Tallviking Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Tack vare Microsoft kan nu Apple-ägare få bra bilder i IOS-enheter http://tech.thaivisa.com/microsoft-pix-the-best-thing-microsoft-has-created-in-years-is-only-available-on-ios/16565/ Appen Microsoft Pix är bara tillgänglig på IOS-enheter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Tack vare Microsoft kan nu Apple-ägare få bra bilder i IOS-enheter http://tech.thaivisa.com/microsoft-pix-the-best-thing-microsoft-has-created-in-years-is-only-available-on-ios/16565/ Appen Microsoft Pix är bara tillgänglig på IOS-enheter Ja, det var ju snällt av Microsoft... men jag är ganska övertygad om att går att ta bra bilder på iPhone utan deras app. Typisk insinuation från Herr Tallviking. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Ja, det var ju snällt av Microsoft... men jag är ganska övertygad om att går att ta bra bilder på iPhone utan deras app. Typisk insinuation från Herr Tallviking. Herr Chang har talat. Du tar allt så personligt som vanligt Skickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Du tar allt så personligt som vanligt Skickat från min iPhone med Tapatalk Och du försöker slinka undan som vanligt. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 minut sedan, skrev Herr Chang: Och du försöker slinka undan som vanligt. Herr Chang har talat. ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 timme sedan, skrev Tallviking: ? Du vill inte stå för vad du tycker, utan bara listigt insinuerar. Och sen kan du hävda att det har du aldrig sagt. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 7 timmar sedan, skrev Herr Chang: Du vill inte stå för vad du tycker, utan bara listigt insinuerar. Och sen kan du hävda att det har du aldrig sagt. Herr Chang har talat. Vad yrar du om ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 7 minuter sedan, skrev Tallviking: Vad yrar du om ? Tänk nu till lite,TV. Din favoritsmiley är ju denna Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 24 minuter sedan, skrev Jive: Tänk nu till lite,TV. Din favoritsmiley är ju denna Vad har den med min information om appen "Microsoft Pix" att göra ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 12 minuter sedan, skrev Tallviking: Vad har den med min information om appen "Microsoft Pix" att göra ? Inte mycket, men desto mer om "listigt insinuerar", som HC skrev. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 Inte mycket, men desto mer om "listigt insinuerar", som HC skrev. De tolkningar du gör av en smiley får du stå för själv Att HC spårar ur vid minsta lilla möjliga antydan till möjlig tolkning som kritik mot Apple är väl tyvärr väntat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 11 timmar sedan, skrev Herr Chang: Och du försöker slinka undan som vanligt. Herr Chang har talat. Det är väl i så fall inte första gången MS hjälpt Apple! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 1 timme sedan, skrev Jive: Tänk nu till lite,TV. Din favoritsmiley är ju denna Har inte sett den när det gället MS pix! Hur har det gått med viruset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 11 minuter sedan, skrev Wangthong: Har inte sett den när det gället MS pix! Hur har det gått med viruset? Borta! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 14 minuter sedan, skrev Jive: Borta! Rensat då! Det gick väl inte bort av sig själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 27 minuter sedan, skrev Wangthong: Rensat då! Det gick väl inte bort av sig själv? Ja du, jag har klickat hit och dit lite på måfå och plötsligt har popupskiten som la sej ovanpå allting försvunnit. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 Enda produkten från Microsoft som är användbar är excel. Dock så var det val Apple som skapade den, typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 28 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Enda produkten från Microsoft som är användbar är excel. Dock så var det val Apple som skapade den, typ. Inte enligt wikipedia. Men för mig låter det väldigt rörigt varför dom började med en version för macintosh? "Microsoft originally marketed a spreadsheet program called Multiplan in 1982. Multiplan became very popular on CP/M systems, but on MS-DOS systems it lost popularity to Lotus 1-2-3. Microsoft released the first version of Excel for the Macintosh on September 30, 1985, and the first Windows version was 2.05 (to synchronize with the Macintosh version 2.2) in November 1987.[65] Lotus was slow to bring 1-2-3 to Windows and by 1988 Excel had started to outsell 1-2-3 and helped Microsoft achieve the position of leading PC software developer. This accomplishment, dethroning the king of the software world, solidified Microsoft as a valid competitor and showed its future of developing GUI software. Microsoft pushed its advantage with regular new releases, every two years or so." "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 19 timmar sedan, skrev Herr Chang: Ja, det var ju snällt av Microsoft... men jag är ganska övertygad om att går att ta bra bilder på iPhone utan deras app. Typisk insinuation från Herr Tallviking. Herr Chang har talat. Det går det säkert att ta bra bilder med en Iphone idag. Men följer du länken så gör den fotograferande enklare. genom att man likt i en systemkamera som exempel kan få rätt ljussättning om man har sol ljuset mot en. Vilket är ganska svårt med dagens mobiler att få bra bilder i vissa situationer med standard apparna. Det som är mest fantastiskt är att du tycks bli upprörd på TV för att microsoft tydligen utvecklat detta, bara för att han talar om det? Det är väl bara att vara glad att Iphoneägare nu med den appen kan ta ännu bättre bilder än tidigare? Men det är väl klart ..... ingenting kan väl vara bra om inte apple har uppfunnit det själv? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 Inte enligt wikipedia. Men för mig låter det väldigt rörigt varför dom började med en version för macintosh? "Microsoft originally marketed a spreadsheet program called Multiplan in 1982. Multiplan became very popular on CP/M systems, but on MS-DOS systems it lost popularity to Lotus 1-2-3. Microsoft released the first version of Excel for the Macintosh on September 30, 1985, and the first Windows version was 2.05 (to synchronize with the Macintosh version 2.2) in November 1987.[65] Lotus was slow to bring 1-2-3 to Windows and by 1988 Excel had started to outsell 1-2-3 and helped Microsoft achieve the position of leading PC software developer. This accomplishment, dethroning the king of the software world, solidified Microsoft as a valid competitor and showed its future of developing GUI software. Microsoft pushed its advantage with regular new releases, every two years or so." Helt säkert är det så som du skriver. Men det var väl tvunget att ha en vettig dator för att programmet skulle fungera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 1 timme sedan, skrev janne_h: Det går det säkert att ta bra bilder med en Iphone idag. Men följer du länken så gör den fotograferande enklare. genom att man likt i en systemkamera som exempel kan få rätt ljussättning om man har sol ljuset mot en. Vilket är ganska svårt med dagens mobiler att få bra bilder i vissa situationer med standard apparna. Det som är mest fantastiskt är att du tycks bli upprörd på TV för att microsoft tydligen utvecklat detta, bara för att han talar om det? Det är väl bara att vara glad att Iphoneägare nu med den appen kan ta ännu bättre bilder än tidigare? Men det är väl klart ..... ingenting kan väl vara bra om inte apple har uppfunnit det själv? Ja, det är självklart bra att Microsoft utvecklar en app för att ta bättre bilder på iPhone. Vad som stör mig är Tallvikings insinuation att först nu kan man ta bra bilder med iPhone. Om man har Microsofts app. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 58 minuter sedan, skrev Herr Chang: Ja, det är självklart bra att Microsoft utvecklar en app för att ta bättre bilder på iPhone. Vad som stör mig är Tallvikings insinuation att först nu kan man ta bra bilder med iPhone. Om man har Microsofts app. Herr Chang har talat. Men om Microsoft utvecklat en app som gör att det blir bättre bilder på en iPhone så är det väl först nu som det går att ta så bra bilder på en iPhone? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 1 timme sedan, skrev Herr Chang: Ja, det är självklart bra att Microsoft utvecklar en app för att ta bättre bilder på iPhone. Vad som stör mig är Tallvikings insinuation att först nu kan man ta bra bilder med iPhone. Om man har Microsofts app. Herr Chang har talat. Jag ser då inte att det var en insinuation till något. Om du läser det hela med neutrala glasögon så kan du lätt se, att TV klarade i klarspråk att Microsoft släppt en app som förbättrar fotografering för Iphone. Jag kan överhuvudtaget inte se nånting i det han skrev som bedömde hur bra dålig befintlig app som följer med Iphone är att fotografera med. Länken han bifogade belyste saken ännu mera klart. Man måste nog vara bra konspiratorisk (för att inte skriva konspiratoriskt lagd åt det sjukliga hållet) åt det ena eller andra hållet för att se detta som en illasinnad insinuation beroende på vem skribenten är. Personligen så skulle jag vara jätteglad om dom släppte appen för Android? då detta förmodligen skulle förbättra fotograferingen med telefonen enormt. Å andra sidan skulle inte jag ta det som en personlig skymf om Apple skulle utveckla nånting som är användbart på en Android telefon. Då den verkar ha funktioner som helt saknas i normala foto appar som följer med telefonerna (oavsett märke). Men som jag flitigt använder mig av i min vanliga digitalkamera av det mera avancerade snittet, för att detta ger bättre bilder. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 Det var hårt tryck för iphone7 när den släpps idag.... inte En DJ, två vakter och EN kund i kö. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 1 timme sedan, skrev Bibben: Det var hårt tryck för iphone7 när den släpps idag.... inte En DJ, två vakter och EN kund i kö. Jo, det år hårt tryck... men de flesta vet ju att Apple inte lyckats tillverka tillräckligt många iPhone 7 för att möta efterfrågan. Speciellt nu då Samsung Galaxy Note 7 faller fetbort för alla med viss självbevarelsedrift... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu