FarangLao Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Funderar på att köpa en mini-PC (10,1 tum) nästa resa till Thailand. Tacksam för tips var det är bäst att köpa i t.ex. BKK och hur de ligger prismässigt. Behöver ingen supermaskin utan mest till att surfa lite och skicka mail. Tack på förhand. vurre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Mini PC eller mini laptop? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Enklast är väl att köpa ny eller nästan ny (t.ex på blocket) i Sverige så du kan ladda upp den med vad du behöver inför resan och får svenskt tangentbord och svensk garanti Tror inte du får den mycket billigare i Thailand och det uppväger knappast de negativa sidorna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Brukar ju finnas för under 2000 kr här hemma i Sverige med jämna mellanrum. Själv köpte jag en när Mediamarkt hade öppningserbjudande i Uppsala för 1490 kr.. Duger som surfdator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Jag såg 10" asus ee-pc i rayong för 1900bath En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Maj 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2011 Det jag menar är en liten notebook, ca; 10,1 tum. Tangentbordet måste vara internationellt (eng.) då jag har för avsikt att ge bort den som en gåva till en "väninna" med engelska som tredjespråk!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Mini PC eller mini laptop? Finns det nån mini-Pc på 10.1 tum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Finns det nån mini-Pc på 10.1 tum? Svar nog? http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/mini-pc?gclid=COSbvM3H8agCFUcm3godg1_ywQ ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Svar nog? http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/mini-pc?gclid=COSbvM3H8agCFUcm3godg1_ywQ Jaha, så dom kallas mini-pc. Jag trodde dom gick under samma begrepp som laptop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Jaha, så dom kallas mini-pc. Jag trodde dom gick under samma begrepp som laptop. Kärt barn har många namn Netbook är ett annat vanligt namn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Kärt barn har många namn Netbook är ett annat vanligt namn Jo, det vet jag. Men när jag hör pc så brukar jag iaf tänka på en stationär dator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Jag såg 10" asus ee-pc i rayong för 1900bath Ny? Det lät billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Ny? Det lät billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Hahaha.. Trådskaparen måste hoppa jämfota av lycka över alla bra tips han fick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Jo, det vet jag. Men när jag hör pc så brukar jag iaf tänka på en stationär dator. A personal computer may be a desktop computer or other mobile types, for example a laptop, tablet PC or a handheld PC (also called a palmtop) that is smaller than a laptop. http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_computer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Pröva på Pantip plaza,där finns det mesta inom datorer och lite övrig elektronik http://www.into-asia.com/Bangkok/shopping/pantip.php Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 19, 2011 Dela Inlagd Maj 19, 2011 Kolla in Big C eller Tesco Lotus, de brukar ofta ha någon 10" i veckans vara och då blir det billigt. http://www.tescolotus.com/showpromotion.php?lang=en&id=271&photoid=3696 ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Maj 19, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 19, 2011 Hahaha.. Trådskaparen måste hoppa jämfota av lycka över alla bra tips han fick. Den var bra Gjorde det lätt för mig istället Förde över ett gäng THB så fick "väninnan" köpa den hon ville ha (Acer) och sen blev det en slant över till annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Incinerator Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Nu finns det stor chans att man kan köpa nya datorer (utan kvitto och garanti) i Luleå med omnejd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu