BanFang Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 (ändrad) Jag ligger nu i start groparna i att köpa en 3D-TV. Men jag lurar på om det är värt pengarna, jag menar man måste ha 3D-glasögon till och dom kostar ca, 1200kr styck. Jag var inne på Expert och tittade på en demo TV, och det var en helt fantastiskt bildupplevelse måste jag erkänna. Och priset är inte så väldigt avskräckande heller. Men det är ett mäckel att behöva använda glasögon hela tiden. Ska man vänta ett tag eller slå till nu?? Länk till TV:n http://www.expert.se/Product/Product.aspx?id=6755729 Ändrades Maj 28, 2011 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Jag ligger nu i start groparna i att köpa en 3D-TV. Men jag lurar på om det är värt pengarna, jag menar man måste ha 3D-glasögon till och dom lostar ca, 1200kr styck. Jag var inne på Expert och tittade på en demo TV, och det var en helt fantastiskt bildupplevelse måste jag erkänna. Och priset är inte så väldigt avskräckande heller. Men det är ett mäckel att behöva använda glasögon hela tiden. Ska man vänta ett tag eller slå till nu?? Länk till TV:n http://www.expert.se...aspx?id=6755729 Än mer intressant är ju vad du skall titta på "hela tiden" Hyrda filmer ? Finns inte mycket annat än att se på och det finns fortfarande flera olika ej kompatibla standarder på 3D Jag har valt att vänta med den investeringen tills teknik och utbud blivit standard. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Nyhetens behag. Satsa pengarna på en vanlig TV. Bättre bild till samma peng. Prova titta på 3D i lite vinkel så blir bilden sämre. Jobbigt när hela familjen ska se film. Briller för 5papp och synd om den som sitter i dålig vinkel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Nyhetens behag. Satsa pengarna på en vanlig TV. Bättre bild till samma peng. Prova titta på 3D i lite vinkel så blir bilden sämre. Jobbigt när hela familjen ska se film. Briller för 5papp och synd om den som sitter i dålig vinkel. Instämmer. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 28, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2011 Ja det tänkte jag också på. Sen om det kommer kompisar hem som inte har glasögon. Vad ska dom titta på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Ja det tänkte jag också på. Sen om det kommer kompisar hem som inte har glasögon. Vad ska dom titta på? Sup ner dom, så de ser dubbelt, då blir det 4D. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Den här vill jag ha ... men det vill inte frugan .Funktioner och specifikationer kan ändras utan föregående meddelande. Video Skärmstorlek 64" (162,59 cm) Upplösning 1920 x 1080 600Hz Subfield Motion Ja System DTV Mottagning (Digital-TV) DVB-T2 / C / S2 Ström Energiförbrukning (IEC 62087 Edition 2) 275 Full spec .Funktioner och specifikationer kan ändras utan föregående meddelande. Serie Serie 8 Display Real Black Filter (CRH) Ja Genomskinlig bildpanel Ja Anti Reflektion Nej Video Skärmstorlek 64" (162,59 cm) Upplösning 1920 x 1080 Picture Engine 3D HyperReal Engine 600Hz Subfield Motion Ja Dynamisk kontrast Mega DCR Cinema Smooth Ja Wide Color Enhancer Plus Ja Film Mode Ja Motion Judder Canceller Nej Gråtoner(graderingar) 262 144 Antal färger (som visas) Natural True Color (18 bitar) Ljud Dolby Dolby Digital Plus / Dolby Pulse SRS SRS TheaterSound HD dts 2.0 + Digital Out Ja Ljudutgång (RMS) 15 W x 2 Högtalarmodell Nedåtriktad + Full Range Funktion Samsung 3D Ja 3D Sound (TV) Ja HDMI 1.4 3D Auto Setting Ja HDMI 1.4 A / Return Ch. Support Ja Touch Control Ready Ja Smart Hub Ja Skype™ on Samsung TV Ja Remote Control App Support Ja Personal Video Recorder Ready (Extended PVR) Ja Time Shift Ja Allshare (Powerd by DLNA) Ja ConnectShare™ (USB2.0) Movie RUI Ja Wireless LAN Built-in Ja WiFi Adaptersupport Nej One Foot Connection Ja EPG (Samsung/Rovi) Ja Text-TV Ja Menyspråk 29 europeiska språk Användargränssnitt Smart Hub Digitalt ljudfilter Ja BD Wise Ja InstaPort S (HDMI quick switch) Ja Anynet+ (HDMI-CEC) Ja Automatisk kanalsökning Ja Automatisk avstängning Ja Automatisk volymjustering Ja Undertext Ja Klocka & på/av-timer Ja Game Mode Ja Bild-i-Bild (PiP) 1 tuner PIP Sovtimer Ja Inbränningsskydd Ja Stillbild Nej Kopiera kanallista (USB) Ja Ytterligare funktion Embeded POP Ja Calibration Mode Ja Master Switch Nej System DTV Mottagning (Digital-TV) DVB-T2 / C / S2 Inbyggd DTV Tuner Ja CI+ Ja MHP/ MHEG (version) Nej In- och utgång Ljudutgång (Minijack) Nej Komponent In (Y/Pb/Pr) 1 Komposit In (AV) 1 (delas med komponent Y) Digital ljudutgång (Optiskt) 1 DVI Ljudingång (Minijack) 1 (delas med PC-ljud) Nätverksanslutning (LAN) 1 Hörlurar 1 HDMI 4 Ljudingång PC (Minijack) 1 PC In (D-sub) 1 RF In (Terrestrial/Cable Input) 1 RF In (Satelite Input) 1 RS232C (AV CONTROL) Nej USB 2 CI-ingång 1 Scart 1 Design Design Metal Crystal Färg Silver Stativmodell 4 ben Vridbart (höger/vänster) Ja Eco Miljömärkning Eco Mark Planet First Miljömärkning Eco Sensor Ja Ström Energiförsörjning AC 220 - 240 V 50 / 60 Hz Energiförbrukning (Max.) 480 Energiförbrukning (Energy Saving Mode) 170 Energiförbrukning i Standby Mindre än 1 W Energiförbrukning (IEC 62087 Edition 2) 275 Mått Mått (BxHxD) utan stativ 1487,9 x 888,9 x 37,1 mm Mått (BxHxD) med stativ 1487,9 x 979,2 x 351,6 mm Förpackningens mått (BxHxD) 1628 x 1023 x 440 mm Vikt Vikt utan stativ 35 kg Vikt med stativ 38,3 kg Förpackningens vikt 50,2 kg Tillbehör 3D Active Glasses (Included) Nej Touch Control (Included) Nej Wireless Charger (Included) Nej Fjärrkontrollsmodell TM1180 Batteries (for Remote Control) Ja Ultratunn Väggmontering Ja VESA-standard Ja Slim Gender Cable 1 komponent (delas med AV), 1 scart Antennkabel Nej Strömkabel Ja Bruksanvisning Ja E-Manual Ja Installations-CD Nej "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Jag hatar att säga det... men vikken smart fru du verkar ha Enis.. Du hinner inte lära dej alla funktioner under din fortsatta livstid.. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu