Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Hade du istället bemött kritiken istället för kritikern hade det ju varit lite bättre i alla fall.

Kritik? Du måste skämta.

Detta är inte kritik utan hånfullt

Skönt med grejor som "bara funkar" :whistle:

På det så svarade jag att ja det fungerar och det var ett svar på din s.k.a kritik.

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kritik? Du måste skämta.

Detta är inte kritik utan hånfullt

På det så svarade jag att ja det fungerar och det var ett svar på din s.k.a kritik.

Du svarade på att jag länkade till en artikel som kritiserade en Apple-produkt så här:

Väldigt skönt att den fungerar ja och för att vara en Apple motståndare läser du mycket nyheter om Apple.

Lite sjukligt beteende faktiskt,nästan lite maniskt.

Sista raden är inte något personligt riktad mot mig ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Hur många gånger ska jag behöva repetera..kasta inte sten glashus.

Jag behöver inte berätta vad jag syftar på för som den it- chef du är kan du räkna ut det.

Du har inget intresse i att diskutera för och nackdelar av Apple produkter som du så fint uttryckte det.

Ditt intresse är/var att håna dom problem som rapporterats och göra dig lustig och inget annat.

Dela på andra sajter

Hur många gånger ska jag behöva repetera..kasta inte sten glashus.

Jag behöver inte berätta vad jag syftar på för som den it- chef du är kan du räkna ut det.

Du har inget intresse i att diskutera för och nackdelar av Apple produkter som du så fint uttryckte det.

Ditt intresse är/var att håna dom problem som rapporterats och göra dig lustig och inget annat.

Märkligt hur mycket du vet om mig som jag inte ens själv vet .

Och hur du sedan undviker kritik mot ditt beteende

Jag hävdar min rätt att kritisera en produkt och en leverantör

Du hävdar din rätt att kritisera dom som kritiserar en produkt och en leverantör

Och så länge du beter dig på det sättet när personer kritiserar en specifik leverantör löper du mycket stor risk att fortsättningsvis kallas "fanboy" också.

Ditt intresse är bara att diskutera fördelarna med dom produkterna. Därav den något sneda inriktningen på dina inlägg.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Märkligt hur mycket du vet om mig som jag inte ens själv vet .

Kan verkligen säga detsamma :whistle:

Och hur du sedan undviker kritik mot ditt beteende

Jag undviker ingenting utan jag säger exakt vad jag tycker om en person om jag är övertygad på min uppfattning.

Jag står för min uppfattning att dina inlägg är ingen kritik mot en leverantör utan ett simpelt sätt att göra dig lustig.

Det kanske hade kunnat tagits för kritik om du själv hade skrivit något och inte bara postat en länk med en hånfull smile.

Och så länge du beter dig på det sättet när personer kritiserar en specifik leverantör löper du mycket stor risk att fortsättningsvis kallas "fanboy" också.

Du kanske ska starta en tråd om Bmw också? Eller en tråd om Harmon/Kardon?

Jag blir väl klassificerad som fanboy om jag utrycker mitt gillande för dom produkterna också.

Ditt intresse är bara att diskutera fördelarna med dom produkterna. Därav den något sneda inriktningen på dina inlägg.

Du har för vana att dra felaktiga slutsatser och det är inte första gången det händer.

Jag har inte enbart uttryckt positiva saker om iPhone men du ser vad du vill se.

Godnatt och sov gott

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hyundai har formligen vräkt ut iPhones till köpare av bilmärket. No further comments :whistle:

Ja, hur ska man annars kunna sälja en Hyundai.

Dela på andra sajter

Ja, hur ska man annars kunna sälja en Hyundai.

Ja, att skicka med en Andriod hade inte hjälpt. :)

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Dela på andra sajter

Hyundai har formligen vräkt ut iPhones till köpare av bilmärket. No further comments :whistle:

Låter märkligt, Hyundai är väl från samma land som Samsung och LG.

Stämmer verkligen detta, finns det nån källa?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Tydligen endast aktuellt för årsmodell 2011:

http://www.insidelin...apple-ipad.html

Herr Chang har talat.

OK. Se och lär!! Ange alltid källan när ni påstår nåt så slipper andra utföra grovgörat.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Tydligen endast aktuellt för årsmodell 2011:

http://www.insidelin...apple-ipad.html

Herr Chang har talat.

Ja det fungerade antagligen inte med iPad som lockbete genom att den lär öka priset på Korea-bilen. Det är ju helt olika typer av köpare av Hyundai och iPads. De som köper bilen är berreda att få en skaplig snygg men hjälpligt fungerande B-produkt till lågt pris och kan knappast ha några egentliga krav på komfort och prestanda. Köpare av Apple's produkter betalar gärna en del extra för att få en Top of The Line grej. Det är fullt möjligt att iPhone 4s verkligen är den bästa luren. Jag lägger dock hellre mellanskillnaden gentemot en bra Androidlur på annat som t.ex. en flygbiljett till TL. De som inte har några direkta begränsningar när det gäller utlägg behöver naturligtvis inte resonera på det sättet.

Ändrades av r1000
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

iPhone 4 självantände på flygplan

http://macworld.idg.nde-pa-flygplan

712229523.jpg

Det där kunde antagligen hänt vilken annan apparat som helst som använder liknande batterier (i princip alla portabla elektroniska apparater idag).

I många instruktionsböcker finns en varning för just LiPo batterierna, men den är det inte många som läser?

Väntar bara på nyheter om att bilar med såna här batterier exploderar efter en krock, då smäller det rejält...

Dessa batterier reagerar ibland häftigt på slag och stötar.

Vid laddning av LiPo batterier rekommenderar tex Teknikmagasinet att man använder en särskilt förstärkt och brandsäker påse: http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=510319

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

HJÄLP.

Hur fasen gör ja om ja sitter me iphonen o o vill lägga in en bild från den på typ Maipenrai ja får de bara inte o funka

Dela på andra sajter

HJÄLP.

Hur fasen gör ja om ja sitter me iphonen o o vill lägga in en bild från den på typ Maipenrai ja får de bara inte o funka

Endra kör du en annan webbläsare typ OPERA, eller så kör du en app som heter tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Trodde du att du hade några hemligheter?

Bäst att du kollar vad din Android telefon kör för processer egentligen.

Skulle vara intressant att veta vilka Svenska operatörer som använder detta.

http://www.wired.com...-logging-video/

/Siamkap

Och vem är "du"...jag fattar inte riktigt inlägget?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Och vem är "du"...jag fattar inte riktigt inlägget?

Funkar inte länken?

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...