Bibben Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Samsung is da shit!!!!! Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Läser, eller rättare sagt så lyssnar jag just nu på Steve Jobs självbiografi, började att lyssna på boken under min Visa run till Kambodia, efter tio timmars lyssnande så kan jag bara säga, vilken smutsig äcklig knarkare till människa Steve Jobs var. Dock jävligt positivt överaskad av batteriförbrukningen på min Samsung SGS 2 efter 10 timmars mp3 lyssnande samt en del surfning, c.a 2-3% batteriförbrukning totalt under resan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Läser, eller rättare sagt så lyssnar jag just nu på Steve Jobs självbiografi, började att lyssna på boken under min Visa run till Kambodia, efter tio timmars lyssnande så kan jag bara säga, vilken smutsig äcklig knarkare till människa Steve Jobs var. Dock jävligt positivt överaskad av batteriförbrukningen på min Samsung SGS 2 efter 10 timmars mp3 lyssnande samt en del surfning, c.a 2-3% batteriförbrukning totalt under resan. Bär du omkring på ett MC-batteri kopplat till SGS2? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Bär du omkring på ett MC-batteri kopplat till SGS2? Haha, nej, original 1650 batteriet, var faktiskt överraskad själv. Dock är det ju inte så mycket bas dunka dunka vid uppläsandet av en ljudbok, kanske det som gjorde det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Fusk m.h.a. släckt skärm kanske ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Ngn som vet av en bättre kalender än den inbyggda? Funktionen jag söker är att när kalendern larmar för ett möte så ska ljudet gå i en loop ända till jag kvitterar. Som det är nu så "blippar" ju kalendern till bara och det är lätt man missar händelsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 (ändrad) Läser, eller rättare sagt så lyssnar jag just nu på Steve Jobs självbiografi, började att lyssna på boken under min Visa run till Kambodia, efter tio timmars lyssnande så kan jag bara säga, vilken smutsig äcklig knarkare till människa Steve Jobs var. Får man fråga vad det var i boken som gav dig den åsikten? (jag har själv inte läst den) Ändrades December 5, 2011 av ReKa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 (ändrad) ReKa! Ladda ner appen Svensk Almananacka, den funkar perfekt glöm inte att ta ner veckoappen också Ändrades December 5, 2011 av putte069 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 (ändrad) Ja Får man fråga vad det var i boken som gav dig den åsikten? (jag har själv inte läst den) Ja visst! 1. Steve dushade inte, pga att han åt en vegetarisk diet så ansåg han att han inte frångav sig några som helst kroppsodörer. Detta stämde dock inte i realiteten, han luktade så illa att hans kollegor på Atari vägrade att jobba med honom, detta löste man genom att skapa ett nattskift och placera Steve där. Steve tvättade även sina fötter i toalettstolen och andra egenheter. 2. Knark, Steve missbrukade LSD i mängder. Har man väl klivit upp på en sån tung drog så missbrukade han säkert andra droger också. Ändrades December 6, 2011 av Rob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd December 7, 2011 Dela Inlagd December 7, 2011 (ändrad) Rob: punkt ett var ju riktigt roande. Undrar varför Jobs tog med det i son bok. Jag hade nog hellre mörkat det Putte: en bugar. Ska ta en koll senare idag. Ändrades December 7, 2011 av ReKa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd December 8, 2011 Dela Inlagd December 8, 2011 Rob: punkt ett var ju riktigt roande. Undrar varför Jobs tog med det i son bok. Jag hade nog hellre mörkat det Putte: en bugar. Ska ta en koll senare idag. Boken är inte skriven av honom själv, den är skriven av en känd författare som fick fri tillgång av intervjuer av Steve själv, hans familj, vänner, arbetskollegor, anställda etc... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Snart kanske Apple blir stoppad inom EU? http://www.idg.se/2.1085/1.421052/apple-bryter-mot-motorolas-patent?mv=pass Mvh Janne "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Snart kanske Apple blir stoppad inom EU? http://www.idg.se/2.1085/1.421052/apple-bryter-mot-motorolas-patent?mv=pass Mvh Janne Äppelskruttet är en riktig härmapa he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Återigen kopierar Samsung Apple http://www.electroni...odes.in.pocket/ Herr Chang har talat. Vad var det jag sa? http://www.maipenrai.se/forum/t/14941-vi-som-loow-apple/page__view__findpost__p__410826 Såna där batterier är explosiva, skulle vara intressant att se dem förbjudas på flyg... Det går ju rätt lätt att provocera dem så att de exploderar. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Apple drar in telefon efter bråk 2012-01-13 Apple har avbrutit försäljningen av senaste mobiltelefonen Iphone 4S i Kina sedan bråk uppstått. Upprörda kunder som köat timtals i det kalla vädret utanför affären i Peking i väntan på att få köpa Iphone 4S kastade ägg och attackerade en säkerhetsvakt när de fick veta att affären inte skulle öppna och att telefonen inte fanns till försäljning. KINA ÄR APPLES snabbast växande marknad och många är villiga att köa i dagar för bolagets produkter. /TT ------------------------ HC har tillbett den butiken för nästan exakt ett år sen i bitande kyla. Bild kommer när han får tillräckligt med inspiration för att avsluta vår resetråd. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Ja, bild på att jag visar tillbörlig respekt för helgedomen i Beijing kommer så småningom Vill dock påpeka att det i huvudsak är så kallade "scalpers", dvs snyltare, som ställer till med problem. Man har tänkt sig att köpa upp alla iPhones och sedan sälja dom vidare till högre pris. Deras krokodiltårar ger jag inte mycket för. http://www.appleinsi...in_beijing.html Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Borde inte sidan We som Löv Barnarbete? Nyhet i tv igår Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Ännu en sak som baggar integriteten från fruktfabriken Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Borde inte sidan We som Löv Barnarbete? Nyhet i tv igår Offe I samma fabrik som tillverkas iPhone tillverkas andra telefoner (sonyericsson bla) och andra elektronik prylar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 I samma fabrik som tillverkas iPhone tillverkas andra telefoner (sonyericsson bla) och andra elektronik prylar. Exakt. Foxconn tillverkar även Xbox åt Microsoft: http://macdailynews.com/2012/01/12/microsoft-xbox-assembly-workers-threaten-suicide-in-china-labor-dispute/ Men som vanligt är det mer intressant för klickhororna att ha Apple med i rubriken... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Det känns ungefär som hur det var med Abba på sjuttiotalet, hemma (i Svea) så hatade man dom. Men jäklar när man kom ner till Mallorca... eller nåt... då jäklar frodades nationalismen... Vad gör alla äppelfientliga människor inne på en tråd med namnet ``vi som älskar Apple´´. Håll er till lägg till ordtråden eller nåt annat som passar er kapacitet... hahaha Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Jag har härmapat lite från Apple på mitt skrivbord. Hoppas inte HC, blir allt för arg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Jag har härmapat lite från Apple på mitt skrivbord. Hoppas inte HC, blir allt för arg? Skriv det på (den avsomnade) android(iot)tråden ist. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Nu erkänner Steve Wozniak att Android är bättre. http://www.prisjakt.D-%5B%5D-%5B%5D "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Nu erkänner Steve Wozniak att Android är bättre. http://www.prisjakt.D-%5B%5D-%5B%5D Det är ju ingen mening att låtsas som det vore på något annat sätt, alla vet ju ändå hur det förhåller sig. Han vill troligen inte sammanknippas med IL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu