svampen Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 NO:1 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Det här är en av mina favoritbilder som jag tagit.. Är taget på lite avstånd med 55-200 objektivet och motivet är ju inte helt fel heller.. En till jag gillar pga av det gröna skenet som lyser upp från en resort bredvid stranden på Koh Chang.. Annars är det mest suddigt som kommer från min kamera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Det här är en av mina favoritbilder som jag tagit.. Är taget på lite avstånd med 55-200 objektivet och motivet är ju inte helt fel heller.. En till jag gillar pga av det gröna skenet som lyser upp från en resort bredvid stranden på Koh Chang.. Annars är det mest suddigt som kommer från min kamera Va Va Dä Där Thailndssvala!!? Ha det gött gubben ringer från LOS Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 3, 2011 Dela Inlagd Juli 3, 2011 Vem är vem ser ju ut som systrar inte som mor och dotter Mvh SWEDEMAN Hehe... inte alltid lätt att avgöra en thailändskas ålder Det är fru Chang till höger, dottern är nu 21 och fru Chang är 40. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juli 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2011 Ödlan i blomman Jag var i byn Mae Chaem i Chiang Mai-provinsen och på väg för att hyra en cykel när plötsligt någonting rörde på sig bland blommorna i dikeskanten. Det visade sig vara en liten ödla och underligt nog satt den kvar medan jag fumlade fram kameran. Det här blev nog resans bästa djurbild... Kamera: Canon EOS 450 Objektiv: Canon 28-135 Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 På väg hem efter kvällsmarknaden tog en gen/senväg över fälten och solnedgången var otroligt vacker denna kväll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Ödlan i blomman Jag var i byn Mae Chaem i Chiang Mai-provinsen och på väg för att hyra en cykel när plötsligt någonting rörde på sig bland blommorna i dikeskanten. Det visade sig vara en liten ödla och underligt nog satt den kvar medan jag fumlade fram kameran. Det här blev nog resans bästa djurbild... Kamera: Canon EOS 450 Objektiv: Canon 28-135 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 photoshoppat, men ändå en bild jag gillar. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Tog den här svart-vita HDR bilden innan jag stack till solen och värmen i Thailand i vintras. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Från terariumet i Kolmården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Från balkongen Markara Guesthouse Sihanoukville. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Har ingen aningen om vilka av bilderna man tagit skulle kunna vara bäst. Det finns bilder jag fastnar for lite mer än andra och där jag inte direkt ser ngt som jag skulle velat forbättra. Av dessa finns det massor som jag gillar men det de har gemensamt är att det oftast är bilder på människor. De två bilderna nedan tog jag när jag just fastnat for foto och skaffat mig en DSLR och båda gillar jag personligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Har ingen aningen om vilka av bilderna man tagit skulle kunna vara bäst. Det finns bilder jag fastnar for lite mer än andra och där jag inte direkt ser ngt som jag skulle velat forbättra. Av dessa finns det massor som jag gillar men det de har gemensamt är att det oftast är bilder på människor. De två bilderna nedan tog jag när jag just fastnat for foto och skaffat mig en DSLR och båda gillar jag personligen. Va fan e DSLR, latoxe? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Va fan e DSLR, latoxe? Digital systemkamera http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_single-lens_reflex_camera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Digital systemkamera http://en.wikipedia.s_reflex_camera Tack! Trött i pekfingret nu? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Här är en ögonblicksbild tagen av en pojkspjuver på marknaden i Mandalay Myanmar. Precis när jag skulle trycka av en bild på några marknadsförsäljare så dök han upp framför linsen! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Tack! Trött i pekfingret nu? Nejdå, men jag måste hela tiden påminna mig om att vissa medlemmar är vana med att läsa runskrift så man får ta det lugnt med nymoderniheter såsom forkortningar om de inte är officiella stenografivarianter i enlighet med Merlinssystemet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Nejdå, men jag måste hela tiden påminna mig om att vissa medlemmar är vana med att läsa runskrift så man får ta det lugnt med nymoderniheter såsom forkortningar om de inte är officiella stenografivarianter i enlighet med Merlinssystemet. Jag lärde mej osv, mm och några till på 50-talet och detta har jag klarat mej skitbra med, tills du kom in i bilden. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Solnedgång över kärnkraftverket i Forsmark. Jag skickade in bilden till heta bilder i tidningen Digitalfoto och i senaste nummret kom den med Canon EOS 50D EFS 17-85 Den förra bilden jag la in hade jag brännvidd 85mm.Jag zoomade in kärnkraftverket så mycket jag kunde. Nästa bild är tagen samma minut,den här gången med brännvidd 17mm.Vidvinkel Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juli 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2011 Diskande barn i Phongsali i Laos Långt upp i norra Laos ligger staden Phongsali. Det är inte helt lätt att ta sig dit. Antingen reser man med en skraltig buss på en ännu sämre väg och det tar låååång tid. Alternativ 2 är trevligare och går med flodbåt och kan rekommenderas. Staden består av ett antal byar, som vuxit ihop och där finns en hel del att fotografera. De här diskande barnen tillhör de mera lyckade bilderna därifrån. Kamera: Canon 450D Objektiv: Canon 28-135 Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Några av mina bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Det här är en av mina favoritbilder som jag tagit.. Är taget på lite avstånd med 55-200 objektivet och motivet är ju inte helt fel heller.. Såg denna bild först i ditt bildspel och tycker den är jävligt bra :14: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Tack för det mr chaweng Om 3 1/2 vecka är man nere på Beach Road igen och fotar damer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Några av mina bilder Snygga bilder. Berätta gärna lite om dem. När, hur, etc de tagits osv. Har du sålt någon av dem och används de av andra ute på nätet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd September 2, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2011 Mulen dag i Storsjö kapell Dagen var mulen och grå och platsen var Storsjö Kapell i den härjedalska fjällvärlden. Trots det tråkiga ljuset blev det ändå en hyfsad landskapsbild. Extra kul var det med höhässjorna. Man får hoppas att de fick det torrt. Kamera: Nikon D200 Objektiv: Nikon 28-300 Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu