte är bra för kunderna.

http://www.zdnet.com...t;siu-container

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Ta det inte personligt men bilden nedan passar bra i vissa fall :prank:

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ta det inte personligt men bilden nedan passar bra i vissa fall :prank:

Det är lugnt och jag är inte arg...hur ska man kunna vara arg på Sam sip sam som är en sådan kramgo person :)

Vi har skilda åsikter men arg på honom?.Omöjligt :)

Dela på andra sajter

Så du menar bara för att jag köper en Android telefon för 2000:- ska inte jag vara berättigad uppdateringar av mitt OS mot om jag köpte en telefon för 4000:- ??

Det låter som ett ypperligt system att lämna sina kunder i sticket.

Men det är fler som har insett att det som händer inte är bra för kunderna.

http://www.zdnet.com...t;siu-container

Nej. Det menar jag inte

Men man kan inte begära att en telefon för t.ex 899 kr som vissa android-telefoner kostar idag i butik utan abonnemang skall vara lika bra som en som kostar 5500 kr

Jämför man dock mellan olika telefoner i samma prisklass bör det vara mer rimliga resultat/jämförelser

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag kommer ihåg i början när Apple släppte sin iPhone och folk klagade på forum att den var så dyr.

Visst den är dyr men man kan använda den länge för uppdateringar kommer med jämna mellanrum.

Frugan har en 3GS som är 3år och den går fortfarande att använda men frågan är om det fortfarande kommer uppdateringar till en Android-lur i samma prisklass.

Dela på andra sajter

Jag kommer ihåg i början när Apple släppte sin iPhone och folk klagade på forum att den var så dyr.

Visst den är dyr men man kan använda den länge för uppdateringar kommer med jämna mellanrum.

Frugan har en 3GS som är 3år och den går fortfarande att använda men frågan är om det fortfarande kommer uppdateringar till en Android-lur i samma prisklass.

Är det viktigaste i livet på en tre år gammal telefon att man kan ständigt uppgradera den till nya operativ med nya funktioner ?

Ofta innebär det tyvärr att telefonen blir seg och långsam

De 3GS vi har på jobbet kvar i drift börjar kännas rejält sega nu efter senaste uppgraderingarna och användarna vill få dom utbytta

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nej. Det menar jag inte

Men man kan inte begära att en telefon för t.ex 899 kr som vissa android-telefoner kostar idag i butik utan abonnemang skall vara lika bra som en som kostar 5500 kr

Jämför man dock mellan olika telefoner i samma prisklass bör det vara mer rimliga resultat/jämförelser

Är det någon som överhuvudtaget har snackat om Android-lurar i det prissegmentet?

Dela på andra sajter

Är det viktigaste i livet på en tre år gammal telefon att man kan ständigt uppgradera den till nya operativ med nya funktioner ?

De 3GS vi har på jobbet kvar i drift börjar kännas rejält sega nu efter senaste uppgraderingarna och användarna vill få dom utbytta

Och hur går det med dom tre år gamla Androider ni har då?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Är det inte viktigt att få valuta för sina pengar?

Eller tycker du det är ok att slänga ut +5000:- och du vet att du inte kommer få en uppdatering och tvungen att köpa en ny efter 1år?

Naturligtvis så är 3GS:en långsammare än en i4 och fan vore väl annars.

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Det visar mer att Apple har framtiden bakom sig, men 5an blir kanske bra? :crazy:

Dela på andra sajter

Och hur går det med dom tre år gamla Androider ni har då?

Dom funkar ungefär lika bra

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Dom funkar ungefär lika bra

Och ni har fått uppdatering på senaste OS:et?

Dela på andra sajter

Är det inte viktigt att få valuta för sina pengar?

Eller tycker du det är ok att slänga ut +5000:- och du vet att du inte kommer få en uppdatering och tvungen att köpa en ny efter 1år?

Naturligtvis så är 3GS:en långsammare än en i4 och fan vore väl annars.

Varför är jag tvungen att köpa en ny efter 1 år ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...