Tallviking Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Nej, den svårigheten har jag inte. Det är du, som nu igen, påstår att jag har sagt något sådant fast jag inte gjort det (Ja, jag vet att jag snodde den repliken från dig. Men det gör ingenting för du har stulit den från SLU) Så då har jag bara en tillsak att säga i just detta inlägg. (((((DU KOMMER MED SAKFEL)))) fastän jag har sagt åt dig flera gånger att det INTE är så att jag har sagt det. T.ex så har jag en gång påstått att Nokia hade en bra telefon. Och dessutom så har jag kompisar som kör med bl.a Bada och Android. Well, vad säger du nu då . att du börjar låta desperat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Den som har starkast pappa vinner,så de så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 . att du börjar låta desperat På vilket sätt? Tycker att din svårighet är att du inte tycker att iPhone kan passa till någon som har andra behov än vad du har. Tror att det grundar sig i ditt egna förnekande över att SE lurarna suger. Sur och bitter över det skulle även jag vara. Ett tips i all välmening. Slå av dessa SE lurar och slå aldrig mer på dom. Då kommer ditt liv att bli bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 det hade varit bättre om ni hade ringt till varandra mer era samsung och iphone och sagt vad ni tycker om varandra till varandra. Det liknar en sandlåda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 det hade varit bättre om ni hade ringt till varandra mer era samsung och iphone och sagt vad ni tycker om varandra till varandra. Det liknar en sandlåda. Jag har provat. Men jag tror han har slut på batteri eller så har han taskig mottagning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 På vilket sätt? Tycker att din svårighet är att du inte tycker att iPhone kan passa till någon som har andra behov än vad du har. Tror att det grundar sig i ditt egna förnekande över att SE lurarna suger. Sur och bitter över det skulle även jag vara. Ett tips i all välmening. Slå av dessa SE lurar och slå aldrig mer på dom. Då kommer ditt liv att bli bättre. Varför denna fixering vid SE ? Jag byter telefoner mer eller mindre varje vecka, mest för jag behöver testa och känna på olika alternativ så dina "uppmaningar" ovan blir bara pinsamma Den vanliga "tracka ner på allt som inte är Apple" känns det som du håller på med som en sann Apple Fan-boy Av våra anställda jag har telefoni-ansvar för har 25 iPhone av olika generationer, ca 70 SE och en hel drös till diverse olika med Android, Windows, Symbian och special-OS i olika versopner INGEN av dom är dålig. Alla är bra på sina sätt för de olika användarnas behov och förutsättningar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Ett ganska typiskt sekt-beteende är annars behovet att förneka att man är sektmedlem ... Wow du har verkligen sjunkit lågt!! Till skillnad mot wUTHai så vet jag att han munhuggs med glimten i ögat och det gör att jag respekterar honom. Ärligt så vet jag inte om jag ska skratta åt din kommentarer eller tycka synd om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Varför denna fixering vid SE ? Jag byter telefoner mer eller mindre varje vecka, mest för jag behöver testa och känna på olika alternativ så dina "uppmaningar" ovan blir bara pinsamma Den vanliga "tracka ner på allt som inte är Apple" känns det som du håller på med som en sann Apple Fan-boy Av våra anställda jag har telefoni-ansvar för har 25 iPhone av olika generationer, ca 70 SE och en hel drös till diverse olika med Android, Windows, Symbian och special-OS i olika versopner INGEN av dom är dålig. Alla är bra på sina sätt för de olika användarnas behov och förutsättningar Vad duktiga ni är och framför allt du. Allt är väl att ta i. Har bara klankat ner på SE. Dom har gjort mig besviken varenda gång dom har kommit ut med en ny toppmodell de senaste åren. Men du kanske använder Satio och är helnöjd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 En fråga! När man dubbel trycker på "startknappen" den knappen längst ner på Iphone, så kommer det upp en rad med de senaste apparna man besökt. Om man tar bort dem dvs rensar bort dem, blir telefonen snabbar då t.ex när man spelar ett spel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Vad duktiga ni är och framför allt du. Allt är väl att ta i. Har bara klankat ner på SE. Dom har gjort mig besviken varenda gång dom har kommit ut med en ny toppmodell de senaste åren. Men du kanske använder Satio och är helnöjd? Varför håller du hela tiden på med en massa gissningar vilken modell jag har och vad jag tycker om dom ? Är det intressant ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Varför håller du hela tiden på med en massa gissningar vilken modell jag har och vad jag tycker om dom ? Är det intressant ? X10? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 En fråga! När man dubbel trycker på "startknappen" den knappen längst ner på Iphone, så kommer det upp en rad med de senaste apparna man besökt. Om man tar bort dem dvs rensar bort dem, blir telefonen snabbar då t.ex när man spelar ett spel? Kan göra men normalt så ska iPhone själv frigöra minne om du startar ett spel som kräver mycket minne. Istället upplever jag att stänga ner programmen som ligger i listan gör att det bara av längre tid att starta dom igen sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 X10? Är det intressant ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Är det intressant ? Nej, en X10:a är inte så intressant. X10 mini PRO? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Nej, en X10:a är inte så intressant. X10 mini PRO? Varför lägger du ner så mycket energi på att försöka få mig att tala om vilka telefonmodeller jag har, just nu, när jag berättat för dig att jag byter väldigt ofta och har ansvar för en stor mängd olika telefoner för våra anställda ? Är det jobbigt att inte veta, så du kan såga vad jag har jäms med fotknölarna och tala om hur kass den är ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Kan göra men normalt så ska iPhone själv frigöra minne om du startar ett spel som kräver mycket minne. Istället upplever jag att stänga ner programmen som ligger i listan gör att det bara av längre tid att starta dom igen sen. Provade precis att rensa listan och det stämmer nog som du säger att det tar längre att starta apparna igen som man rensat bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Varför lägger du ner så mycket energi på att försöka få mig att tala om vilka telefonmodeller jag har, just nu, när jag berättat för dig att jag byter väldigt ofta och har ansvar för en stor mängd olika telefoner för våra anställda ? Är det jobbigt att inte veta, så du kan såga vad jag har jäms med fotknölarna och tala om hur kass den är ? Nehe, inte en sån heller. Då provar jag med Experia Ray. Kan det vara den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 (ändrad) Min nokia 1011 som jag köpte 1992 är bäst punkt slut :crazy: nä nokia,s folktelefon 3210 som jag använder fortfarande privat e cult Ändrades November 12, 2011 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Varför håller du hela tiden på med en massa gissningar vilken modell jag har och vad jag tycker om dom ? Är det intressant ? Jag vet nog allt vad du tycker om. En vedeldad badtunna att sitta och götta dig i medan tjänstefolket får elda och sopa golvet... Vilken modell det är våga jag dock inte gissa. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Min Storno 940 klassar alla mobiler. Fan va glad jag blev när jag fick den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Nehe, inte en sån heller. Då provar jag med Experia Ray. Kan det vara den? Keep on guessing . Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 En fråga! När man dubbel trycker på "startknappen" den knappen längst ner på Iphone, så kommer det upp en rad med de senaste apparna man besökt. Om man tar bort dem dvs rensar bort dem, blir telefonen snabbar då t.ex när man spelar ett spel? Nä släng skiten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Nä släng skiten Vaffö då då Den var ju jätte mycket pengar kostade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Jag vet nog allt vad du tycker om. En vedeldad badtunna att sitta och götta dig i medan tjänstefolket får elda och sopa golvet... Vilken modell det är våga jag dock inte gissa. En negermodell var det va? Manlig dock. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 En negermodell var det va? Manlig dock. Har denne man en telefon eller är han livegen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu