Jump to content
IGNORERAD

vart håller born62 hus?


Guest jing jing

Recommended Posts

Guest jing jing

Förr var ju born62 flitig att kommentera och göra inlägg, vart är han nu tro? Längesedan han skrev tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Porto ;)

Jag e här :lol:

Skrev ett inlägg senast för nån minut sen, två eller om det va tre igår.

Undviker att ge mig in i debatt där jag riskerar att gå i klinch med någon eller några (du minns väl våra bataljer :mdr: ), visst kan det vara lite roligt men ibland tar någon verkligen illa upp men framförallt tar det alldeles för mycket tid.

Men jag ser att du som vanligt är i hetluften ;)

När du skriver med glimten i ögat får du mig att dra på smilbanden rätt ofta.

Saknar fortfarande fortsättningen på ´Drama i Pattaya´

MVH Born62

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

b

Quote

Porto ;)

Jag e här :lol:

Skrev ett inlägg senast för nån minut sen, två eller om det va tre igår.

Undviker att ge mig in i debatt där jag riskerar att gå i klinch med någon eller några (du minns väl våra bataljer :mdr: ), visst kan det vara lite roligt men ibland tar någon verkligen illa upp men framförallt tar det alldeles för mycket tid.

Men jag ser att du som vanligt är i hetluften ;)

När du skriver med glimten i ögat får du mig att dra på smilbanden rätt ofta.

Saknar fortfarande fortsättningen på ´Drama i Pattaya´

MVH Born62

Hehe visst minns jag. Jag läser gärna dina inlägg också!

Just nu är jag upptagen med att spåra gamla antagonister som har skaffat sig en "nära trogen vän", i form av ett "spöknick"

Och när jag inte hört av dig på ett tag så blev jag orolig att du kanske också testat gurans genialiska dubbelnick manöver. Hehe men så full i fan är väl inte du..  :no:

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Born62, när du skriver med glimten i ögat kan det vara kul Jingjing!

Saknar oxå sagan om "Dramat" Läste första delen i en gammal tråd i dag, undrar vem badgossarna är??? :D

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

b

Hehe visst minns jag. Jag läser gärna dina inlägg också!

Just nu är jag upptagen med att spåra gamla antagonister som har skaffat sig en "nära trogen vän", i form av ett "spöknick"

Och när jag inte hört av dig på ett tag så blev jag orolig att du kanske också testat gurans genialiska dubbelnick manöver. Hehe men så full i fan är väl inte du..    :no:

Tjena Porto :yes:

Aldrig tagit bort ett inlägg, vare sig här eller på TT, även om det finns några jag med facit i hand inte borde skrivit.

Så dubbla nick har jag aldrig ens tänkt tanken på att ha.

Men visst skulle jag ju hellre kallat mig Born82 men det vore ju dessvärre missvisande - men drömma kan man ju :sleep:

Men en liten fiffig sak här på MPR är ju att man kan redigera texten i efterhand när alltför många stavfel smyger sig in.

Men själva grundtexten kommer jag alltid låta vara kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Tjena Porto :yes:

Aldrig tagit bort ett inlägg, vare sig här eller på TT, även om det finns några jag med facit i hand inte borde skrivit.

Så dubbla nick har jag aldrig ens tänkt tanken på att ha.

Men visst skulle jag ju hellre kallat mig Born82 men det vore ju dessvärre missvisande - men drömma kan man ju :sleep:

Men en liten fiffig sak här på MPR är ju att man kan redigera texten i efterhand när alltför många stavfel smyger sig in.

Men själva grundtexten kommer jag alltid låta vara kvar.

:great: Då känner jag mig betydligt lugnare,  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...