Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Massiva? Hoppas verkligen inte att du överdriver lika mycket i egenskap av it-chef.

Jag har ALDRIG förnekat att Apple är förskonad mot mjukvaru problem.

Ditt klargörande vilka telefoner du använder drunknade i ditt käbbel med andrejsdenruskige så jag valde att inte läsa dina inlägg.

Kasta inte sten i glashus. Vill du att jag ska citera alla dina spydiga kommentarer om mig.

Så sluta spela oförrättad,det passar inte dig med tanke på din normala kaxiga,överlägsna ton.

Varför tar du all form av kritik mot Apple:s produkter personligt och svarar som om man kritiserar dig personligen ?

Har jag anklagat DIG för att ha sagt att Apple är förskonade från mjukvaruproblem ?

Och att jag besvarar personliga angrepp med personliga svar är en rättigheter jag tänker fortsätta med vare sig du gillar det eller ej

Det är när du besvarar allmän kritik mot en produkt eller en leverantör med personliga påhopp du går utanför vad som kan anses normalt.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har via jobbet en iPhone 4 och jämfört med iPhone 3G jag hade tidigare (också via jobbet) så suger batteritiden. Har redan bett om att få en annan telefon eftersom det inte håller i längden att ladda telefonen i tid och otid...

Har du tittat så "Ställer in tidszon" är avstängt?

Inställningar-Platstjänster-Systemtjänster-Ställer in tidszon

Det har rapporterats från användare att stänger man av det blir det bättre.

Dela på andra sajter

Varför tar du all form av kritik mot Apple:s produkter personligt och svarar som om man kritiserar dig personligen ?

Du kallar mig fanboy,du skriver att du får massiva mothugg från fanboy när du kritiserar alltså adresserar du mig när du kritiserar.

Sen att jag INTE tar det personligt har ingen betydelse att jag säger för du kommer bara hävda motsatsen.

Och att jag besvarar personliga angrepp med personliga svar är en rättigheter jag tänker fortsätta med vare sig du gillar det eller ej

Jag anser det inte som personligt angrepp utan en observation och din reaktion bekräftar bara vad jag observerat och ledsen att du inte håller med mig.

Dela på andra sajter

Har du tittat så "Ställer in tidszon" är avstängt?

Inställningar-Platstjänster-Systemtjänster-Ställer in tidszon

Det har rapporterats från användare att stänger man av det blir det bättre.

Må så vara att det blir bättre men jag tycker inte man ska behöva hålla på att stänga av funktioner mm för att få en acceptabel batteritid. Jag tror att batteritiden kommer få de flesta på min arbetsplats att rata 4:an..

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

På min "arbetsplats" är hela 100% för iPhone 4...

Och 100% vill prova nya 4S, men jag tror inte det är aktuellt ännu.

100% har ju precis fått 4:an för ett år sen eller så.

Plus att 100% av de på min arbetsplats även fått en helt splitterny iPad 2, bara för nån vecka sen.

PS. Har jag sagt att jag är ensam på min "arbetsplats"? :)

Dela på andra sajter

Du kallar mig fanboy,du skriver att du får massiva mothugg från fanboy när du kritiserar alltså adresserar du mig när du kritiserar.

Sen att jag INTE tar det personligt har ingen betydelse att jag säger för du kommer bara hävda motsatsen.

Jag anser det inte som personligt angrepp utan en observation och din reaktion bekräftar bara vad jag observerat och ledsen att du inte håller med mig.

Insåg inte att du personifierar "Apple Fanboys" men tack för förtydligandet.

Dela på andra sajter

TV.du får mig osökt att tänka på Yes och Nivea dryg som du är.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Det är du och dina gelikar som gör det.

Jag har bara oturen att jag gillar en produkt som du/ni hatar.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tycker att du ska ta dig ett uppvärmande bad.

Dela på andra sajter

Tycker att du ska ta dig ett uppvärmande bad.

Innan det blir för mörkt ute :ahh:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Hur dålig är batteritiden på 4s på dom som har problem? För hur det än är så finns det inte nån smartphone med bra batteritid. Jag och många med MIG får ladda telefonen varje dag oavsett märke på telefonen.

