Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Du vet vem som startat denna tråd? Det är en person som har samma agenda som du så var inte löjlig. Vad är det för fel med att kunna diskutera för och nackdelar med olika produkter ? Känns tråkigt att bara kunna diskutera fördelar med en produkt .. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Nä, de märkena har inga sekter runt sig med anhängare som angriper allt och alla som är fräcka nog att kritisera produkterna Där ses det som naturligt med kritik och att diskutera för och nackdelar med produkterna Med Apple accepteras bara halleluja-inlägg på forum... Nja, de sekterna har för vana att starta anti-apple trådar. Väldigt sällan ser man t.ex Lappen starta trådar om Samsung, HTC eller din Experia X2. Ta tag i sopkvasten och ställ dig i givakt så du kan känna dig stolt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Nä, de märkena har inga sekter runt sig med anhängare som angriper allt och alla som är fräcka nog att kritisera produkterna Haha...jo tjena Tror du på det där själv eller. Gjorde misstaget att innan jag bestämde mig för iPhone ställa lite frågor,kritiska frågor,om Android på swedroid. Så jag VET att andra märken har lika hängivna anhängare om inte värre är Apple. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Vad är det för fel med att kunna diskutera för och nackdelar med olika produkter ? Känns tråkigt att bara kunna diskutera fördelar med en produkt .. Absolut inget fel men citera där du har lovordat iPhone? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Här pratar vi inte en gång om dan utan minst 2...nu använder jag telefonen extremt mycket det vet jag men frågan är varför den iPhone 3G jag hade tidigare hade så mycket bättre batteritid... Jag har min gamla 3GS och köpte 4S bateri tiden är samma. Det man ska göra med 4S att man stänger av positionering och platstjänster om man inte använder de. De tjänster är avstängda från början på 3GS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Ingen orkar starta en tråd om problem med HTC, Samsung eller SE på MPR. Det är väl lite för mycket av vardagsmat för att man ens ska höja på ögonbrynen. Sitt du och gotta dig i din vedeldade tunna samtidigt som du chefar över arbetsuppgifterna. @TV, vilket träslag är bäst för en vedeldad badtunna? Var bör "teknikern" komma ifrån, vilka är mest lämpade för den uppgiften? Ändrades November 15, 2011 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Absolut inget fel men citera där du har lovordat iPhone? Varför skall jag lovorda den när jag inte lovordar andra produkter ? Jag är inte medlem i sekten ju. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Haha...jo tjena Tror du på det där själv eller. Gjorde misstaget att innan jag bestämde mig för iPhone ställa lite frågor,kritiska frågor,om Android på swedroid. Så jag VET att andra märken har lika hängivna anhängare om inte värre är Apple. Och vad händer om man ställer kritiska frågor om Apples produkter på ett Apple-forum tror du ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Varför skall jag lovorda den när jag inte lovordar andra produkter ? Jag är inte medlem i sekten ju. Det var du själv som skrev för och nackdelar.du kanske skulle ha skrivit enbart nackdelar. Och vad händer om man ställer kritiska frågor om Apples produkter på ett Apple-forum tror du ? Du kanske ska testa och se vad som händer men prova att skriva ett konstruktivt men kritiskt inlägg och inte som du gör här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Det var du själv som skrev för och nackdelar.du kanske skulle ha skrivit enbart nackdelar. Du kanske ska testa och se vad som händer men prova att skriva ett konstruktivt men kritiskt inlägg och inte som du gör här. Skall man få kritisera en produkt utan att bli bemött av personliga angrepp tycker du ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Skall man få kritisera en produkt utan att bli bemött av personliga angrepp tycker du ? Som sagt kasta inte sten i glashus. Jag blir oerhört förnärmad,oerhört förolämpad när du kallar mig fanboy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Som sagt kasta inte sten i glashus. Jag blir oerhört förnärmad,oerhört förolämpad när du kallar mig fanboy. Så hur förklarar du att det nästan alltid är du som som snabbast och aggressivt besvarar alla inlägg som innehåller något negativt om en Apple-produkt ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Så hur förklarar du att det nästan alltid är du som som snabbast och aggressivt besvarar alla inlägg som innehåller något negativt om en Apple-produkt ? Bara för att jag svarar först innebär det att jag är en fanboy. Ok men då ska jag vänta tills någon annan svarar först så inte du drar förhastade slutsatser. Och för din information så har jag gett svar på diverse frågor som andra medlemmar haft om Apple produkter. Vad har du tillfört denna tråd? Jag behöver inte säga det för det vet vi redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 35 sidor, 513 inlägg varav nog hälften av 2 - 3 pesoner, som inte kan ge sig en enda millimeter, utan måste bara ..... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Japp, känns som denna tråd börjar ticka ner mot sin botten. PM kan ju vara att rekommendera om man vill "tjafsa" vidare. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Japp, känns som denna tråd börjar ticka ner mot sin botten. PM kan ju vara att rekommendera om man vill "tjafsa" vidare. Synd att det inte är en låst grupp då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Bara för att jag svarar först innebär det att jag är en fanboy. Ok men då ska jag vänta tills någon annan svarar först så inte du drar förhastade slutsatser. Och för din information så har jag gett svar på diverse frågor som andra medlemmar haft om Apple produkter. Vad har du tillfört denna tråd? Jag behöver inte säga det för det vet vi redan. Det var kombinationen av snabbt och aggressivt jag reagerade på.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Min aversion mot allt som har med Apple att göra har fått sig 3 rejäla törnar... Min äldste vän, som jag brukar få hjälp av när jag har frågor om datorn, eller behöver nån annan hjälp med digitalteknik (telefoner, kameror osv), köpte först en Iphone, sen en Macbook och nyligen en Ipad... Han älskar dem och säjer att han ledsnade på att behöva rensa sin Laptop med jämna mellanrum för att hålla prestandan på topp, Iphonen är hans första "Smart phone" och han är helnöjd (en jailbreakad 3a har jag för mej), på paddan har han allt han behöver på jobbet, en massa manualer i PDF format, som förut fyllde upp hans väska, nu finns de där i samma A5 -storlek som hans gamla pärmar plus alla andra fördelar med en pekplatta... Jag vacklar, kanske provar nån Ipryl snart, men det beror inte på nåt inlägg i denna tråd, här pinkas det revir... MVH Tommy Ändrades November 15, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Japp, känns som denna tråd börjar ticka ner mot sin botten. PM kan ju vara att rekommendera om man vill "tjafsa" vidare. Så länge vi håller oss ontopic och inom reglerna för forumet varför "hindra" oss att skriva? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Det var kombinationen av snabbt och aggressivt jag reagerade på.. Så om jag hade svarat långsamt och aggressivt hade det varit ok med andra ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Så om jag hade svarat långsamt och aggressivt hade det varit ok med andra ord. Nja, långsam och dålig respons tillhör SE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Det är fritt fram. Uttryckte bara en personlig åsikt. Men ämnet har ju gått över mer och mer till att bli ett tjafs mellan två personer som har pågått ett antal sidor. Men kör på ni. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Det är fritt fram. Uttryckte bara en personlig åsikt. Men ämnet har ju gått över mer och mer till att bli ett tjafs mellan två personer som har pågått ett antal sidor. Men kör på ni. Det är ok att utrycka sin personliga åsikt för jag gör det hela tiden Tjafs vet jag inte utan jag motsätter mig TV´s sätt att sätta etikett på folk bara för att man gillar ett märke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Så om jag hade svarat långsamt och aggressivt hade det varit ok med andra ord. Hade du istället bemött kritiken istället för kritikern hade det ju varit lite bättre i alla fall. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Min aversion mot allt som har med Apple att göra har fått sig 3 rejäla törnar... Min äldste vän, som jag brukar få hjälp av när jag har frågor om datorn, eller behöver nån annan hjälp med digitalteknik (telefoner, kameror osv), köpte först en Iphone, sen en Macbook och nyligen en Ipad... Han älskar dem och säjer att han ledsnade på att behöva rensa sin Laptop med jämna mellanrum för att hålla prestandan på topp, Iphonen är hans första "Smart phone" och han är helnöjd (en jailbreakad 3a har jag för mej), på paddan har han allt han behöver på jobbet, en massa manualer i PDF format, som förut fyllde upp hans väska, nu finns de där i samma A5 -storlek som hans gamla pärmar plus alla andra fördelar med en pekplatta... Jag vacklar, kanske provar nån Ipryl snart, men det beror inte på nåt inlägg i denna tråd, här pinkas det revir... MVH Tommy Som sagt du ska inte köpa en ipryl bara för att andra säger så för då blir du säkert besviken. Men jag kan säga att den ipryl jag är mest nöjd med är iPad 2. Den har nästan ersatt mitt användande av dator helt. Vad jag förstår så stödde inte iBooks i iPaden PDF tidigare men Apple släppte på restriktionerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu