Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Dom siffrorna är saltade, det kan jag lova dig. Men om man vill, som i mitt fall som har en HTC så kan jag köpa ett större batteri med längre batteritid.. vilket är väldigt bra om man nu har nytta av det. Bara att ha den valmöjligheten är väldigt bra. Jag ser inget negativt alls med det. Att batteriet går att ta bort och byta ut mot ett större. Exakt vad är det för nackdel med det? Skillnaden är att jag kan ta ut mitt batteri och byta.. Iphone har ett batteri men det går inte att byta utan att man måste lämna in den. Smidigt och bra, nej! Varför pratar du om saker som du inte vet något om och sprider lögner. Man behöver inte lämna in telefonen för att byta batteri utan det kan man göra själv. Verkar som du tror att iTunes är enbart till för att föra över musik till iPhone. När iTunes är så mycket mer och om man orkar sätta sig in i det så inser man vilken potential det har. iTunes tar hand om dina sms,kontakter,bokmärken,anteckningar ja allt som finns i telefonen. Dessutom är iTunes en mediaspelare för ens dator också m.a.o en helhetslösning. Det är helt ok att komma med fakta och inte gilla dom men att framställa personliga åsikter som fakta är bara patetiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tompengpung Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Vad är det för uppseendeväckande att kablar går sönder eller kommer bort? Hej, Jag sa inte att det var uppseendeväckande, jag bara frågade om du var allvarlig. Jag släpar med mina grejor på diverse olika jobb men har inte slitit sönder eller slarvat bort något(ännu)! TPP Stoppa veganerna, de äter djurens mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Apple är mycket innovativa men har inte längre lead på lurar. LG2X, SGSII m.fl ligger nu före och dessutom till ett nåot lägre pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Dom siffrorna är saltade, det kan jag lova dig. Men om man vill, som i mitt fall som har en HTC så kan jag köpa ett större batteri med längre batteritid.. vilket är väldigt bra om man nu har nytta av det. Va bra att HTC säljer en telefon som har så dålig batteritid att du måste köpa ett extra för att kunna använda den. Undra vem som blivit lurad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Hej, Jag sa inte att det var uppseendeväckande, jag bara frågade om du var allvarlig. Jag släpar med mina grejor på diverse olika jobb men har inte slitit sönder eller slarvat bort något(ännu)! TPP Naturligtvis så är jag allvarlig annars hade jag inte skrivit det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Va bra att HTC säljer en telefon som har så dålig batteritid att du måste köpa ett extra för att kunna använda den. Undra vem som blivit lurad Om du läser innan du svara så ser du att jag ALDRIG bytt batteri. Men att ha möjligheten till att göra det är väl inget negativt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Varför pratar du om saker som du inte vet något om och sprider lögner. Man behöver inte lämna in telefonen för att byta batteri utan det kan man göra själv. Verkar som du tror att iTunes är enbart till för att föra över musik till iPhone. När iTunes är så mycket mer och om man orkar sätta sig in i det så inser man vilken potential det har. iTunes tar hand om dina sms,kontakter,bokmärken,anteckningar ja allt som finns i telefonen. Dessutom är iTunes en mediaspelare för ens dator också m.a.o en helhetslösning. Det är helt ok att komma med fakta och inte gilla dom men att framställa personliga åsikter som fakta är bara patetiskt. Ja, det var ju verkligen smidigt att byta batteri. Bara hoppas att det inte händer nåt med telefonen när man gör det. Oj, kan Itunes så många saker! Lögner vet jag inte, men det är väl inte att rekommendera att byta själv då försvinner väl garantin om nåt går snett? Men allt är ju nästan relativt. Såklart kan man byta i stort sett vad som helst. Men om Sekten säger att man inte ska göra det så är det väl inte att rekommendera? Allt går om man vill, sen om det är rätt eller inte får ju var och en bestämma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Om du läser innan du svara så ser du att jag ALDRIG bytt batteri. Men att ha möjligheten till att göra det är väl inget negativt? Haha...och ändå klagar du på att man inte kan göra det på iPhone när man KAN göra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Ja, det var ju verkligen smidigt att byta batteri. Ja om man inte har tummen mitt i handen...eller det kanske du har. Slår vad om att du byter väl inte ens däck själv på bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Haha...och ändå klagar du på att man inte kan göra det på iPhone när man KAN göra det. Jag ser det som om det är ni Apple fanatiker som klagar på det faktum att man faktiskt KAN byta batteri och SD kort i en Android telefon. Det är det som gör det hela så häpnadsväckande. Det var det jag var konfundersam över ifrån första början, hur man kan lista dessa två saker som negativa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Jag ser det som om det är ni Apple fanatiker som klagar på det faktum att man faktiskt KAN byta batteri och SD kort i en Android telefon. Det är det som gör det hela så häpnadsväckande. Det var det jag var konfundersam över ifrån första början, hur man kan lista dessa två saker som negativa. Ni kanske ser det som två möjligheter att kunna på ett enkelt sätt pilla med batterier och minneskort, jag ser det som 2 möjliga och troliga felorsaker och källor till försämrad driftsäkerhet. Alla mekaniska anslutningar och öppningar är ofta orsak till problem, lika så möjligheten att kunna ansluta till skitprogram som är kompatibla med MS-windows via usb/mini usb...lätt att få virus och annat skit den vägen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 (ändrad) Jag ser det som om det är ni Apple fanatiker som klagar på det faktum att man faktiskt KAN byta batteri och SD kort i en Android telefon. Det är det som gör det hela så häpnadsväckande. Det var det jag var konfundersam över ifrån första början, hur man kan lista dessa två saker som negativa. Citera mig där jag har kritiserat den funktionen. Och än en gång faktum är att man kan byta batteri på en iPhone...två små skruvar..skjuta baksycket...volia. Ändrades Oktober 6, 2011 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Haha...och ändå klagar du på att man inte kan göra det på iPhone när man KAN göra det. Hehe! Nu börjar du låta som SLU, man KAN GÖRA många saker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Hehe! Nu börjar du låta som SLU, man KAN GÖRA många saker! Haha...han påstår att han kan prata med katter men jag har alla fall filmbevis på mina påståenden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Haha...han påstår att han kan prata med katter men jag har alla fall filmbevis på mina påståenden Mjo, men du argumenterar likt SLU. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Mjo, men du argumenterar likt SLU. Men skillnaden är att jag har bevis i form av en film att ditt påstående var en lögn...förlåt...okunskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Förbannat okänsligt och osmakligt inlägg. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Tyckte tråden behövde lite komik, ber om u Förbannat okänsligt och osmakligt inlägg. Tyckte tråden behövde lite komik! ber om ursäkt om Steve var en personlig vän till dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Förbannat okänsligt och osmakligt inlägg. Håller med dig. Jag är ingen fan av Jobs produkter men att komma med sådan skit när han precis har avlidit är xxx ett lågvattenmärke. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lampang Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Osmakligt, jag har anmält bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Tyckte tråden behövde lite komik, ber om u Tyckte tråden behövde lite komik! ber om ursäkt om Steve var en personlig vän till dig! Nej men jag ogillar den typen av ``komik´´. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Tyckte tråden behövde lite komik, ber om u Tyckte tråden behövde lite komik! ber om ursäkt om Steve var en personlig vän till dig! Att munhuggas lite är helt ok men det är verkligen att gå över gränsen. Men det var väntat att när argumenten tar slut så. Du är en idi*t och kommer alltid vara en idi*t i mina ögon din sopa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Jag ber om ursäkt om jag störde er mitt i eran sorg. Jag förstår att det inte är lätt att missta någon som stog er så nära. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 "uppstod på tredje dagen från de döda, steg upp till himlarna..." Vi får se... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu