Guest Lappen Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Provade precis att rensa listan och det stämmer nog som du säger att det tar längre att starta apparna igen som man rensat bort. Samma är det med en Mac att den arbetar bäst när arbetsminnet är fullt och låter systemet bestämma vad som ska stängas av eller rensas bort för att det ska rulla på som bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Har denne man en telefon eller är han livegen? Fråga TV, det var ju hans "bitch". manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Har denne man en telefon eller är han livegen? Blackberry? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Blackberry? Hahahahaha manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Skönt med grejor som "bara funkar" http://www.idg.se/2.1085/1.416169/manga-klagomal-pa-ios-501 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Skönt med grejor som "bara funkar" http://www.idg.se/2.1085/1.416169/manga-klagomal-pa-ios-501 Ja det var ju bra med alla uppdateringar på ios som nån applefanboy skrev i helgen... "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Skönt med grejor som "bara funkar" http://www.idg.se/2.1085/1.416169/manga-klagomal-pa-ios-501 Väldigt skönt att den fungerar ja och för att vara en Apple motståndare läser du mycket nyheter om Apple. Lite sjukligt beteende faktiskt,nästan lite maniskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Väldigt skönt att den fungerar ja och för att vara en Apple motståndare läser du mycket nyheter om Apple. Lite sjukligt beteende faktiskt,nästan lite maniskt. Eftersom även Apple-produkter ingår i mina domäner som IT-chef läser jag inte BARA om andra leverantörers produkter .. Jag ser nog snarare det som ett friskhetstecken att inte blunda för vissa produkter. Men din reaktion var helt väntad... Ändrades November 15, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Min reaktion var logisk eftersom jag inte har en 4S som problemen finns på. Skrämmande att en it-chef inte vet bättre!!! Ändrades November 15, 2011 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Min reaktion var logisk eftersom jag inte har en 4S som problemen finns på. Skrämmande att en it-chef inte vet bättre!!! Är det skrämmande att jag inte vet att du inte har en 4S och att det därför är logiskt att du går till personangrepp som svar på kritik mot en apple-produkt ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Är det skrämmande att jag inte vet att du inte har en 4S och att det därför är logiskt att du går till personangrepp som svar på kritik mot en apple-produkt ? Nej det är skrämmande att du som it-chef inte vet att en installation av mjukvara kan misslyckas och som många gånger är fallet vid dom problem som rapporterats. En återställning (ominstallation) har löst problemet för många men inte alla. Sen kan du gärna citera mig där jag påstått att det aldrig funnits/finns problem med iPhone? Det finns INGEN telefon,hårdvara som mjukvara,som är förskonad från problem...inte en din kära Samsung. Ändrades November 15, 2011 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Nej det är skrämmande att du som it-chef inte vet att en installation av mjukvara kan misslyckas och som många gånger är fallet vid dom problem som rapporterats. En återställning (ominstallation) har löst problemet för många men inte alla. Sen kan du gärna citera mig där jag påstått att det aldrig funnits/finns problem med iPhone? Det finns INGEN telefon,hårdvara som mjukvara,som är förskonad från problem...inte en din kära Samsung. Har jag påstått att Apple aldrig har problem med uppgraderingar ? Det är väl snarare så att jag ofta påstått att ÄVEN Apple har problem som alla andra IT-leverantörer och fått massiva mothugg från Apple fan-boys på det här forumet Och varför den spydiga personliga kommentaren om "din kära Samsung" ? Bara lite tidigare i DEN HÄR TRÅDEN skrev jag att jag just nu har två SE och en HTC men byter ofta som en del av mitt jobb. Glömt eller förträngt detta redan eller var det bara din naturlighet för personliga spydigheter vid kritik mot Apple-produkter ? Ändrades November 15, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Det är väl snarare så att jag ofta påstått att ÄVEN Apple har problem som alla andra IT-leverantörer och fått massiva mothugg från Apple fan-boys på det här forumet Massiva? Hoppas verkligen inte att du överdriver lika mycket i egenskap av it-chef. Jag har ALDRIG förnekat att Apple är förskonad mot mjukvaru problem. Bara lite tidigare i DEN HÄR TRÅDEN skrev jag att jag just nu har två SE och en HTC men byter ofta som en del av mitt jobb. Glömt eller förträngt detta redan eller var det bara din naturlighet för personliga spydigheter vid kritik mot Apple-produkter ? Ditt klargörande vilka telefoner du använder drunknade i ditt käbbel med andrejsdenruskige så jag valde att inte läsa dina inlägg. Och varför den spydiga personliga kommentaren om "din kära Samsung" ? Kasta inte sten i glashus. Vill du att jag ska citera alla dina spydiga kommentarer om mig. Så sluta spela oförrättad,det passar inte dig med tanke på din normala kaxiga,överlägsna ton. Ändrades November 15, 2011 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Massiva? Hoppas verkligen inte att du överdriver lika mycket i egenskap av it-chef. Jag har ALDRIG förnekat att Apple är förskonad mot mjukvaru problem. Ditt klargörande vilka telefoner du använder drunknade i ditt käbbel med andrejsdenruskige så jag valde att inte läsa dina inlägg. Kasta inte sten i glashus. Vill du att jag ska citera alla dina spydiga kommentarer om mig. Så sluta spela oförrättad,det passar inte dig med tanke på din normala kaxiga,överlägsna ton. Bra slutmening där Lappen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 ehhh! Har jag missförstått tråden? Heter den inte " vi som lööw Apple " den heter väl inte " we som hate or kritiserar Apple" ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 ehhh! Har jag missförstått tråden? Heter den inte " vi som lööw Apple " den heter väl inte " we som hate or kritiserar Apple" ? Ja du har missförstått tråden för trådstartaren startade den i syfte att vara ironisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Hoppas jag kan ställa en fråga utan att bli halshuggen. Är det bara 4S som har problem med batteritiden eller även iphone 4 som har ios5 också ? .Som jag har uppfattat det så kan man väl uppgradera 4:an till ios 5 eller är jag helt ute och cyklar. (som vanligt ) Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Har haft 5.0.1 sen nån dag tillbaka. Inga problem vare sig med iphonen, en vanlig 4, eller ipadden, en vanlig 2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Hoppas jag kan ställa en fråga utan att bli halshuggen. Är det bara 4S som har problem med batteritiden eller även iphone 4 som har ios5 också ? .Som jag har uppfattat det så kan man väl uppgradera 4:an till ios 5 eller är jag helt ute och cyklar. (som vanligt ) Mvh Hobbe Det finns inga dumma frågor utan dumma svar Angående batteritiden för många är en subjektiv uppfattning vad dom är acceptabel. Det finns dom som är missnöjda när batteriet räcker bara en dag under aktivt användande när det i själva verket är fullt normalt. För det många glömmer är att det är en dator med många funktioner som ska ha ström. Och beroende på kvalitet på batteri,mjukvara och hårdvara räcker det olika länge beroende på märke på telefonen. Det jag menar är att det finns dom som klagar på att batteritiden på en iPhone 4 bara räcker i tex 12h när andra är fullt nöjda. Ja du kan uppdatera iPhone 4 med iOS5. Scrolla längst ner på dena sida så ser du vilka enheter som iOS5 är kompatibla med. http://www.apple.com/se/ios/features.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Lite OT. Uppdaterade min fån från 2.3.3 till 2.3.5 utan problem. Nu väntar vi på 4.0. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Har jag påstått att Apple aldrig har problem med uppgraderingar ? Det är väl snarare så att jag ofta påstått att ÄVEN Apple har problem som alla andra IT-leverantörer och fått massiva mothugg från Apple fan-boys på det här forumet Och varför den spydiga personliga kommentaren om "din kära Samsung" ? Bara lite tidigare i DEN HÄR TRÅDEN skrev jag att jag just nu har två SE och en HTC men byter ofta som en del av mitt jobb. Glömt eller förträngt detta redan eller var det bara din naturlighet för personliga spydigheter vid kritik mot Apple-produkter ? T28? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 T28? Ja det var inget fel på dom men dom är väl antika numera Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Jag har ALDRIG förnekat att Apple är förskonad mot mjukvaru problem. Så Apple är förskonade mot mjukvaruproblem, enligt dej då? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Så Apple är förskonade mot mjukvaruproblem, enligt dej då? MVH Tommy Haha...naturligtvis ska det vara ett INTE med i meningen Otroligt att det bara var du som såg den missen. Ingen av versionerna av iOS har varit förskonad mot problem. Och en lite rolig grej är att vid varje uppdatering har det klagats över försämrad batteritid. Så det skulle innebära i princip att iPhone har ingen batteritid alls med tanke på hur många versioner dom släppt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Hoppas jag kan ställa en fråga utan att bli halshuggen. Är det bara 4S som har problem med batteritiden eller även iphone 4 som har ios5 också ? .Som jag har uppfattat det så kan man väl uppgradera 4:an till ios 5 eller är jag helt ute och cyklar. (som vanligt ) Mvh Hobbe Har via jobbet en iPhone 4 och jämfört med iPhone 3G jag hade tidigare (också via jobbet) så suger batteritiden. Har redan bett om att få en annan telefon eftersom det inte håller i längden att ladda telefonen i tid och otid... F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu