Herr Chang Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Nu erkänner Steve Wozniak att Android är bättre. http://www.prisjakt.D-%5B%5D-%5B%5D Steve Wozniak är en "has-been" som i praktiken inte har haft något att göra med Apple de senaste 25 åren... minst. Jag finner hans åsikter ganska ointressanta. En fjant som försöker sola sig i glansen av dagens Apple. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Steve Wozniak är en "has-been" som i praktiken inte har haft något att göra med Apple de senaste 25 åren... minst. Jag finner hans åsikter ganska ointressanta. En fjant som försöker sola sig i glansen av dagens Apple. Herr Chang har talat. Jobbigt när en av skaparna av Apple är objektiv. Welcome to the dark side, Steve! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Hej Dotra har köpt en ny Apple för omkring 12000 - studentrabbat 2000 Det är det enda jag vet Inget om Modell eller sådant Hon undrar om Virusprogram Lever i den gammla tron om att Apple ej var så attracktivt för hackare Vad bör hon göra Finns det inbyggt virus skydd undrar Jag o Hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 http://www.idg.se/2.-an-for-android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 http://www.appleinsider.com/articles/12/02/02/google_adds_bouncer_malware_detector_layer_to_android_market.html Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Idag blev de en ny iPhone 4s... Och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med min ipad2 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 http://www.appleinsi...oid_market.html Herr Chang har talat. Verkar vara en ypperlig lösning för att snabbt och smidigt kontrollera om programmen kan vara skadliga. Och på samma gång se till så att uppdaterade versioner av programmen kommer ut till användarna så fort som möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Steve Wozniak är en "has-been" som i praktiken inte har haft något att göra med Apple de senaste 25 åren... minst. Jag finner hans åsikter ganska ointressanta. En fjant som försöker sola sig i glansen av dagens Apple. Herr Chang har talat. Precis, Wozniak har inte och kommer inte att nå Ikonstatus på samma sätt som Steve J. Inte många som lyckas med det genom att det kräver en mängd olika skills på hög nivå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Verkar vara en ypperlig lösning för att snabbt och smidigt kontrollera om programmen kan vara skadliga. Och på samma gång se till så att uppdaterade versioner av programmen kommer ut till användarna så fort som möjligt. Ja, visst är det bra. Synd bara att det dröjt ända tills nu... Apple har kontrollerat programmen sen 2008 vilket fandroids aldrig missat att klaga på. Fast nu blir det väl annat ljud i skällan. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 http://www.theverge.com/2012/2/7/2782743/adobe-flash-not-supported-chrome-android-browser-android-browser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hörde att HC hade renoverat sitt badrum, Lappen skall tydligen vara grymt avundsjuk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Visserligen en skitsak, men ändå; Är det tänkt att apparaturen skall hänga och dingla på utsidan denna tjusiga anordning? Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 Så här gick det i test: http://di.se/Artiklar/2012/2/13/259060/Iphone-klarar-kylan-samst/ det är klart, det gälelr inte er som ständigt bor i Thailand men vi andra som utsätts för djävulens påfund (snö, kyla och annat elände) är detta intressant info. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 som säckade ihop redan vid tio minusgrader Skulle vara intressant hur dom gjorde testet. Stoppade dom in den i ett frysskåp och sen sänkte temperaturen? Inte direkt verklighetstrogen scenario. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 Tja...Finlands tekniska forskningscenter gör säkert helt ovetenskapliga tester Notera även; "Den smartphone som klarade testet bäst var Samsung Galaxy S II, som klarade temperaturer ned till 35 minusgrader" Bra information, eller hur!? Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Tja...Finlands tekniska forskningscenter gör säkert helt ovetenskapliga tester Notera även; "Den smartphone som klarade testet bäst var Samsung Galaxy S II, som klarade temperaturer ned till 35 minusgrader" Bra information, eller hur!? Vi vet inte hur vetenskapligt test det är eftersom det inte finns någon information hur det gick till. Testet ska efterlikna verkliga förhållande vid normalt användande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTwist Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 (ändrad) Snyggt av ITunes att tokhöja priset på Whitney Houstons greatest hits-album; ”The Ultimate Collection”. En timme före sångerskans död kostade den 52 kronor. Ett par timmar efter hennes död var priset plötsligt 84 kronor. En prishöjning på över 60 procent. Till Apples försvar skall sägas att man dock sänkte priset igen, efter kraftiga protester. Och Apple var heller inte var ensamt skyldiga då skivbolaget Sony försökte göra allt för att krama ur så mkt som möjlig av tradgedin. Vad är det man säger... Den enes död, den andres bröd... Kategori: Asgamar Ändrades Februari 14, 2012 av McTwist -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Snyggt av ITunes att tokhöja priset på Whitney Houstons greatest hits-album; ”The Ultimate Collection”. En timme före sångerskans död kostade den 52 kronor. Ett par timmar efter hennes död var priset plötsligt 84 kronor. En prishöjning på över 60 procent. Till Apples försvar skall sägas att man dock sänkte priset igen, efter kraftiga protester. Och Apple var heller inte var ensamt skyldiga då skivbolaget Sony försökte göra allt för att krama ur så mkt som möjlig av tradgedin. Vad är det man säger... Den enes död, den andres bröd... Kategori: Asgamar Det är så vidrigt så man tror fan inte det är sant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Snyggt av ITunes att tokhöja priset på Whitney Houstons greatest hits-album; ”The Ultimate Collection”. En timme före sångerskans död kostade den 52 kronor. Ett par timmar efter hennes död var priset plötsligt 84 kronor. En prishöjning på över 60 procent. Till Apples försvar skall sägas att man dock sänkte priset igen, efter kraftiga protester. Och Apple var heller inte var ensamt skyldiga då skivbolaget Sony försökte göra allt för att krama ur så mkt som möjlig av tradgedin. Vad är det man säger... Den enes död, den andres bröd... Kategori: Asgamar Det är så vidrigt så man tror fan inte det är sant. Nu är det så att det är Sony som har höjt priset på iTunes store och inte Apple. Så det blir fel att säga att det är Apple som har höjt priset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 (ändrad) Nu är det så att det är Sony som har höjt priset på iTunes store och inte Apple. Så det blir fel att säga att det är Apple som har höjt priset Det är ändå Apple som sätter priset i slutändan. Nu höjde Sony priset och det gjorde ju Apple också. http://mobil.aftonbladet.se/nojesbladet/article14365953.ab <-- Edit. "Kunder har även vittnat om att Apple bidrog genom att frysa albumen för nedladdning medan priset höjdes. Priset på Houstons Ultimate Collection steg därefter från fem till åtta pund och Apple öppnade upp albumet för nedladdning igen. Företaget anklagas nu för att utnyttja Houstons död för att tjäna pengar." Ändrades Februari 14, 2012 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Vi vet inte hur vetenskapligt test det är eftersom det inte finns någon information hur det gick till. Testet ska efterlikna verkliga förhållande vid normalt användande. Lappen; jag bara tjabblar med dig för att du direkt går i försvar av Apple. Så fort det finns NÅGOT som kan antydas vara negativt om ajfån så tänder du på alla cylindrar. Det är roande att se hur du nu försöker förringa det testet med argument som du själv inte har en aning kring. Finlands tekniska forskningscenter är mycket välrenommerat. Jag skulle hålla för sannolikt att dom vet hur man arrangerar och genomför tester på ett relevant sätt. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Lappen; jag bara tjabblar med dig för att du direkt går i försvar av Apple. Så fort det finns NÅGOT som kan antydas vara negativt om ajfån så tänder du på alla cylindrar. Det är roande att se hur du nu försöker förringa det testet med argument som du själv inte har en aning kring. Finlands tekniska forskningscenter är mycket välrenommerat. Jag skulle hålla för sannolikt att dom vet hur man arrangerar och genomför tester på ett relevant sätt. Var kan du se att jag försvarat iPhone med att ifrågasätta testet? Genom att ifrågasätta testet "försvarar" jag alla telefoner för i praktiken har testet igen betydelse för normalt användande. Ingen går omkring med sin telefon i -35 utan den har man i fickan och utsätter den bara korta stunder när man pratar. Visst många telefoner fick dåliga resultat men i praktiken.helt meningslöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Nu är det så att det är Sony som har höjt priset på iTunes store och inte Apple. Så det blir fel att säga att det är Apple som har höjt priset Naturligtvis så är det Apples fel...det är alltid Apples fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Naturligtvis så är det Apples fel...det är alltid Apples fel Exakt... det är bara Apple som utnyttjar de stackars fabriksarbetarna i Kina, endast Apple. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Självklart är det Apples fel att de väljer att köpa på sina produkter ifrån fabriker med så vidriga förhållande att de som arbetar där hellre tar sitt eget liv en att spendera en dag till på jobbet och anledningen till att det väljer att använda dem är bara för att de skall spara några enstaka kronor. Det skulle i och för sig vara de person som köper Apples produkters fel istället, men nån annans fel kan i alla fall inte jag se att att det är. Sedan att andra företag också är fel och väljer att köpa sina produkter från samma företag spelar ingen roll. Det är fortfarande fel av Apple att de har valt att göra så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu