Jump to content
IGNORERAD

Vi som lööw Apple

Guest DrRambone

Recommended Posts

Och du känner dig som vanligt tvungen att spydigt bemöta..

Haha det var ett jävla stort glashus du fortsätter rasera :)

Dela på andra sajter

• Svar 7,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

672

• Lappen

422

• Tallviking

409

• andrejsdenruskige

353

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Haha det var ett jävla stort glashus du fortsätter rasera :)

Som sagt..

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Fortsätter...fortsätter och fortsätter rasera det :)

Du kan helt enkelt inte låta bli att kommentera....

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Du kan helt enkelt inte låta bli att kommentera.

Lyssna!!! Jag hör glasljudet 

Dela på andra sajter

Du kan helt enkelt inte låta bli att kommentera.

Som man känner sig själv känner man andra...

För dig är det uppenbarligen väldigt viktigt att få sista ordet.

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Dela på andra sajter

Detta kanske av intresse för Apple fanboys... och möjligen även för Applehatare.

Här är en mycket sevärd film med den osminkade sanningen om praktarslet Jobs. Han var verkligen en vidrig människa, mot alla, kollegor och familj och även mot sina stackars barn.

Han må han varit en skicklig affärsman och visionär men som människa var han rutten.

jOBS

attachicon.gifMV5BMTM5NTQ3MTYxN15BMl5BanBnXkFtZTcwODE2Nzk3OQ@@._V1_SX214_AL_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt2357129/

Han var visserligen ett svin det medger jag.Men han var fan en intelligent karl,det bör du nog medge Bibben.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Steve Jobs var ett svin som rövknullade alla! Även hans äldsta och trognaste vänner knullade han i röven. En tvättäkta psykopat och svin var han. 

Dela på andra sajter

Tänk om Sverige kunde hitta en sådan framgångsrik företagsledare som Steve Jobs så kunde våran arbetslösheten vara klart under vad den är idag..

Bara titta tillbaks i i tiden alla tusan till patent som Sverige hade då, som byggde upp detta land..

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Steve Jobs var ett svin som rövknullade alla! Även hans äldsta och trognaste vänner knullade han i röven. En tvättäkta psykopat och svin var han. 

Tydligen väldigt irriterande att det finns produktiva och drivna personer, va? :D

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Tydligen väldigt irriterande att det finns produktiva och drivna personer, va? :D

Nej. Men jag ogillar människor som går över lik för att få som dom vill. Det är väl där vi skiljer oss åt.

Skickat från min HTC One_M8

Dela på andra sajter

Som framgångsrik företagsledare har man en vision vad som fungerar så tror man på det.

Sen finns det avundsjuka människor som inte tror samma sak är helt okey, men så länge man har makten så använder man den..

Så är det till mångas förtret så var det för mig fel beslut kanske men så länge jag betalar så gör jag vad jag vill.

Sen att man är en skitstövel får dom som får betalt stå ut med..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Nej. Men jag ogillar människor som går över lik för att få som dom vill. Det är väl där vi skiljer oss åt.

Skickat från min HTC One_M8

Säger du i tron om att cheferna på HTC är annorlunda. :D

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Säger du i tron om att cheferna på HTC är annorlunda. :D

Hur du nu kom fram till det vet jag inte? Men du har fel. jag ogillar människor (plural) vilket betyder att jag inte tycker om människor likt svinet Steve Jobs var. Om nu HTC har en ägare som är likadan som Steve Jobs skulle ogilla honom också. Nåt mer du undra över?

Dela på andra sajter

Hur du nu kom fram till det vet jag inte? Men du har fel. jag ogillar människor (plural) vilket betyder att jag inte tycker om människor likt svinet Steve Jobs var. Om nu HTC har en ägare som är likadan som Steve Jobs skulle ogilla honom också. Nåt mer du undra över?

Du får ogilla alla om du vill. Du får också hata alla lika mycket, som du skriver i din signatur.

Sånt väljer du själv. :D

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Du får ogilla alla om du vill. Du får också hata alla lika mycket, som du skriver i din signatur.

Sånt väljer du själv. :D

Ofan, får jag välja det själv! Men du verkar ha lite svårt för människor som vill välja själv. Det är väl kanske inte så konstigt att du gillar apple så mycket då. Då apple väjer vad du ska tycka. :)

Dela på andra sajter

Ofan, får jag välja det själv! Men du verkar ha lite svårt för människor som vill välja själv. Det är väl kanske inte så konstigt att du gillar apple så mycket då. Då apple väjer vad du ska tycka. :)

Vänta bara tills då du ska logga in dig på MPR och du möts av ett meddelande som uppmanar dig att skaffa safari för att kunna logga in på MPR. :)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Vänta bara tills då du ska logga in dig på MPR och du möts av ett meddelande som uppmanar dig att skaffa safari för att kunna logga in på MPR. :)

Håller andan varje gång jag loggar in. :)

Dela på andra sajter

:rotfl:

Dela på andra sajter

Han var visserligen ett svin det medger jag.Men han var fan en intelligent karl,det bör du nog medge Bibben.

Räckte inte detta? :

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Vore ett stort steg framåt för detta mat/rörkrökarforum ;)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Dela på andra sajter

Apples lighting kontakt må vara bra, men är ju rena stenåldern då man idag laddar trådlöst på en modern telefon.

5eee14cc21a6004932d45fda74b81555.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Apples lighting kontakt må vara bra, men är ju rena stenåldern då man idag laddar trådlöst på en modern telefon.

5eee14cc21a6004932d45fda74b81555.jpg

Vilka telefoner är nu kompatibla med QI-laddare utan bedrövliga skal som jag måste ha till min iPhone 5 på jobbet?

IKEA:s satsning är ju gjord tillsammans med Samsung så jag antar att alla deras modeller kommer att vara kompatibla utan löjliga skal eller andra tillägg?

Dela på andra sajter

Vilka telefoner är nu kompatibla med QI-laddare utan bedrövliga skal som jag måste ha till min iPhone 5 på jobbet?

IKEA:s satsning är ju gjord tillsammans med Samsung så jag antar att alla deras modeller kommer att vara kompatibla utan löjliga skal eller andra tillägg?

Vet inte riktigt.

LG L3 är iaf kompitabla.

Riktigt smidigt, skönt att slippa de värdelösa micro usb som verkligen är veka och en stor felkälla.

Tror vi har 2-3 telefoner hemma där telefonens micro usb pajat.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...