kokos Inlagd Mars 24, 2011 Dela Inlagd Mars 24, 2011 Hej Är det någon som hur länge en biljett får ligga i "varukorgen" hos supersavertravel.se innan man måste betala den eller blir av med bokningen? Jag mailade till deras kundtjänst, men det kan tydligen ta 5 dagar innan de svara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 24, 2011 Dela Inlagd Mars 24, 2011 Hej Är det någon som hur länge en biljett får ligga i "varukorgen" hos supersavertravel.se innan man måste betala den eller blir av med bokningen? Jag mailade till deras kundtjänst, men det kan tydligen ta 5 dagar innan de svara. Det brukar stå på skärmen när biljetten senast ska vara betald för att bokningen ska gälla. Travelpartner och andra resesajter mailar envetet för att påminna om detta och det går inte att ta bort bokningen även om man kanske bokat annanstans och betalat där. Räkna inte med att biljetten är din eller att de håller en billig stol till dig speciellt länge om de kan sälja till någon annan. Bokning eller inte ... alla erbjudanden om flygbiljetter är extrem färskvara. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Inlagd Mars 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 24, 2011 Mina bokningar försvann efter ca 1 h. men nu har jag köpt biljetterna (som jag fick leta upp igen) Bkk - CPH 3005 kr x2 STO - BKK 1914 kr x2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 24, 2011 Dela Inlagd Mars 24, 2011 Mina bokningar försvann efter ca 1 h. men nu har jag köpte biljetterna (som jag fick leta upp igen) Det gjorde du rätt i När du betalat vill det till att de ångrar sig och ger dig pengarna tillbaka. Jag gjorde det iofs en gång hos Kilroy. Betalade 13000 och var jättenöjd med mitt fynd. Det tog Kilroy under 1 sekund att roffa åt sig betalningen. Såg inte tillstymmelsen till e-tickets direkt, men det tar ju ibland något dygn. 3 dagar senare mailade dom och beklagade att de inte kunde ordna resan. Pengarna skulle jag få tillbaka "så snart som möjligt" Det fick jag, men det tog drygt en vecka. Falsk marknadsföring, kallar jag det; att locka med resor de inte har. Griseri, kallar jag det att inte betala tillbaka med samma hastighet som man krattar in. Aldrig mera Kilroy. Men om du väl fått dina e-tickets vill det till innan de tar dom tillbaka mvh Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.