tasa56 Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 MVS sysprog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Problemlösare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Lätt som en pannkaka, se bara till att inte bli häktad I don't like jail, they got the wrong kind of bars in there I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 TJENA ! Gissar på någonn form av asfaltsvält. bambam korrekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Problemlösare Det är min utbildning... Naturvetenskaplig problemlösare... He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 Exportsäljare. Ansvarar för Asien Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Jag tror jag redan svarat på detta i en annan tråd? Har vi inte en tråd om detta redan? eller minns jag fel nu kanske... Det är lite kul att läsa så många kryptiska svar man får använda sin fantasi , jag ska fundera ut en riktigt kryptiskt beskrivning också, men jag är lite dåligt på sånt. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Så lide som möjligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sudlaw Inlagd Juni 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2011 Mitt företag har fått ett jobb i gruva nära min hemby,JAG ÄR SÅ DJÄVLA GLAD.Jag får jobba som förman oara hemma hela sommaren för första gången på 20 år.Rena semestern,fy fan vad jag är bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Hejsan Säljer flygbiljetter till Thailand och övriga sydostasien. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 (ändrad) Lackerare/hojbyggare/bilbyggare/båtrenoverare/ gräsklippsrenoverare/konstruktör/reparatör/ svetsare/svarvare/fräsare/bilmekaniker/målare/ snickare/fastighetstekniker/ bilelektriker/köpare&säljare/konsultare/svartjobbare mm mm mm mm mm mm Det är vad jag håller på med om dagarna ut i ända Ändrades Juni 26, 2011 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Lackerare/hojbyggare/bilbyggare/båtrenoverare/gräsklippsrenoverare/konstruktör/reparatör/svetsare/svarvare/fräsare/bilmekaniker/målare/snickare/fastighetstekniker/bilelektriker/köpare&säljare/konsultare/svartjobbare mm mm mm mm mm mm Det är vad jag håller på med om dagarna ut i ända Visste du att Chryslers (fiat) 904 har samma backband som Fords C4,a automat? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu