Wwax Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 Snart kommer denna lanseras för Iphone X: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 Fan trodde det skulle vara lite liv i denna tråd efter lanseringen av nya modellerna, skäms ni eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 Alltid haft iphone som nr 1 förut men känns inte som någon större skillnad längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 21 minuter sedan, skrev NilsGJ: Alltid haft iphone som nr 1 förut men känns inte som någon större skillnad längre. Det enda som är skillnad är priset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 (ändrad) Det upphör aldrig att förbluffa mig att många menar att det som är nytt i Appleprodukter redan funnits i flera år hos exempelvis Samsung. Det är ju rena tramset. Apple har inte bråttom att införa nya funktioner, man väntar tills man fått till det helt rätt. Till skillnad från androidklåparna som bara satsar på att vara först med mediokert implementerade funktioner. Apples ansiktsigenkänning är överlägsen det som finns på android. För Apple har tänkt igenom alla aspekter innan lansering. Som Apples VD Tim Cook säger: Det är inte fråga om att vara först, det är att vara bäst som gäller. Herr Chang har talat. Ändrades September 15, 2017 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 31 minuter sedan, skrev Herr Chang: Det upphör aldrig att förbluffa mig att många menar att det som är nytt i Appleprodukter redan funnits i flera år hos exempelvis Samsung. Det är ju rena tramset. Apple har inte bråttom att införa nya funktioner, man väntar tills man fått till det helt rätt. Till skillnad från androidklåparna som bara satsar på att vara först med mediokert implementerade funktioner. Apples ansiktsigenkänning är överlägsen det som finns på android. För Apple har tänkt igenom alla aspekter innan lansering. Som Apples VD Tim Cook säger: Det är inte fråga om att vara först, det är att vara bäst som gäller. Herr Chang har talat. Hoppas att det går bättre med ansikten än med kartor! ;-) //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Herr Chang: Det upphör aldrig att förbluffa mig att många menar att det som är nytt i Appleprodukter redan funnits i flera år hos exempelvis Samsung. Det är ju rena tramset. Apple har inte bråttom att införa nya funktioner, man väntar tills man fått till det helt rätt. Till skillnad från androidklåparna som bara satsar på att vara först med mediokert implementerade funktioner. Apples ansiktsigenkänning är överlägsen det som finns på android. För Apple har tänkt igenom alla aspekter innan lansering. Som Apples VD Tim Cook säger: Det är inte fråga om att vara först, det är att vara bäst som gäller. Herr Chang har talat. Jo hej du, tänkt igenom säger du hur kunde då deras fingersensor "crackas" redan efter 2dagar? Kallar du det bäst då har du inte höga krav på det dom inför i sina system. Germany's Chaos Computer Club says it has cracked the protection around Apple's fingerprint sensor on its new iPhone 5S, just two days after the device went on sale worldwide. HC vi vet att du gillar Apples produkter men för den skull behöver du inte känna dig pressad att försvara dom i ur och skur //Broskan Ändrades September 16, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Alltid haft iphone som nr 1 förut men känns inte som någon större skillnad längre. Det är det som är lite av poängen. Aldrig ändra på ett vinnande koncept. Endast förbättringar behövs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev Wwax: Snart kommer denna lanseras för Iphone X: Är det en hemknapp? ska dom ta bort den som dom gjorde med hörlursuttaget? Ändrades September 16, 2017 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 49 minuter sedan, skrev Mankan: Är det en hemknapp? ska dom ta bort den som dom gjorde med hörlursuttaget? Redan gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är det som är lite av poängen. Aldrig ändra på ett vinnande koncept. Endast förbättringar behövs. Nä visst är det så, men ska motivera ett högre pris och då provar jag annat ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Nä visst är det så, men ska motivera ett högre pris och då provar jag annat ibland. Det är när man provar något annat som man upptäcker att priset är motiverat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 1 timme sedan, skrev Mankan: Är det en hemknapp? ska dom ta bort den som dom gjorde med hörlursuttaget? Ja, hemknappen är borttagen på iPhone X, finns på iPhone 8 och 8 Plus. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 8 minuter sedan, skrev Herr Chang: Ja, hemknappen är borttagen på iPhone X, finns på iPhone 8 och 8 Plus. Herr Chang har talat. ha ha jag som trodde det var ett skämt Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Det upphör aldrig att förbluffa mig att många menar att det som är nytt i Appleprodukter redan funnits i flera år hos exempelvis Samsung. Det är ju rena tramset. Apple har inte bråttom att införa nya funktioner, man väntar tills man fått till det helt rätt. Till skillnad från androidklåparna som bara satsar på att vara först med mediokert implementerade funktioner. Apples ansiktsigenkänning är överlägsen det som finns på android. För Apple har tänkt igenom alla aspekter innan lansering. Som Apples VD Tim Cook säger: Det är inte fråga om att vara först, det är att vara bäst som gäller. Herr Chang har talat. Pinsamt och ett skämmigt inlägg. Men man kan inte vänta sig nåt annat från en sektmedlem som lever i en bubbla. iphone är efter som vanligt och suger som vanligt. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 (ändrad) Ännu ett bevis på vilket svinapeföretag apple är. Dom måste se sina kunder som mindre vetande eller nåt. Vi andra korkade som äger en Android-telefon förutsätter att man får snabbladdaren till telefonen när man köper den. Min snabbladdare ingick i köpet. http://www.mobil.se/nyheter/snabbladdning-med-nya-iphones-kr-ver-dyr-extraladdare#.Wbzet8hJZhE Ändrades September 16, 2017 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 42 minuter sedan, skrev wUThai: Pinsamt och ett skämmigt inlägg. Men man kan inte vänta sig nåt annat från en sektmedlem som lever i en bubbla. iphone är efter som vanligt och suger som vanligt. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Du vet mycket väl att detta var ett misstag som begicks av de som förberedde Craigs demo.... 9 minuter sedan, skrev wUThai: Ännu ett bevis på vilket svinapeföretag apple är. Dom måste se sina kunder som mindre vetande eller nåt. Vi andra korkade som äger en Android-telefon förutsätter att man får snabbladdaren till telefonen när man köper den. Min snabbladdare ingick i köpet. http://www.mobil.se/nyheter/snabbladdning-med-nya-iphones-kr-ver-dyr-extraladdare#.Wbzet8hJZhE Ja, android losers gillar att få billigt mediokert skräp på köpet... Själv betalar jag gärna för kvalitet. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 @Herr Chang kan du eller någon annan bena ut vad som är skillnaden på 8, 8+ och X. 8 och 8+ verkar vara självklart men hur kom X in i bilden och vad tillför den versionen? Förvirrad Farbror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 55 minuter sedan, skrev wUThai: Pinsamt och ett skämmigt inlägg. Men man kan inte vänta sig nåt annat från en sektmedlem som lever i en bubbla. iphone är efter som vanligt och suger som vanligt. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Nja, när man sätter på en Iphone så måste alltid kod slås innan finger eller som nu face id används.. Det som är pinsamt är väl att han inte har koll på det. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Precis nyss, skrev hamnoi: Nja, när man sätter på en Iphone så måste alltid kod slås innan finger eller som nu face id används.. Det som är pinsamt är väl att han inte har koll på det. Mest pinsamt är väl gubbar i övre medelålder "bråkar" om vilken telefon som är bäst.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Precis nyss, skrev M33: Mest pinsamt är väl gubbar i övre medelålder "bråkar" om vilken telefon som är bäst.... Hahaha, touché.. Ja ,man tar sig för pannan Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 55 minuter sedan, skrev M33: Mest pinsamt är väl gubbar i övre medelålder "bråkar" om vilken telefon som är bäst.... Pinsamt är väl att ta i. Men roligt är det att tillrättavisa HC som har noll koll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 58 minuter sedan, skrev hamnoi: Nja, när man sätter på en Iphone så måste alltid kod slås innan finger eller som nu face id används.. Det som är pinsamt är väl att han inte har koll på det. Du behöver väl inte slå en kod när du väl aktiverat finger/face-id? Det aktiveras väl bara en gång även på en iphone? Jag förstår att man måste slå en kod om man stängt av telefonen och starta upp den igen. Då får jag slå in en kod. Men är telefonen inte avstängd så behöver man ju aldrig slå in en kod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Herr Chang: Du vet mycket väl att detta var ett misstag som begicks av de som förberedde Craigs demo.... Ja, android losers gillar att få billigt mediokert skräp på köpet... Själv betalar jag gärna för kvalitet. Herr Chang har talat. Min mediokra telefon som jag betalade närmare 8k för över ett år sen stå sig väldigt bra idag. Även den mediokra laddaren fungerar tiptop. Jag betalar också för kvalité dock betalar jag inte fantasipriser för undermåliga telefoner som redan är gamla när dom kommer ut. Du måste plågas av att iphonen har en Samsungdisplay? Vilket i sig måste ju betyda att iphonen har en undermålig display enligt dig. Ändrades September 16, 2017 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 1 minut sedan, skrev wUThai: Min mediokra telefon som jag betalade närmare 8k för över ett år sen stå sig väldigt bra idag. Även den mediokra laddaren fungerar tiptop. Jag betalar också för kvalité dock betalar jag inte fantasipriser för undermåliga telefoner som redan är gamla när dom kommer ut. Du måste plågas av att iphonen har en Samsungdisplay? Vilket i sig måste ju betyda att iphonen har en undermålig display enligt dig. Det är lite besvärande att Apple måste använda komponenter från Samsung givet de volymer Apple säljer. Men på lång sikt tror jag Apple kommer att eliminera Samsung som leverantör. Samtidigt får jag medge att Samsung är mycket duktiga på hårdvara, och kan producera stora volymer till bra pris. De brister dock vad gäller mjukvara (Tizen är ju ett stort skämt) och integration mjukvara/hårdvara/tjänster. Apple är helt enkelt bäst vad gäller det. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu