Oregistrerad Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 13 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Väcker lite liv i gammal tråd. Hänger du med Changen, där uppe. Nu älskar jag inte Apple direkt. Jovisst, fin kvalitet på Iphonen. Funkar i vått och torrt, men en massa funktioner jag själv hade velat konfigurera på lite annat sätt. Känns lite som att "Iphone bestämmer och jag skall rätta in mig i ledet" och det är just detta jag opponerar mig mot. Men nåväl, till min frågeställning. Jag lyssnar ju en del på musik. Och då snackar vi seriöst lyssnande. 😉 Streamingtjänst via telefonen. (eller egentligen en annan grunka som kontrolleras via luren.) Jag använder wi-fi för att lyssna. Kan inte slå av Wi-Fi eller sätta i flygplansläge. Och när jag lyssnar - då skall inte en själ i hela världen kunna ringa. (inte ens Praew från Phitsanulok..... 🤪 ) Har förstått man kan använda "stör ej" läget som då inte låter något, personen som ringer får signaler i luren, men ingen svarar. Jag ser att någon ringer. Dock så vill jag att alla som ringer skall få upptaget - eller "kan inte nås" i örat. Och jag inte få ett jota på luren. Är detta möjligt? Misstänker att det enkla svaret är ........ nix ....... 😄 Tror jag kom på en lösning själv faktiskt. Jag ringer upp en annan lur hemma...... Genetaliskt! 6 timmar sedan, skrev rolba: På min sangsom telefon kan jag vid omstart låta bli att logga in på simkortet och köra på wifi enbart. Borde ge önskat resultat. Sangsom telefon! 555 Ok, tror inte jag sett en sådan möjlighet på Iphone. Låter dock som en bra funktion! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 14 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Väcker lite liv i gammal tråd. Hänger du med Changen, där uppe. Nu älskar jag inte Apple direkt. Jovisst, fin kvalitet på Iphonen. Funkar i vått och torrt, men en massa funktioner jag själv hade velat konfigurera på lite annat sätt. Känns lite som att "Iphone bestämmer och jag skall rätta in mig i ledet" och det är just detta jag opponerar mig mot. Men nåväl, till min frågeställning. Jag lyssnar ju en del på musik. Och då snackar vi seriöst lyssnande. 😉 Streamingtjänst via telefonen. (eller egentligen en annan grunka som kontrolleras via luren.) Jag använder wi-fi för att lyssna. Kan inte slå av Wi-Fi eller sätta i flygplansläge. Och när jag lyssnar - då skall inte en själ i hela världen kunna ringa. (inte ens Praew från Phitsanulok..... 🤪 ) Har förstått man kan använda "stör ej" läget som då inte låter något, personen som ringer får signaler i luren, men ingen svarar. Jag ser att någon ringer. Dock så vill jag att alla som ringer skall få upptaget - eller "kan inte nås" i örat. Och jag inte få ett jota på luren. Är detta möjligt? Misstänker att det enkla svaret är ........ nix ....... 😄 https://www.gizbot.com/how-to/tips-tricks/10-tricks-make-your-phone-not-reachable-034959.html?story=1 De kanske finns något användbart bland dessa tipps. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu