Guest DrRambone Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Här är en tråd för Apple fantasterna, så kör hårt Chang, lappen etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Du mår inte bra va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Du mår inte bra va? Klaga inte, här kan ni ju kramas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Det var en fråga och ingen klagan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Får jag vara med här fast jag e en sk. tvestjärt?? Åtminstånde på telefonsidan gillar jag både HTC och IP4. Fast på datorsidan har jag ju förståss edsvurit mej till den enda sanna läran... ÄPPLE. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Får jag vara med här fast jag e en sk. tvestjärt?? Åtminstånde på telefonsidan gillar jag både HTC och IP4. Fast på datorsidan har jag ju förståss edsvurit mej till den enda sanna läran... ÄPPLE. Du får alltid vara med Odin för du har andra bra kvalitéer än att tycka om ett bra märke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Röda äpplen är att föredra. De gröna är oftast så jävla sura.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Till er mac mac air, vad kostar dom i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Hörde apple skulle lägga ner precis som "news of the world" Världen kan bara tåla skit till en viss nivå. Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Hörde apple skulle lägga ner precis som "news of the world" Världen kan bara tåla skit till en viss nivå. Sluta ordbajsa då Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Ja bra går det. http://www.dn.se/eko...r-pengar-an-usa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Ja bra går det. http://www.dn.se/eko...r-pengar-an-usa Enligt bolagets senaste kvartalsrapport uppgår kassan till 76,2 miljarder dollar, vilket kan jämföras med USA:s rörelsekapital som i torsdags "bara" var 73,7 miljarder dollar. Ska man tro att den första rejäla aktieutdelningen kommer när Steve Jobs inte längre lever? Eftersom han är så pass krasslig så kan ju det ske inom en ganska snar framtid. Då kanske forumets störste appleaktieägare får ett rejält tillskott SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Ja, det vore ju trevligt med lite utdelning! Tror dock Apple kommer att fortsätta att behålla sina pengar för strategiska företagsförvärv, patenttvister, förskottsbetalning av viktiga komponenter etc. Cash is king. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Fan kan ja inte få va meee. Ja lovar att vara snäll. Va e backslash tangenten föresten? Ser ut så här \ Kram Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Fan kan ja inte få va meee. Ja lovar att vara snäll. Va e backslash tangenten föresten? Ser ut så här \ Kram Hej Gustav, Den finns på alt-shift 7. Inte helt intuitivt, det medger jag. \\\\\\ Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Sedan finns ju ›ç∂郸˛ı√ªfi’‘œπ•®ß†ü‹Ω≈µ÷˙æø Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Men vad roligt att äppelvännerna kan använda alla förekommande tecken som vi Windows och Linux-människor tar för alldeles självklart Ni får gärna visa alla fina tecken man kan skriva även på ett äppelskrutt Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 En rolig grej är om man försöker skriva "Jag älskar Apple" med en PC, så stängs datorn av och hårddisken formateras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 En rolig grej är om man försöker skriva "Jag älskar Apple" med en PC, så stängs datorn av och hårddisken formateras. Och vice versa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Och vice versa Hmmm. Menar du att om man stänger av datorn och formaterar disken så skriver PC'n "Jag älskar Apple" ? Mvh ordpolisen Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Hmmm. Menar du att om man stänger av datorn och formaterar disken så skriver PC'n "Jag älskar Apple" ? Mvh ordpolisen Jag tror nog konstapeln får gå om några klasser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Jag tror nog konstapeln får gå om några klasser Hur så ? P3 Skrev "En rolig grej är om man försöker skriva "Jag älskar Apple" med en PC, så stängs datorn av och hårddisken formateras." Vise versa blir då : "så stängs datorn av och hårddisken formateras. , skriva "Jag älskar Apple" Skolkade du på alla svensklektionerna. Mvh Konstapen Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Hur så ? P3 Skrev "En rolig grej är om man försöker skriva "Jag älskar Apple" med en PC, så stängs datorn av och hårddisken formateras." Vise versa blir då : "så stängs datorn av och hårddisken formateras. , skriva "Jag älskar Apple" Skolkade du på alla svensklektionerna. Mvh Konstapen Nej jag menade vice versa så här "En rolig grej är om man försöker skriva "Jag älskar Microsoft" med en Apple dator, så stängs datorn av och hårddisken formateras. Skolkade?? Nej jag kan bara samiska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Nej jag menade vice versa så här "En rolig grej är om man försöker skriva "Jag älskar Microsoft" med en Apple dator, så stängs datorn av och hårddisken formateras. Skolkade?? Nej jag kan bara samiska Men, knäppskalle. Det förstod du väl ! Jag ville bara skojade lite. Men f*n kan du samiska, då kan du väl thiländska också ? Låter ju lika dant. Trevlig fortsatt söndag /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Men, knäppskalle. Det förstod du väl ! Jag ville bara skojade lite. Men f*n kan du samiska, då kan du väl thiländska också ? Låter ju lika dant. Trevlig fortsatt söndag /Keithan Nä jag önskade att jag kunde båda språken men icke Ha en trevlig söndag du med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu