Jump to content
IGNORERAD

Skvallra eller knipa käft, eller kanske hänga ut


Vaxet

Recommended Posts

broder tuk tuk

Min uppfattning också att det är mer konservativt om sex och något som min frus släkt tydligt visar också.

En annan gång fick jag pippa min dv flickvän helt öppet på sängen när hennes kompis låg på en madrass nedanför på golvet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    16

  • Nypan

    8

  • Neil

    8

  • Wangthong

    7

Mest aktiva i denna tråd

khun-petch

En annan gång fick jag pippa min dv flickvän helt öppet på sängen när hennes kompis låg på en madrass nedanför på golvet.

BTT

Och det kallar du normalt familjeliv i Thailand.Resonemanget är så sjukt som det kan bli och den enda som har rätt

här så är det lappen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

En annan gång fick jag pippa min dv flickvän helt öppet på sängen när hennes kompis låg på en madrass nedanför på golvet.

BTT

Och det ska spegla ett normalt förhållande i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Och det ska spegla ett normalt förhållande i Thailand?

Nej det speglar det inte , kommer ihåg på 90 talet så var även NÄSTAN alla bartjejer väldigt blyga av sig

HAR JAG HÖRT

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Och det ska spegla ett normalt förhållande i Thailand?

Synen på sex är inte så tabubelagd som i Sverige med vårt lutherska arv.

Du vill inte erkänna det men jag har varit lång tid i Thailand och kan jämföra.

Givetvis inte sagt att alla familjer har en mer avslappnad syn men säkert di flesta på landsbygden.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej det speglar det inte , kommer ihåg på 90 talet så var även NÄSTAN alla bartjejer väldigt blyga av sig

HAR JAG HÖRT

I offentliga sammanhan ja men inte bakom lyckta dörrar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Synen på sex är inte så tabubelagd som i Sverige med vårt lutherska arv.

Du vill inte erkänna det men jag har varit lång tid i Thailand och kan jämföra.

Givetvis inte sagt att alla familjer har en mer avslappnad syn men säkert di flesta på landsbygden.

BTT

Nej, du har inte varit lång tid i Thailand. Punkt. Tex. Atom som spenderat typ 15 år i landet kan snart säga att han varit lång tid i Thailand. Att spenderat ett par månader i Pattaya och en vecka hos barbrudens familj i Nakhon Nowhere är inte särskillt imponerande merit som referens. Sen undrar jag varför du öht sticker ut hakan i dessa frågor eftersom det bara påvisar att du helt saknar koncept och referensramar när det gäller Thailand som land, thailändsk kultur och thailändska värderingar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Chang

Mycket sorligt om du menar att du vet det mesta om Thailand och den thailändska kulturen efter att ha suttit med några trasiga alkisar på nån bar i Pattaya för ett antal år sedan. Det finns en värld bortom Pattaya. Och det är en ganska annorlunda värld mot vad du har upplevt.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej, du har inte varit lång tid i Thailand. Punkt. Tex. Atom som spenderat typ 15 år i landet kan snart säga att han varit lång tid i Thailand. Att spenderat ett par månader i Pattaya och en vecka hos barbrudens familj i Nakhon Nowhere är inte särskillt imponerande merit som referens. Sen undrar jag varför du öht sticker ut hakan i dessa frågor eftersom det bara påvisar att du helt saknar koncept och referensramar när det gäller Thailand som land, thailändsk kultur och thailändska värderingar.

Nu kan man ju fråga sig vad det är för fel att ha en mer frigjord syn på sex som en naturlig del av livet? Inte konstigare än att gå på toaletten dagligen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

I offentliga sammanhan ja men inte bakom lyckta dörrar.

BTT

Nu pratar jag om lyckta dörrar

Link to comment
Dela på andra sajter

Synen på sex är inte så tabubelagd som i Sverige med vårt lutherska arv.

Du vill inte erkänna det men jag har varit lång tid i Thailand och kan jämföra.

Givetvis inte sagt att alla familjer har en mer avslappnad syn men säkert di flesta på landsbygden.

BTT

Experten har talat. :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu pratar jag om lyckta dörrar

BTT har nog aldrig träffat en handuksbrud men eftersom han är väldigt ekonomisk så raggar han nog på beachroad och där är flickorna/pojkarna inte blyga.Mvh bajen

Link to comment
Dela på andra sajter

En reflektion.

I Thailand har jag sett jättemycket folk sova i samma rum och ändå föds det en massa barn?

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

En reflektion.

I Thailand har jag sett jättemycket folk sova i samma rum och ändå föds det en massa barn?

Ja det gjordes på början av 1900 talet i sverige också

Link to comment
Dela på andra sajter

En reflektion.

I Thailand har jag sett jättemycket folk sova i samma rum och ändå föds det en massa barn?

Det har också slagit mig, men någon stund i ensamhet(tvåsamhet?) löser nog avlingen...man hinner ju mycket på 4 sek.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

BTT har nog aldrig träffat en handuksbrud men eftersom han är väldigt ekonomisk så raggar han nog på beachroad och där är flickorna/pojkarna inte blyga.Mvh bajen

Har aldrig träffat någon tjej som kommit helt naken ur duschen om det är det du menar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har också slagit mig, men någon stund i ensamhet(tvåsamhet?) löser nog avlingen...man hinner ju mycket på 4 sek.

Jag hinner ingenting på 4 sekunder.

Först skall ugnen värmas osv?

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hinner ingenting på 4 sekunder.

Först skall ugnen värmas osv?

Tja..finns ju moderna ugnar, kan sättas program så att de är uppvärmda och klara...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig träffat någon tjej som kommit helt naken ur duschen om det är det du menar.

BTT

Det har jag ;)

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja..finns ju moderna ugnar, kan sättas program så att de är uppvärmda och klara...

Är lite gammamodig och känner med fingret om det är lagom. Ibland får jag ont i fingret och då är jag bränd :suicide:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

LungAlahato

Konstigt

Efter BTT´s inlägg har tråden spårat ur.han alltid lyckas med att provocera er...

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Konstigt

Efter BTT´s inlägg har tråden spårat ur.han alltid lyckas med att provocera er...

Jag tycker inte tråden har spårat ur.

Om vi antar att synen på sex kan vara en förklaring till att en del thaitjejer ger penismassage på div inrättningar så blir det ju relevant för trådämnet.

Frågan är om man då ska hänga ut dessa tjejer offentligt eller försöka få dem att förstå att svenskens syn på sex och samlevnad kan skilja sig ganska radikalt gentemot den syn en tjej från hembyn i Isan har eller bartjejen från soi 7 i Pattaya.

Jag skulle ju försöka prata tjejen tillrätta innan andra medel togs till.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte tråden har spårat ur.

Om vi antar att synen på sex kan vara en förklaring till att en del thaitjejer ger penismassage på div inrättningar så blir det ju relevant för trådämnet.

Frågan är om man då ska hänga ut dessa tjejer offentligt eller försöka få dem att förstå att svenskens syn på sex och samlevnad kan skilja sig ganska radikalt gentemot den syn en tjej från hembyn i Isan har eller bartjejen från soi 7 i Pattaya.

Jag skulle ju försöka prata tjejen tillrätta innan andra medel togs till.

BTT

Tror inte att någon är intresserad av BTT:s fantasier och synvillor ang. sex och upprepade förnedringar av Thailändska kvinnor som ständigt skall förstöra trådarna!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen

En annan gång fick jag pippa min dv flickvän helt öppet på sängen när hennes kompis låg på en madrass nedanför på golvet.

BTT

Var det inte jobbigt att slappna av då? Det hade jag nog haft problem med. För mej ska det vara mellan 2 personer, inte fler.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Var det inte jobbigt att slappna av då? Det hade jag nog haft problem med. För mej ska det vara mellan 2 personer, inte fler.

Nej faktiskt inte.

Tvärtom nästan lite eggande.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...