Dela på andra sajter

Hur dålig är batteritiden på 4s på dom som har problem? För hur det än är så finns det inte nån smartphone med bra batteritid. Jag och många med MIG får ladda telefonen varje dag oavsett märke på telefonen.

Här pratar vi inte en gång om dan utan minst 2...nu använder jag telefonen extremt mycket det vet jag men frågan är varför den iPhone 3G jag hade tidigare hade så mycket bättre batteritid...

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

Här pratar vi inte en gång om dan utan minst 2...nu använder jag telefonen extremt mycket det vet jag men frågan är varför den iPhone 3G jag hade tidigare hade så mycket bättre batteritid...

Det beror på stor del att det är mycket bättre prestanda i 4S mot 3G.

Dela på andra sajter

På min "arbetsplats" är hela 100% för iPhone 4...

Och 100% vill prova nya 4S, men jag tror inte det är aktuellt ännu.

100% har ju precis fått 4:an för ett år sen eller så.

Plus att 100% av de på min arbetsplats även fått en helt splitterny iPad 2, bara för nån vecka sen.

PS. Har jag sagt att jag är ensam på min "arbetsplats"? :)

Då blir firmafesterna ingen höjdare....

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Som vanligt besvaras kritik mot en Apple-produkt med personangrepp "en masse" :whistle:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Som vanligt besvaras kritik mot en Apple-produkt med personangrepp "en masse" :whistle:

Ja, du gillar inte iPhone och några gillar inte dig (EDIT: Dina åsikter och Besserwisser attityd).

Man angriper tydligen det man inte gillar.

Ändrades av andrejsdenruskige
Dela på andra sajter

Då blir firmafesterna ingen höjdare....

Leif

Jag ser det på den positiva sidan.

Oavsett hur mycket gratis alkohol som serveras, så blir det aldrig nå slagsmål.

Dela på andra sajter

Ja, du gillar inte iPhone och några gillar inte dig (EDIT: Dina åsikter och Besserwisser attityd).

Man angriper tydligen det man inte gillar.

Du behöver inte överbevisa det jag just sa.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Du behöver inte överbevisa det jag just sa.

Jag överbevisar inte, jag förklarar.

Och för att inte gå till personangrepp så gillar jag inte IT-chefers attityder.

Dela på andra sajter

Jag ser det på den positiva sidan.

Oavsett hur mycket gratis alkohol som serveras, så blir det aldrig nå slagsmål.

Det var just det jag menade...

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Som vanligt besvaras kritik mot en Samsung-produkt med personangrepp "en masse" :whistle:

Som vanligt besvaras kritik mot en HTC-produkt med personangrepp "en masse" :whistle:

Som vanligt besvaras kritik mot en SE-produkt med personangrepp "en masse" :whistle:

Så försök inte spela skenhelig utan alla grupper är lika duktiga på att försvara sina produkter.

Dela på andra sajter

Så försök inte spela skenhelig utan alla grupper är lika duktiga på att försvara sina produkter.

Och det är därför det finns så många trådar om dom produkterna och kritik mot dom också ... :rolleyes:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Och det är därför det finns så många trådar om dom produkterna och kritik mot dom också ... :rolleyes:

Ingen orkar starta en tråd om problem med HTC, Samsung eller SE på MPR.

Det är väl lite för mycket av vardagsmat för att man ens ska höja på ögonbrynen.

Sitt du och gotta dig i din vedeldade tunna samtidigt som du chefar över arbetsuppgifterna.

Dela på andra sajter

Du vet vem som startat denna tråd? Det är en person som har samma agenda som du så var inte löjlig.

Dela på andra sajter

Ingen orkar starta en tråd om problem med HTC, Samsung eller SE på MPR.

Det är väl lite för mycket av vardagsmat för att man ens ska höja på ögonbrynen.

Sitt du och gotta dig i din vedeldade tunna samtidigt som du chefar över arbetsuppgifterna.

Nä, de märkena har inga sekter runt sig med anhängare som angriper allt och alla som är fräcka nog att kritisera produkterna

Där ses det som naturligt med kritik och att diskutera för och nackdelar med produkterna

Med Apple accepteras bara halleluja-inlägg på forum...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...