Jump to content
IGNORERAD

Två veckor semester?

Drivern

Recommended Posts

Kenneth4618

Oj de va mycke planerat där, men Lördag v 28 är vi också i Gnesta, köpenhamn, där vår minsta dotter skaffat ett hus.

Någon golf kan jag inte fresta med, men både den större sonen och dottern spelar sån där fjollboll. så i närheten av uppsala kan vi nog fixa till nåt spel, och vi bor alldeles nära campingplatsen också, så om det platsar in i din planering, så skicka ett PM så får vi prata vidare

Vi bor också nära en camping i Uppsala (Fyrishov) men Husses camping är mysigare

En liten mini MPR träff kanske ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Drivern

19

• Avregistrerad clion

6

• Bibben

6

• Gorocco

5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

phitsanulok

På tal om golf.post-3315-0-86062800-1310032822_thumb.jpHär har kommunen anlagt en sk driving ranch, ca 50 m från min tomtgräns, bara en liten åker emellan, synd att man inte spelar golf, så har du vägarna förbi europas järnvägsmetropol kan du ju slå ett par slag där, bollar har jag så det räcker, får plocka upp en del när gräset ska klippas.

Andra bilden från frugans reklamskylt.

post-3315-0-02303800-1310032599_thumb.jp

mvh wallepost-3315-0-86062800-1310032822_thumb.jp

Dela på andra sajter

Herr Chang

Jo vist nån golftävling :whoco5: men vem ska fixa lastbil bord stolar mm mm till nästa Vträff :giggle:

Hej Clion,

Vi kommer att hitta någon, för det blir ganska säkert en Västgötaträff även 2012.

Om inte annat får vi väl hyra en lastbil på Statoil eller liknande. Driverns kontakter med bordsuthyrare etc har vi ju tillgång till.

Livet går vidare, och jag önskar Drivern med familj en trevlig tillvaro i Thailand.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Va f-n,jag har inte åkt än,det finns mycke sköj som återstår med er stollar :friends:

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jaha,då är vi på väg.Fortsätter i denna tråden,men borde ändra rubriken till 3 veckor.

Skall försöka uppdatera med foton efter resans gång,varken ni vill eller inte :whistle:

Här är bilen och lånevagnen packad och klar,nästan tomt i lägenheten.Man kan behöva olika grejer under resan,tycker fru Drivern (pust)

post-4617-0-66656600-1310798390_thumb.jp

Dela på andra sajter

Första matstoppet var redan efter 15 minuter,för frugan var hungrig.Vi stannade strax efter denna avfart som tyvärr inte var aktuell denna gång.

post-4617-0-02998200-1310798748_thumb.jp

Dela på andra sajter

Nästa paus blev här med en fika och fotografering med en känd stenhög i bakgrunden,Brahehus, som troligen är den mest fotade ruinen i landet.

Tur vi körde norrut för södergående hade milslånga köer pga en olycka.

post-4617-0-34320100-1310799094_thumb.jp

Dela på andra sajter

Swedeman är ute och flyger idag ser vi,eller är det thailänsk provflygning.

post-4617-0-52602100-1310799288_thumb.jp

Dela på andra sajter

Swedeman är ute och flyger idag ser vi,eller är det thailänsk provflygning.

Flyger nästa lördag till Thailand :giggle:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Trevlig semester Drivern :great:

Gissar att alla Thaibutiker finns i GPS:en under favoriter :)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Drivern hur långt norrut går färden?

/Enis som bjuder på fika i Valbo om man passerar

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hur ser rutten ut och en trevlig semester förstås

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Vi passerade genom Björnlunda idag på förmiddagen, spanade efter Driverns bil å vagn, men såg inget liknande

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Igår kom som sagt Drivern med familj på besök här i Hemfosa, även Odin med Aya kom förbi.

Här kommer lite bilder från gårdagen:

post-3468-0-43619600-1310879064_thumb.jp

Mingel i köket.

post-3468-0-98585700-1310879065_thumb.jp

Odin och Samme.

post-3468-0-24588100-1310879062_thumb.jp

Odin hade med sig rådjursfileér som tjejerna grillade, maken till mört kött har jag aldrig ätit.

post-3468-0-84953000-1310879060_thumb.jp

Här får man passa sig, Olivia ger mig blicken att nu får det vara slutfotat.

post-3468-0-40536900-1310879195_thumb.jp

Samme och Lillkrabban har skoj.

Ps. Kaffet e klart d.s

Dela på andra sajter

Nu är det söndag och dag 3 på resan.

Måste bara få tacka Gorocco och Lillkrabban för det vänliga mottagandet samt Odin med sin Aya och hundar för trevlig samvaro och viltmat,Gött,gött.

Glömde presentera vår femte passagerare på resan,Zebbe,som gärna ville stanna i Hemfosa,blev nog lite förälskad i någon där.

post-4617-0-90083000-1310923038_thumb.jp

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt Drivern har missat tråden men fasiken va bra :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Driverns Dotter

Det var mycket trevligt i Hemfosa, även om jag för det mesta satt tyst och lyssnade på vad gubbarna hade att säga 

Det är inte lätt när det är svårt

Dela på andra sajter

Härligt med Zebbe :clapping: Om ni tänker dyka upp här i uppsala så hör av er i så fall,

jag tror drivern har mitt teflon nr,

för vi kommer att dra oss upp mot Säter Cruising på torsdag och är åter på söndag :dance1:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...