Jump to content
IGNORERAD

Samsung Galaxy SII


Rob

Recommended Posts

  • Svar 477
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    30

  • Tallviking

    25

  • Inaktiv Medlem

    17

  • Soengsang

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Lappen

Så där ja, nu har du hånat folk som eventuellt har det lite svårt med läsförsåelse i 3-4 inlägg - känns det bättre nu?

En medlem ber om hjälp och du som tydligen inte ens har en Samsung-telefon väljer att håna denna medlem istället för att hjälpa bara för att få ett slagträd i en patetisk fanboy kamp - har man tappat perspektivet då kanske?.

Ja som vanligt ska du komma in och läsa in mer i det jag säger än vad det egentligen är.

Offe skrev att han ORKADE inte läsa manualen och jag skojade om det.

Och ja det känns bättre att skoja om saker än att vara så jävla allvarlig hela tiden.

Eller vad var det du skrev i dina PM till mig?

Att jag inte ska ta allt så allvarlig och när man inte gör det och skämtar lite så är man ett fanatiskt fanboy.

Ärligt så gör du mig riktigt förbannad med din jävla överlägsna attityd hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

:whistle:

we expect you'll be able to get a decent couple of days' regular use out of the Galaxy S II

Ja se det får jag med iPhone 4 också

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Ja som vanligt ska du komma in och läsa in mer i det jag säger än vad det egentligen är.

Offe skrev att han ORKADE inte läsa manualen och jag skojade om det.

Och ja det känns bättre att skoja om saker än att vara så jävla allvarlig hela tiden.

Eller vad var det du skrev i dina PM till mig?

Att jag inte ska ta allt så allvarlig och när man inte gör det och skämtar lite så är man ett fanatiskt fanboy.

Ärligt så gör du mig riktigt förbannad med din jävla överlägsna attityd hela tiden.

Om du blir riktigt förbannad över vad du upplever vara någons överlägsna attityd på ett forum så var det kanske ett vettigt råd att inte ta saker så allvarligt ändå.

Och nej, jag upplevde inte ditt skoj som särskillt kul utan mera hånfullt och jag påpekade det. Att jag inte delar din humor kanske gör mig till en arrogant skitstövel men så vara, tycker fortfarande det var lågt snarare än roligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja se det får jag med iPhone 4 också

Ja, men det var ju du som menade på att Samsung hade dåligt batteri.. Du argumenterar som ett barn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ja, men det var ju du som menade på att Samsung hade dåligt batteri.. Du argumenterar som ett barn.

Nej det var "ni" som påstod det eftersom det var så viktigt att kunna byta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja som vanligt ska du komma in och läsa in mer i det jag säger än vad det egentligen är.

Offe skrev att han ORKADE inte läsa manualen och jag skojade om det.

Och ja det känns bättre att skoja om saker än att vara så jävla allvarlig hela tiden.

Eller vad var det du skrev i dina PM till mig?

Att jag inte ska ta allt så allvarlig och när man inte gör det och skämtar lite så är man ett fanatiskt fanboy.

Ärligt så gör du mig riktigt förbannad med din jävla överlägsna attityd hela tiden.

Stockholmare är ju ALLTID dryga, eller hur?

Wille i synnerhet!

Kul att du delar med dig av PM, för det ska man ju.

Sen TROR jag att (den alltid lika överlägsna Wille) kan ha antytt att du kanske kan "skoja" med såna som kan ta för sig lite bättre (ex.vis en dryg Stockholmare) än en som kanske inte är så duktig som du på att uttrycka sig.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det var "ni" som påstod det eftersom det var så viktigt att kunna byta.

Självklart är det bra att kunna byta batteri, även om det som sitter i ifrån början redan är "bra". Om du inte inser detta så är du ju puckad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Om du blir riktigt förbannad över vad du upplever vara någons överlägsna attityd på ett forum så var det kanske ett vettigt råd att inte ta saker så allvarligt ändå.

Och nej, jag upplevde inte ditt skoj som särskillt kul utan mera hånfullt och jag påpekade det. Att jag inte delar din humor kanske gör mig till en arrogant skitstövel men så vara, tycker fortfarande det var lågt snarare än roligt.

Är ledsen att du inte uppskattar min humor men det är inget jag kan göra något åt och inte du heller för den delen.

Och ja jag tycker du verkar vara en arrogant,inte skitstövel,person men det är den bild man får ibland på MPR.

VI får väl hoppas att du kommer till Grillfesten så jag får träffa dig IRL och ändra min uppfattning :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Stockholmare är ju ALLTID dryga, eller hur?

Wille i synnerhet!

Kul att du delar med dig av PM, för det ska man ju.

Sen TROR jag att (den alltid lika överlägsna Wille) kan ha antytt att du kanske kan "skoja" med såna som kan ta för sig lite bättre (ex.vis en dryg Stockholmare) än en som kanske inte är så duktig som du på att uttrycka sig.

Ja du jag har inget emot personer utifrån var dom kommer ifrån...du kanske har det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du jag har inget emot personer utifrån var dom kommer ifrån...du kanske har det?

Och där förstod du absolut INGET av vad jag skrev, men så är det väl i falun.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Självklart är det bra att kunna byta batteri, även om det som sitter i ifrån början redan är "bra". Om du inte inser detta så är du ju puckad.

Allt beror på livslängden på batteriet kontra livslängden på apparaten den sitter i.

Men om du inte redan sett det så går det att byta batteri i iPhone...två små skruvar tar man bort..skjuter baksidan lite försiktigt så kommer man åt batteriet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Och där förstod du absolut INGET av vad jag skrev, men så är det väl i falun.

Du frågade mig om jag tyckte Stockholmare var dryga och jag svarade nej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt beror på livslängden på batteriet kontra livslängden på apparaten den sitter i.

Men om du inte redan sett det så går det att byta batteri i iPhone...två små skruvar tar man bort..skjuter baksidan lite försiktigt så kommer man åt batteriet.

Alltså jag pratar inte livslängd på batteriet, utan att det ibland kan vara skönt att ha med sig ett extra utbytbart batteri på tex långresor utan laddningsmöjligheter. Tex när man tittar på film, lyssnar på musik, surfar eller spelar mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du frågade mig om jag tyckte Stockholmare var dryga och jag svarade nej.

Hmmmm..

Det var en (ironisk) retorisk fråga och inte alls poängen med mitt inlägg utan det var den sista meningen, men det var tydligen för svårt att förstå.

Wille antydde en sak, jag förtydligade den men du är inte ens i närheten av att förstå.

Kryp ner i gruvan igen är mitt förslag. Kom upp igen när den nya istiden infinner sig.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Alltså jag pratar inte livslängd på batteriet, utan att det ibland kan vara skönt att ha med sig ett extra utbytbart batteri på tex långresor utan laddningsmöjligheter. Tex när man tittar på film, lyssnar på musik, surfar eller spelar mycket.

Jag förstår vad du menar och du har helt rätt i det du säger.

Det finns en sådan lösning till iPhone i form av ett skal/skydd med inbyggt batteri.

För jag vet flera som använder ett program som heter Runkeeper när dom cyklar/springer och då suger det batteri ordentligt.

Det finns alltid en lösning till allting :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Hmmmm..

Det var en (ironisk) retorisk fråga och inte alls poängen med mitt inlägg utan det var den sista meningen, men det var tydligen för svårt att förstå.

Wille antydde en sak, jag förtydligade den men du är inte ens i närheten av att förstå.

Kryp ner i gruvan igen är mitt förslag. Kom upp igen när den nya istiden infinner sig.

Bara för att jag inte svarade betyder inte att jag förstod vad Wille skrev.

Jag valde att inte svara för jag ansåg det vara onödigt men tack för att du är så snäll att du förklarade :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag förstår vad du menar och du har helt rätt i det du säger.

Det finns en sådan lösning till iPhone i form av ett skal/skydd med inbyggt batteri.

För jag vet flera som använder ett program som heter Runkeeper när dom cyklar/springer och då suger det batteri ordentligt.

Det finns alltid en lösning till allting :)

Helt riktigt, man köper en Samsung Galaxy SII. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för att jag inte svarade betyder inte att jag förstod vad Wille skrev.

Jag valde att inte svara för jag ansåg det vara onödigt men tack för att du är så snäll att du förklarade :great:

Lustigt att du då valde att svara på en retorisk fråga, för det gör man ju normalt inte.

Jag är alltid snäll, bara inte alla som förstår det. :-)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går fort att skapa historia numera eller också har fanboys, som vanligt, lite svårt med perspektiv :) .

Jag har inget emot Apples I-produkter, de är perfekta leksaker och läromedel för vår 5-åriga dotter och hon har både I-Pad och I-Pod samt allt som oftast frugans I-Phone, men varför denna fanatism bland vissa användare? Jag äger Levi's jeans, har ägt Solstickans tändstickor och en hel del andra produkter som verkligen skapat historia men att påstå att det "känns bra" att äga/ägt dem känns som att ta i lite väl mycket.

Varför måste de som av olika skäl valt en android telefon hela tiden kasta skit på Iphone och dess ägare? Man kan ju undra om man måste skriva på ett kontrakt när man köper en aneroid telefon som binder än att hävda den egna telefonen mot Iphone. Uppenbarligen väcker Iphone starka känslor. Väljer man en annan telefon så måste man tydligen hata Iphone och förlöjliga dess ägare. Väljer man en adroid måste man spänna musklerna och hävda att man är bättre. Denna fanatism att hata en produkt som man inte ens själv äger har jag svårare att förstå.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

He he till och med lådan den kommer i verker vara en direkt kopia av Iphones. :giggle:

Redan i 3:dje svaret så började pajkastningen från fanboysen... B)

Varför måste de som av olika skäl valt en android telefon hela tiden kasta skit på Iphone och dess ägare? Man kan ju undra om man måste skriva på ett kontrakt när man köper en aneroid telefon som binder än att hävda den egna telefonen mot Iphone. Uppenbarligen väcker Iphone starka känslor. Väljer man en annan telefon så måste man tydligen hata Iphone och förlöjliga dess ägare. Väljer man en adroid måste man spänna musklerna och hävda att man är bättre. Denna fanatism att hata en produkt som man inte ens själv äger har jag svårare att förstå.

kasta sten i glashus.:na::na::na:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför måste de som av olika skäl valt en android telefon hela tiden kasta skit på Iphone och dess ägare? Man kan ju undra om man måste skriva på ett kontrakt när man köper en aneroid telefon som binder än att hävda den egna telefonen mot Iphone. Uppenbarligen väcker Iphone starka känslor. Väljer man en annan telefon så måste man tydligen hata Iphone och förlöjliga dess ägare. Väljer man en adroid måste man spänna musklerna och hävda att man är bättre. Denna fanatism att hata en produkt som man inte ens själv äger har jag svårare att förstå.

,

Alltså jag gillar Iphone som produkt, dock så avskyr jag en stor skara av dess ägare, det räcker med att läsa igenom denna tråd för att man ska förstå varför.

Jag kommer eventuellt i framtiden köpa en Apple produkt, om de vid tillfället av inköp av min nya teknikprodukt har det bästa att erbjuda, dock ser jag inte fram att bli förknippad med Iphone Talibanerna. Just detta att bli förknippad med Iphone fanatikerna får mig att tveka vid inköp av Apple produkter.

Men vi får se i framtiden, jag är ingen absolutist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Helt riktigt, man köper en Samsung Galaxy SII. :mdr:

Ja det är en lösning också :)

Jag är alltid snäll, bara inte alla som förstår det. :-)

Ja Krögarn har sagt det så jag får väl tro på det :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Redan i 3:dje svaret så började pajkastningen från fanboysen... B)

Pajkasting?? Tycker snarare att det är ett konstaterande ;)

,

Alltså jag gillar Iphone som produkt, dock så avskyr jag en stor skara av dess ägare, det räcker med att läsa igenom denna tråd för att man ska förstå varför.

Jag kommer eventuellt i framtiden köpa en Apple produkt, om de vid tillfället av inköp av min nya teknikprodukt har det bästa att erbjuda, dock ser jag inte fram att bli förknippad med Iphone Talibanerna. Just detta att bli förknippad med Iphone fanatikerna får mig att tveka vid inköp av Apple produkter.

Men vi får se i framtiden, jag är ingen absolutist.

Köp den produkt som tilltalar dig mest och skit i vad andra säger...inklusive mig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...