Kenneth4618 Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 Oj de va mycke planerat där, men Lördag v 28 är vi också i Gnesta, köpenhamn, där vår minsta dotter skaffat ett hus. Någon golf kan jag inte fresta med, men både den större sonen och dottern spelar sån där fjollboll. så i närheten av uppsala kan vi nog fixa till nåt spel, och vi bor alldeles nära campingplatsen också, så om det platsar in i din planering, så skicka ett PM så får vi prata vidare Vi bor också nära en camping i Uppsala (Fyrishov) men Husses camping är mysigare En liten mini MPR träff kanske ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 På tal om golf.Här har kommunen anlagt en sk driving ranch, ca 50 m från min tomtgräns, bara en liten åker emellan, synd att man inte spelar golf, så har du vägarna förbi europas järnvägsmetropol kan du ju slå ett par slag där, bollar har jag så det räcker, får plocka upp en del när gräset ska klippas. Andra bilden från frugans reklamskylt. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 Jo vist nån golftävling men vem ska fixa lastbil bord stolar mm mm till nästa Vträff Hej Clion, Vi kommer att hitta någon, för det blir ganska säkert en Västgötaträff även 2012. Om inte annat får vi väl hyra en lastbil på Statoil eller liknande. Driverns kontakter med bordsuthyrare etc har vi ju tillgång till. Livet går vidare, och jag önskar Drivern med familj en trevlig tillvaro i Thailand. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 7, 2011 Va f-n,jag har inte åkt än,det finns mycke sköj som återstår med er stollar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2011 Jaha,då är vi på väg.Fortsätter i denna tråden,men borde ändra rubriken till 3 veckor. Skall försöka uppdatera med foton efter resans gång,varken ni vill eller inte Här är bilen och lånevagnen packad och klar,nästan tomt i lägenheten.Man kan behöva olika grejer under resan,tycker fru Drivern (pust) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2011 Första matstoppet var redan efter 15 minuter,för frugan var hungrig.Vi stannade strax efter denna avfart som tyvärr inte var aktuell denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2011 Nästa paus blev här med en fika och fotografering med en känd stenhög i bakgrunden,Brahehus, som troligen är den mest fotade ruinen i landet. Tur vi körde norrut för södergående hade milslånga köer pga en olycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2011 Swedeman är ute och flyger idag ser vi,eller är det thailänsk provflygning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Trevlig resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Swedeman är ute och flyger idag ser vi,eller är det thailänsk provflygning. Flyger nästa lördag till Thailand Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2011 Hade vi inte en medlem boende här i trakterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2011 Hade vi inte en medlem boende här i trakterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Trevlig semester Drivern Gissar att alla Thaibutiker finns i GPS:en under favoriter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Drivern hur långt norrut går färden? /Enis som bjuder på fika i Valbo om man passerar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 (ändrad) Hur ser rutten ut och en trevlig semester förstås Ändrades Juli 16, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Vi passerade genom Björnlunda idag på förmiddagen, spanade efter Driverns bil å vagn, men såg inget liknande Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Igår kom som sagt Drivern med familj på besök här i Hemfosa, även Odin med Aya kom förbi. Här kommer lite bilder från gårdagen: Mingel i köket. Odin och Samme. Odin hade med sig rådjursfileér som tjejerna grillade, maken till mört kött har jag aldrig ätit. Här får man passa sig, Olivia ger mig blicken att nu får det vara slutfotat. Samme och Lillkrabban har skoj. Ps. Kaffet e klart d.s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2011 Nu är det söndag och dag 3 på resan. Måste bara få tacka Gorocco och Lillkrabban för det vänliga mottagandet samt Odin med sin Aya och hundar för trevlig samvaro och viltmat,Gött,gött. Glömde presentera vår femte passagerare på resan,Zebbe,som gärna ville stanna i Hemfosa,blev nog lite förälskad i någon där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2011 Vid nästa resmål fick jag en sådan här vid ankomst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2011 Några bilder från Bro-Hof där vi stannar x antal dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Härligt Drivern har missat tråden men fasiken va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Driverns Dotter Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Det var mycket trevligt i Hemfosa, även om jag för det mesta satt tyst och lyssnade på vad gubbarna hade att säga Det är inte lätt när det är svårt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Härligt med Zebbe Om ni tänker dyka upp här i uppsala så hör av er i så fall, jag tror drivern har mitt teflon nr, för vi kommer att dra oss upp mot Säter Cruising på torsdag och är åter på söndag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2011 Lämnar Bro strax,tänkte oss till Ludvika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu