rolba Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Face ID verkar bra. Då kanske man slipper göra en massa fylleinlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Fiskarn och HC.Måste göra er besvikna. [emoji4]Blöta fingrar ser inte ut att vara nått problem. "Vivo's new fingerprint sensor is not affected by ambient light and it will work with wet fingers and sweat marks."Next! [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Jo fingeravtyck går bra nuförtiden[emoji6] #FPC Bitcoin, ditt keso! [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 1 timme sedan, skrev wUThai: Fiskarn och HC. Måste göra er besvikna. Blöta fingrar ser inte ut att vara nått problem. "Vivo's new fingerprint sensor is not affected by ambient light and it will work with wet fingers and sweat marks." Next! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Är inget större problem på flesta telefoner. Sen har i stort sett alla telefoner idag både face unlock och fingerprint, förutom iPhone då. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Hur pass känsligt ör FaceId? Måste man hålla kameran i samma vinkel samma gång? Om man nyser så misslyckas upplåsning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 5 timmar sedan, skrev ReKa: Hur pass känsligt ör FaceId? Måste man hålla kameran i samma vinkel samma gång? Om man nyser så misslyckas upplåsning? Face ID verkar klara åtminstone 30 graders lutning åt varje håll. Nysning eller annan mimik får du tajma väldigt bra om det det ska störa, däremot kan blinkning vid exakt rätt tillfälle störa. Det går också att ställa in om man ska vara tvungen att rikta blicken mot mobilen eller inte. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Tur är att vi alla gillar olika.Tänk om vi alla gilla samma[emoji4]Men att Hamnoi gilla Iphone.Det trodde jag inte[emoji6]MvhNilssonLove SamsungTapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 9 timmar sedan, skrev ReKa: Hur pass känsligt ör FaceId? Måste man hålla kameran i samma vinkel samma gång? Om man nyser så misslyckas upplåsning? Funkar kalas på iphone X, på samsung s8 inte speciellt bra så där är det ofta man får trycka koden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 11 timmar sedan, skrev frason: Är inget större problem på flesta telefoner. Sen har i stort sett alla telefoner idag både face unlock och fingerprint, förutom iPhone då. Samsung har la inte fingeravtryck längre? Iaf inget jag hittar på min s8... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Precis nyss, skrev NilsGJ: Samsung har la inte fingeravtryck längre? Iaf inget jag hittar på min s8... Prova att titta på baksidan. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 2 minuter sedan, skrev NilsGJ: Samsung har la inte fingeravtryck längre? Iaf inget jag hittar på min s8... Du har väl köpt en kopia på nattmarknaden i Patpong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 6 minuter sedan, skrev frason: Prova att titta på baksidan. Är det bredvid kameran? Haha sicka dårar då kunde de lika gärna skippat den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 11 timmar sedan, skrev NilsGJ: Är det bredvid kameran? Haha sicka dårar då kunde de lika gärna skippat den. Ja, man undrar ju hur många som lyckats kladda ner sin kameralins när de i blindo försöker hitta avkänning för fingeravtryck. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 1 timme sedan, skrev Herr Chang: Ja, man undrar ju hur många som lyckats kladda ner sin kameralins när de i blindo försöker hitta avkänning för fingeravtryck. Herr Chang har talat. Kör både S8+ och S8* och har inga problem eftersom du vet att den ligger ligger längst till vänster om du har fronten uppåt. */Hade en S7 Edge som gick sönder och fick en S8 64GB den 15/1 på försäkringen från Telia, den är till Salu, för 5500, Telia tar 7500kr (knappt använd och det finns papper mm), skall ta ut en Iphone 8 plus från jobbet istället, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Gjorde slut på batteriet ikväll (iphone 6) nu vill den inte ladda alls, beror på ? Har funnits ett litet glapp innan men inte så stendöd som den är nu ! Finns det några knep så är jag tacksam för sådana ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 13 minuter sedan, skrev conservator: Gjorde slut på batteriet ikväll (iphone 6) nu vill den inte ladda alls, beror på ? Har funnits ett litet glapp innan men inte så stendöd som den är nu ! Finns det några knep så är jag tacksam för sådana ! Nu vakande den igen efter lite desperata knapptryckningar (död i 1/2 timme) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 31 minuter sedan, skrev conservator: Nu vakande den igen efter lite desperata knapptryckningar (död i 1/2 timme) Kollat så det inte är fullt med damm vid laddkontakten? Hjälpte en förra veckan då hans inte gick ladda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 10 minuter sedan, skrev NilsGJ: Kollat så det inte är fullt med damm vid laddkontakten? Hjälpte en förra veckan då hans inte gick ladda. Berodde på något annat, tålde väl inte den skånska vinterkylan nu allt ok igen men tack för tips ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Apropå ingenting (jag är lite sysslolös vid gaten) så är det så att Apple Pay & Pay Wave is da shit i Nya Zeeland! Det är lämpligt att först fråga om Pay Wave stöds på ställets terminaler. Om det är så är dett bara att dubbelklicka på sin Apple Watch och hålla den nära terminalen. Så här ser det ut på Apple Watch när den är redo att betala för mig. Nästa Svampenkvalite på detta foto Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Läste någonstans att Iphone x ska sluta säljas i sommar. Är det bara ett ryckte. Var det för att den sålde för bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 4 minuter sedan, skrev Wangthong: Läste någonstans att Iphone x ska sluta säljas i sommar. Är det bara ett ryckte. Var det för att den sålde för bra? Bara klickhoratrams... iPhone X har sålt mycket bra, speciellt med tanke på priset. Och tänka sig, i höst kommer nya modeller. Klickhoror vinklar det som att Apple slutar tillverkar iPhone X pga dålig försäljning, i själva verket vill Apple ha ett lagom lager innan de nya modellerna lanseras. Och Apple kommer inte att sluta sälja iPhone X, däremot kan det bli till ett lägre pris när det finns nya modeller. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 5 timmar sedan, skrev Herr Chang: Bara klickhoratrams... iPhone X har sålt mycket bra, speciellt med tanke på priset. Och tänka sig, i höst kommer nya modeller. Klickhoror vinklar det som att Apple slutar tillverkar iPhone X pga dålig försäljning, i själva verket vill Apple ha ett lagom lager innan de nya modellerna lanseras. Och Apple kommer inte att sluta sälja iPhone X, däremot kan det bli till ett lägre pris när det finns nya modeller. Herr Chang har talat. Men det är helt sant att Apple köper iPhone X OLED displayen från Samsung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Någon är butthurt eller fått sitt konto kapat av en finnig 13-åring. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 9 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Men det är helt sant att Apple köper iPhone X OLED displayen från Samsung. Ja, endast Samsung kan leverera de volymer Apple behöver. Förhoppningsvis kan LG bli ett alternativ. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd April 10, 2018 Dela Inlagd April 10, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu