Jump to content
IGNORERAD

Samsung Galaxy SII


Rob

Recommended Posts

  • Svar 477
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    30

  • Tallviking

    25

  • Inaktiv Medlem

    17

  • Soengsang

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

11x0428gsii.jpg

Djupgående review av en Iphone användare : http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

For a handset with such a broad range of standout features and specs, the Galaxy S II is remarkably easy to summarize. It's the best Android smartphone yet, but more importantly, it might well be the best smartphone, period. Of course, a 4.3-inch screen size won't suit everyone, no matter how stupendously thin the device that carries it may be, and we also can't say for sure that the Galaxy S II would justify a long-term iOS user foresaking his investment into one ecosystem and making the leap to another. Nonetheless, if you're asking us what smartphone to buy today, unconstrained by such externalities, the Galaxy S II would be the clear choice. Sometimes it's just as simple as that.
Link to comment
Dela på andra sajter

He he till och med lådan den kommer i verker vara en direkt kopia av Iphones. :giggle:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

He he till och med lådan den kommer i verker vara en direkt kopia av Iphones. :giggle:

Var inte så ytlig nu Mankan,det är insidan som räknas B)

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga till er som har använt smartphone i Pattaya:

Blir jag besviken om jag köper t ex en Galaxy S2, med tanke på att vi inte har 3G här?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

En fråga till er som har använt smartphone i Pattaya:

Blir jag besviken om jag köper t ex en Galaxy S2, med tanke på att vi inte har 3G här?

Nej det blir du inte, det är efterföljaren till min och funkar perfekt i Pattaya

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

He he till och med lådan den kommer i verker vara en direkt kopia av Iphones. :giggle:

Det är inte lätt att vara apfåne när kopian seglat förbi med flera distanser

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det blir du inte, det är efterföljaren till min och funkar perfekt i Pattaya

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Tack & bock, då blir det nog en sväng till Tukcom.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack & bock, då blir det nog en sväng till Tukcom.

Obs! Den är inte släppt i Thailand ännu, Endast Korea och Europa, den bör dock dyka upp i Thailand mot slutet av månaden/början på nästa månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar vara en trevlig telefon, snyggast och bäst av alla Androider jag sett iaf. Helt klart ett bra alternativ för de som funderar på att köpa nytt.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Verkar vara en trevlig telefon, snyggast och bäst av alla Androider jag sett iaf. Helt klart ett bra alternativ för de som funderar på att köpa nytt.

Alternativ för vad? Iphone? :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Det var bättre förr :)

post-3485-0-12416100-1305037466_thumb.jp

post-3485-0-12416100-1305037466_thumb.jp

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte lätt att vara apfåne när kopian seglat förbi med flera distanser

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Då måste den nog tyvärr den där Sugpung mobilen ha gått på grund eller seglat vilse.

Men det brukar väl vara så med kopior. Hur mycket lull lull man än trycker på får man ändå alldrig riktigt samma kvalite kännsla som med originalet. ;)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativ för vad? Iphone? :mdr:

Ja, men det finns ju även en troligt stor mängd olika andra smartphones från en lång rad olika tillverkare. Jag själv stannar dock kvar med Apple och iPhone för nu iaf :)

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste den nog tyvärr den där Sugpung mobilen ha gått på grund eller seglat vilse.

Men det brukar väl vara så med kopior. Hur mycket lull lull man än trycker på får man ändå alldrig riktigt samma kvalite kännsla som med Orginalet. ;)

Menar du den där spårhunden, som är förklädd till ett paradisäpple?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du den där spårhunden, som är förklädd till ett paradisäpple?

originalet då ;)

Förresten kan du väl få 3G i Pattis har jag hört. Har ingen fakta dock vilken operatör som gäller då.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

originalet då ;)

Förresten kan du väl få 3G i Pattis har jag hört. Har ingen fakta dock vilken operatör som gäller då.

Å fan, måste undersökas.

Tack för tipset.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Då måste den nog tyvärr den där Sugpung mobilen ha gått på grund eller seglat vilse.

Men det brukar väl vara så med kopior. Hur mycket lull lull man än trycker på får man ändå alldrig riktigt samma kvalite kännsla som med originalet. ;)

Varför anser många, inkl sanna iPhone-älskare just nu då att Samsung Galaxy S II är världens bästa mobil ?

Även på Laptop-sidan går Samsung up mot Apple i tävling

http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.381646/samsung-900x3a-lyxig-tunnis-utmanar-macbook-air

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför anser många, inkl sanna iPhone-älskare just nu då att Samsung Galaxy S II är världens bästa mobil ?

Även på Laptop-sidan går Samsung up mot Apple i tävling

http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.381646/samsung-900x3a-lyxig-tunnis-utmanar-macbook-air

Ja du jag vet inte. Du får väl fråga dessa sanna iphone-älskare du refererar till varför de säger så.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Ja du jag vet inte. Du får väl fråga dessa sanna iphone-älskare du refererar till varför de säger så.

Finns i inlägg nummer 2 i denna tråd att läsa om.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns i inlägg nummer 2 i denna tråd att läsa om.

Läs den då istället för att fråga mig.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Läs den då istället för att fråga mig.

Jag frågade inget. jag påstod.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...