Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

On 1/18/2018 at 19:44, skrev NilsGJ:

Äntligen kom den, fick vänta över en månad så ska bli kul att få 20180118_191706.thumb.jpg.567dce72fecae8e9c09760212a75b39b.jpgigång den.

Vem la in det äggula filtret på enheten till vänster? Verkar dessutom som skärmen är trasig upptill eller är det by-design?

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev frason:

Vem la in det äggula filtret på enheten till vänster? Verkar dessutom som skärmen är trasig upptill eller är det by-design?

Tycker du att det blåa skenet är behagligare för ögat? Då kan jag bara beklaga.

Skärmen är inte trasig, det rör sig om teknologi som alla android härmapor just nu är (fåfängt) fullt sysselsatta med att försöka kopiera. Lycka till med det.

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Dela på andra sajter

On 2017-11-25 at 04:36, skrev Herr Chang:

Jag har haft min iPhone X i två veckor nu, och den fungerar utmärkt. Den är bättre än iPhone 7 Plus.

Face ID på iPhone X är överlägset vad Samsung eller någon annan har. Jämför 2D och 3D... Face ID fungerar lika smidigt som Touch ID, möjligen med undantag av att ens ansikte måste vara i en viss vinkel mot skärmen. Det tog några dagar att vänja av sig att instinktivt försöka trycka på hemknappen, men nu har muskelminnet omprogrammerats.

Herr Chang har talat.

Ja, man kan ju lita på apples lögner och sprida dom vidare. Budgettelefonen Onepluse äger upp iphone 10 på läktaren när det gäller faceid. Pinsamt kass är faceid på iphone10. :mdr:

6 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Tycker du att det blåa skenet är behagligare för ögat? Då kan jag bara beklaga.

Skärmen är inte trasig, det rör sig om teknologi som alla android härmapor just nu är (fåfängt) fullt sysselsatta med att försöka kopiera. Lycka till med det.

Herr Chang har talat.

Exakt vad är det Android har härmat apple och iphone? :mdr:

Vill du jag ska ta fram fler lögner som sekten apple sprider? :mdr:

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Knasen:

Skönt att se Herr Chang axla manteln som Bagdad Bob igen :D 

Ja, och jag hoppas du är nöjd med att lämnat över rollen som främste retsticka till @wUThai:)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev wUThai:

Ja, man kan ju lita på apples lögner och sprida dom vidare. Budgettelefonen Onepluse äger upp iphone 10 på läktaren när det gäller faceid. Pinsamt kass är faceid på iphone10. :mdr:

Exakt vad är det Android har härmat apple och iphone? :mdr:

Vill du jag ska ta fram fler lögner som sekten apple sprider? :mdr:

Ja, oneplus äger!

Mobiltillverkaren OnePlus, ett bolag som den svensk-kinesiske entreprenören Carl Pei står bakom, har drabbats av ett större bakslag. Tidigare i veckan tvingades man stänga ned möjligheten att betala med kreditkort i sin e-handel.

Tekniksajten The Verge rapporterar nu att uppemot 40.000 kunder kan vara drabbade av ett mycket allvarligt säkerhetsproblem.

Sedan i mitten av november har ett datorprogram designat för att stjäla kreditkortsuppgifter varit verksamt på en av företagets servrar som hanterar betalningar. När kunderna matat in sina uppgifter har de automatiskt hämtats in av programmet.

Kortnummer, utgångsdatum och säkerhetskoder tros ha kunnat stjälas. OnePlus erbjuder nu de påverkade kunderna en kreditövervakningstjänst gratis under ett år.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev hamnoi:

Ja, oneplus äger!

Mobiltillverkaren OnePlus, ett bolag som den svensk-kinesiske entreprenören Carl Pei står bakom, har drabbats av ett större bakslag. Tidigare i veckan tvingades man stänga ned möjligheten att betala med kreditkort i sin e-handel.

Tekniksajten The Verge rapporterar nu att uppemot 40.000 kunder kan vara drabbade av ett mycket allvarligt säkerhetsproblem.

Sedan i mitten av november har ett datorprogram designat för att stjäla kreditkortsuppgifter varit verksamt på en av företagets servrar som hanterar betalningar. När kunderna matat in sina uppgifter har de automatiskt hämtats in av programmet.

Kortnummer, utgångsdatum och säkerhetskoder tros ha kunnat stjälas. OnePlus erbjuder nu de påverkade kunderna en kreditövervakningstjänst gratis under ett år.

Tur man inte äger en Oneplus.. kommer aldrig köpa nån hellre. Jag kör bara high end lurar. Så därför faller Oneplus och iphone bort. Du vet, man vill ju inte känna sig lurad varje gång man använder telefonen. :)

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev wUThai:

Tur man inte äger en Oneplus.. kommer aldrig köpa nån hellre. Jag kör bara high end lurar. Så därför faller Oneplus och iphone bort. Du vet, man vill ju inte känna sig lurad varje gång man använder telefonen. :)

Haha,high end.... ja den kvalitén fick man ju se på nära håll i Bkk:D

Gick ju inte ens att fota med kinesskräpet du har.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Haha,high end.... ja den kvalitén fick man ju se på nära håll i Bkk:D

Gick ju inte ens att fota med kinesskräpet du har.

Hahaha! Då hade du vetat att det inte är en kineslur! Taiwan om jag får be! :)

Däremot så funkade väl inte din äppelskrutt för det var för kallt p.g.a. AC:n. :mdr:

Se till och boka nu istället din förbannade gneträv! ;) 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Hahaha! Då hade du vetat att det inte är en kineslur! Taiwan om jag får be! :)

Däremot så funkade väl inte din äppelskrutt för det var för kallt p.g.a. AC:n. :mdr:

Se till och boka nu istället din förbannade gneträv! ;) 

Vet att du har HTC som minskar sina marknadsandelar för var dag..Taiwan=kinesskräp

Taiwan, officiellt Republiken Kina ;)

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Vet att du har HTC som minskar sina marknadsandelar för var dag..Taiwan=kinesskräp

Jo, dom sjunker som en sten!? Tyvärr måste jag säga. Men det är väl för att det inte är nåt hippt märke. Dock så får dom alltid bra recensioner i tester. HTC 10 som jag har nu är riktigt vass. Får nog bli en HTC 12 i år, brukar byta vartannat år.  

https://www.androidcentral.com/htc-u11-most-solid-phone-2017

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Jo, dom sjunker som en sten!? Tyvärr måste jag säga. Men det är väl för att det inte är nåt hippt märke. Dock så får dom alltid bra recensioner i tester. HTC 10 som jag har nu är riktigt vass. Får nog bli en HTC 12 i år, brukar byta vartannat år.  

https://www.androidcentral.com/htc-u11-most-solid-phone-2017

HTC var väl ett av dom riktigt stora märkena när smartphones kom och nu inte ens på top10.

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev hamnoi:

Tyvärr är ju våran gode kamrat Wuttan en android mongolid.

Det är bara tragik...

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev hamnoi:

HTC var väl ett av dom riktigt stora märkena när smartphones kom och nu inte ens på top10.

Visst var det så. Tror dom gjorde bort sig när dom släppte en massa mellansegments telefoner i tid och otid.. nu verkar det inte spela nån roll hur bra telefon dom släpper så vill det sig inte riktigt med försäljningen. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev B747:

Tyvärr är ju våran gode kamrat Wuttan en android mongolid.

Det är bara tragik...

Tragiska är ju att ni två är vettiga för övrigt.. felet är att ni är hjärntvättade när det gäller telefoner! 

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Tragiska är ju att ni två är vettiga för övrigt.. felet är att ni är hjärntvättade när det gäller telefoner! 

Enligt Knasen så är jag ju en prästlärling:rotfl:Iphone 4 ever Wuttan.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev B747:

Enligt Knasen så är jag ju en prästlärling:rotfl:Iphone 4 ever Wuttan.

Knasen, är en mycket förståndig man. Han vet vad han pratar om! :)

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev wUThai:

Har senaste vecka utökat samlingen med en Apple Watch och AirPods och snart får frugan en Ip8+ i födelsedagspresent,

och changen skrattar hela vägen till banken;).

Har varit ett helvete att få tag i AirPods, slut överallt, men det är ju inget du med android har problem med.

Hela lägenheten är full av olika apple prylar som lirar grymt ihop, känns fantastiskt bra!

Kingen!

The-late-Steve-Jobs-Apple-009.jpg.189fc81d8477eb43bc6c3e5dd9e7cd0a.jpg

Dela på andra sajter

Har senaste vecka utökat samlingen med en Apple Watch och AirPods och snart får frugan en Ip8+ i födelsedagspresent,
och changen skrattar hela vägen till banken[emoji6].

Har varit ett helvete att få tag i AirPods, slut överallt, men det är ju inget du med android har problem med.
Hela lägenheten är full av olika apple prylar som lirar grymt ihop, känns fantastiskt bra!

Kingen!
The-late-Steve-Jobs-Apple-009.jpg.189fc81d8477eb43bc6c3e5dd9e7cd0a.jpg
Får väl se hur länge du står ut med apple watch? Eller innan du supit bort dina airpods? Airpods är verkligen bara ett enda stort fail. Fattar inte vitsen med dom? Tacka vet jag mina trådlösa lurar från Sony! Smidiga och bra batteritid!

66825c14f06a0db534fa935d9e6df360.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Dela på andra sajter

Grymt smidiga, bekväma och bra ljud, med applemusic så spelar jag musik från Applewatchen, men det löser väl dina epa sony som hålls ihop av ett senilsnöre.

När jag tar ut den ena eller båda så kopplar dom ifrån, sätter i örat så kopplar dom på, sony...nä skulle inte tro det.

Sen laddar man dom i fodralet, men det löser väl sony med...näää

Inte konstigt att airpods är dom bäst säljande lurarna på marknaden, ren kärlek😍

image.thumb.jpg.2845d1e78e32fe8a4e3ee5ec9da6b845.jpg

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev hamnoi:

Grymt smidiga, bekväma och bra ljud, med applemusic så spelar jag musik från Applewatchen, men det löser väl dina epa sony som hålls ihop av ett senilsnöre.

När jag tar ut den ena eller båda så kopplar dom ifrån, sätter i örat så kopplar dom på, sony...nä skulle inte tro det.

Inte konstigt att airpods är dom bäst säljande lurarna på marknaden, ren kärlek😍

Ledsen o säga det, men trådlösa proppar/lurar är inte direkt någon nyhet att hetsa upp sig över 2018 ;)

Undrar föresten varför adapter lighting/3,5 mm kontakt är det mest säljande 3:parts tillbehöret till äppleskruttarna :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ledsen o säga det, men trådlösa proppar/lurar är inte direkt någon nyhet att hetsa upp sig över 2018 ;)

Undrar föresten varför adapter lighting/3,5 mm kontakt är det mest säljande 3:parts tillbehöret till äppleskruttarna :)

Nog ingen som hetsar upp sig över ett par lurar heller, men att de fungerar som tänkt är ju trevligt istället för Alibabaprylarna som 90% av Mprfolket föredrar. Eller kanske föredrog nu när frakten visst skall bli dyrare än produkterna. 

Ändrades av M33
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev hamnoi:

image.thumb.jpg.2845d1e78e32fe8a4e3ee5ec9da6b845.jpg

Undra varför apple då skickar med ett senilsnöre till dom då? Sa jag att dom är fula också? :)

Kommer dessa med senilsnöre så kanske jag köper dom?! :mdr:

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev wUThai:

Undra varför apple då skickar med ett senilsnöre till dom då? Sa jag att dom är fula också? :)

Kommer dessa med senilsnöre så kanske jag köper dom?! :mdr:

Haha, som vanligt ligger dom andra ett steg efter, inga senilsnören till mina pods, blev nog lurad men får väl ta ett gammalt skosnöre som Sony gjort.

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev hamnoi:

Haha, som vanligt ligger dom andra ett steg efter, inga senilsnören till mina pods, blev nog lurad men får väl ett gammalt skosnöre som Sony gjort.

Dom sparade väl ett par öre på att sluta skicka med senilsnöre. Allt för kundens bästa! :mdr:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...