Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Jag har iPhone 4S, har haft den i ett par månader nu.

Jag är mycket nöjd med den. Min android ligger i lådan och hoppas den aldrig behöver komma upp igen.

Innan dess hade jag en iPhone 3gs som funkar hur bra som helst med alla applikationer.

Jag stoppar inte min telefon i frysen, men den funkade i sträng kyla ca - 23 då jag behövde ringa och använda internet

samt använde jag några appar utan problem.

:crazy:

Min iPhone 4s fungera i -35, jag använde den som is skrapa :crazy:

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Min iPhone 4s fungera i -35, jag använde den som is skrapa :crazy:

Att den funkar i minus 35 det är kanske sant men is skrapa?? tror jag inte en skit på :13:

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Min SG2S försvann så jag köpte givetsvis en ny precis likadan. Jag provade att ringa till den gamla telefonen då och då men kunde inte lokalisera den. Ett år senare när jag besökte en kompis frågade han om jag ville kolla vad det var för fel på hans frysskåp, det väsnas ibland sa han. Då kom jag ihåg att vi hade frusit in hallon och blåbär när jag var där förut...Jag ringde upp mitt gamla nummer och kände direkt igen att det var min ringsignal Digital 2 som hördes från kylen. Ut med telefonen och den snabbtinades i kokande vatten och torkades sedan i mikrovågsugnen i Jet-läget. Den var precis lika fin som förut, enda skillnaden är att den har märkbart bättre täckning än förut. Troligen har radiodelen adapterat för det svåra mottagningsförhållanden som rådde i frysskåpet. Behövde inte ens ladda batteriet som visade på "fullt".

Dela på andra sajter

Att den funkar i minus 35 det är kanske sant men is skrapa?? tror jag inte en skit på :13:

du vet,det med Iphone är hälften sant så är det bra, :wink:

Dela på andra sajter

Majoriteten av telefonerna fick dåliga resultat och det är dåligt.

Tro gör man i kyrkan och faktum kvartstår är att vi vet inte om testet efterliknar verkligheten så mycket som möjligt.

Vilka är dina kriterier för att godkänt test och anser du dig bättre lämpad att avgöra vad som är "test som efterliknar verkligheten" än dom är som har det som profession att testa utrustning under förhållanden som "efterliknar verkligheten" i sina testutrustningar ?

Deras test verkar gå till på samma sätt som FMV testar militärmateriel för att kolla så mil-specad utrustning fyller miljö och temperaturkraven i alla fall om man kollar deras hemsida.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Vilka är dina kriterier för att godkänt test och anser du dig bättre lämpad att avgöra vad som är "test som efterliknar verkligheten" än dom är som har det som profession att testa utrustning under förhållanden som "efterliknar verkligheten" i sina testutrustningar ?

Deras test verkar gå till på samma sätt som FMV testar militärmateriel för att kolla så mil-specad utrustning fyller miljö och temperaturkraven i alla fall om man kollar deras hemsida.

Wow ibland funderar man om vissa är läskunniga??

Men jag borde inte vara förvånad eftersom du har en fulovana att vara mästrande.

Jag har redan klargjort min åsikt i ämnet och om du läser det jag hittills skrivit så har du redan fått svar på dina frågor.

Dela på andra sajter

Min SG2S försvann så jag köpte givetsvis en ny precis likadan. Jag provade att ringa till den gamla telefonen då och då men kunde inte lokalisera den. Ett år senare när jag besökte en kompis frågade han om jag ville kolla vad det var för fel på hans frysskåp, det väsnas ibland sa han. Då kom jag ihåg att vi hade frusit in hallon och blåbär när jag var där förut...Jag ringde upp mitt gamla nummer och kände direkt igen att det var min ringsignal Digital 2 som hördes från kylen. Ut med telefonen och den snabbtinades i kokande vatten och torkades sedan i mikrovågsugnen i Jet-läget. Den var precis lika fin som förut, enda skillnaden är att den har märkbart bättre täckning än förut. Troligen har radiodelen adapterat för det svåra mottagningsförhållanden som rådde i frysskåpet. Behövde inte ens ladda batteriet som visade på "fullt".

Många fantastiska saker har man hört från Apples sektmedlemmar men denna tar nog priset. Har du ringt Aftonbladet, CNN, .??

En Iphone liggandes i en frys i ETT ÅR och batteriet och täckningen är bättre. Nä, ring Nobelstyrelsen också när du ändå är igång, detta låter som en upptäckt Apple borde ta patent på och sen vinner de lätt Nobelpriset då de löst energifrågan.

Grattis!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Wow ibland funderar man om vissa är läskunniga??

Men jag borde inte vara förvånad eftersom du har en fulovana att vara mästrande.

Jag har redan klargjort min åsikt i ämnet och om du läser det jag hittills skrivit så har du redan fått svar på dina frågor.

Och som vanligt reagerar du på samma sätt när något kritiserar dina åsikter....

Dela på andra sajter

Många fantastiska saker har man hört från Apples sektmedlemmar men denna tar nog priset. Har du ringt Aftonbladet, CNN, .??

En Iphone liggandes i en frys i ETT ÅR och batteriet och täckningen är bättre. Nä, ring Nobelstyrelsen också när du ändå är igång, detta låter som en upptäckt Apple borde ta patent på och sen vinner de lätt Nobelpriset då de löst energifrågan.

Grattis!!

Handlar inte den texten om en Samsung Galaxy 2? :)

Dela på andra sajter

Och som vanligt reagerar du på samma sätt när något kritiserar dina åsikter....

Om det hade varit kritik kanske det stämmer men du ställde frågor som jag redan svarat på i mina tidigare inlägg.

Att du ändå måste ställa dom betyder inte att jag tänker upprepa mig.

Dela på andra sajter

Tänkte du skulle reagera och förstå baktanken men det var tydligen för mycket begärt

Inser du inte att ditt sätt att kritisera professionella testares resultat (från en amatörs synpunkt) bara slår tillbaka på dig själv ?

Dela på andra sajter

Tänkte du skulle reagera och förstå baktanken men det var tydligen för mycket begärt

Inser du inte att ditt sätt att kritisera professionella testares resultat (från en amatörs synpunkt) bara slår tillbaka på dig själv ?

Så kritiskt tänkande existerar inte för dig utan du tar allt du läser för givet?

Och du ser inte när jag skrev normalt användande för skulle resultatet spegla normalt användande hade ingen telefon överlevt i i vårt klimat.

Dela på andra sajter

Handlar inte den texten om en Samsung Galaxy 2? :)

Hehe... jo så var det nog. alla dessa förkortningar... :bag:

OK, Samsung får väl Nobelpriset då... ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Grattis!!

Ja det är så Apple jobbar ibland för att hålla sina egna kostnader (tar patent på andras upptäckter).

Dela på andra sajter

Ja det är så Apple jobbar ibland för att hålla sina egna kostnader (tar patent på andras upptäckter).

I sin tur kopierar Samsung för att spara på sina utvecklingskostnader :)

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

I sin tur kopierar Samsung för att spara på sina utvecklingskostnader

Det stämmer, de tar fram en iPhone-look-alike som förväntas köpas av folk med läs och skrivsvårigheter men kan klicka på bilder :crazy:

Dela på andra sajter

Varför detta ständiga krigande, Samsung hit och iPhone dit? Kan du ringa på den? BRA!... Gör den det du vill att den ska göra BRA!.

Japp, Jag har iPhone och tycker den är bra på vissa saker och mindre bra på en del andra, Men så är det väl med all teknik!

Tack för ordet

I don't know, I don't care, and it doesn't make any difference! - Albert Einstein

Dela på andra sajter

Varför detta ständiga krigande, Samsung hit och iPhone dit? Kan du ringa på den? BRA!... Gör den det du vill att den ska göra BRA!.

Japp, Jag har iPhone och tycker den är bra på vissa saker och mindre bra på en del andra, Men så är det väl med all teknik!

Tack för ordet

o inte nog med det de håller inte länge, de köper nya ganska ofta. Jag använder fortfarande min nokia 3210.

Dela på andra sajter

o inte nog med det de håller inte länge, de köper nya ganska ofta. Jag använder fortfarande min nokia 3210.

Dela på andra sajter

Är väl en himmla tur att vi alla tycker olika, Men diskussioner av denna type blir lite som "Min pappa är starkare än din!" :crazy:

Tack för ordet

I don't know, I don't care, and it doesn't make any difference! - Albert Einstein

Dela på andra sajter

Hur kan man argumentera och tycka att apple är bra ?????

Ja och tvärtom hur kan man argumentera för samsung??

För du betald av de? :crazy:

Dela på andra sajter

Aftonbladet eller Expressen ?

Volvo eller SAAB ?

BMW eller Mercedes ?

Ungefär samma infekterade "krig" mellan fanatiska anhängare av ena eller andra sidan

Motsvarande bra produkter som är bra/dåliga på lite olika saker bara

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

O herregud vilken tråd.

Lappen!

Våga ta nederlaget att iPhone är sämst i kyla eller frysbox och sluta lipa över att DU inte godkänt tillvägagångssättet i testet.

Det börjar bli ett löjligt försvar av iPhone från din sida.

Skulle någon påstå att en iPhone studsar sämre än en Galaxy vid ett släpp från en meters höjd så skulle du fanimej resa ragg och påstå att det inte är ett korrekt utfört test och att iPhone garanterat har bästa studsen.

Du är verkligen en sådan man som skapar dessa "Apple-sekt members". Fanatiker och garanterat bokstavstroende vad gäller allt som heter Apple.

Själv så skulle jag aldrig (tror jag) köpa en android-lur till mig själv och kör med min iPhone. Men inte fan sitter jag och lipar över ett frysboxtest och är ledsen över att några gubbar tycker att jag har en dålig telefon.

Du måste ha problem att sova om nätterna med tanke på allt som skrivs om Apple.

Skrivet på min MBP med iPhonen på sidan om.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...