Jump to content
IGNORERAD

Ett Liv Som Går i Spillror......


Maitan

Recommended Posts

Gubbar ingen bråk nu det är mycket som stöder mig i texterna det andra sållar

jag bort. Ni vet alla att jag har jobbar med detta i ca 5 år, så mycket har

man varit med om och lyssna på problem (jomtien socialarbetare) Men ja vill

tacka er alla för det stora stödet jag får av er.

Mvh Maitan.

Skönt att du är lite på gång Mait

Kram på dig

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    9

  • broder tuk tuk

    8

  • Avregistrerad clion

    8

  • Smuffe

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En Kall Tiger

Maitan!

Vi träffades snabbt på ditt ställe för c:a 1 år sedan, du räddade mig genom att ha snus hemma, rena guldet för mig som farit runt.

Hade jag vetat om ditt ställe innan hade jag gladeligen bott hos dig eftersom du var en trevlig snubbe från Götet.

Jag beklagar det som hänt men det finns en sol på andra sidan också, det har jag själv fått uppleva efter en

upprivande uppbrytning från mamman till min son, allt tar lite tid men styrkan och orken kommer tillbaka.

Stå på dig och vänner har du gott om så med stor sannolikhet får du också se solens strålar komma tillbaka igen.

mvh

E.K.T.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oerhört tråkigt att höra Maitan...

Hoppas att det löser sig till det bästa även om det ser mörkt ut nu.jap.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara att bryta ihop och komma tillbaka på topp igen. Tydligt så var inte detta rätt kvinna för dig och hon förtjänade inte dig. När hon bränt stålarna finns bara ett ont hjärta kvar. För din del så har du alla chanser i världen att jobba ihop nya stålar. Ödsla för guds inte din tid på bitterhet och hämdkänslor utan fokusera på att vara en god människa och se framåt, framtiden är din bara du låter den bli det.

Hare gött

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan!

Vi träffades snabbt på ditt ställe för c:a 1 år sedan, du räddade mig genom att ha snus hemma, rena guldet för mig som farit runt.

Hade jag vetat om ditt ställe innan hade jag gladeligen bott hos dig eftersom du var en trevlig snubbe från Götet.

Jag beklagar det som hänt men det finns en sol på andra sidan också, det har jag själv fått uppleva efter en

upprivande uppbrytning från mamman till min son, allt tar lite tid men styrkan och orken kommer tillbaka.

Stå på dig och vänner har du gott om så med stor sannolikhet får du också se solens strålar komma tillbaka igen.

mvh

E.K.T.

Hej tack, idag sken solen fick koppla av samla in pengar till barnen här i Pattaya

blev en bra insamling och mitt hjärta fick vara lycklig några timmar.

Mvh Maitan. :wai:

Ändrades av Maitan

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Klart du ska va lycklig kompiss :dance: Dina vänner ÄR faktiskt viktigast. ny livskamrat hittar du snart

post-3713-0-56685500-1301161657_thumb.jp

post-3713-0-58338800-1301162024_thumb.jp

post-3713-0-56685500-1301161657_thumb.jp

post-3713-0-58338800-1301162024_thumb.jp

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du ska va lycklig kompiss :dance: Dina vänner ÄR faktiskt viktigast. ny livskamrat hittar du snart

Du är allt go nu kompis, finns ingen tanke på en ny livskamrat i denna stund Clion.

Våger ej som det ser ut nu i mitt hjärta så finns hon där...varför är det så?

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

PlayTheGame

Hej tack, idag sken solen fick koppla av samla in pengar till barnen här i Pattaya

blev en bra insamling och mitt hjärta fick vara lycklig några timmar.

Mvh Maitan. :wai:

Kul att höra och riktigt gött att höra att du kunde koppla bort dina tråkiga tankar ett par

timmar och må bra.

Du är värd det!

Mvh/PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du är allt go nu kompis, finns ingen tanke på en ny livskamrat i denna stund Clion.

Våger ej som det ser ut nu i mitt hjärta så finns hon där...varför är det så?

Mvh Maitan.

Charita jag förstår dig men Charita kommer alltid älska dig även om det spricker med Penn

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Räknade du in mitt bidrag?Mvh Måne

Välkommen tillbaka Sten Hoppas ja det vet jag att du hade det bra i los

och hoppas och håller tummarna för dig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

såg det nu gubben,mäne är ej mitt nick ;) skönt att du fick ihop så fina pengar.Du gör ett kanonfint jobb för barnen ska du veta.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

såg det nu gubben,mäne är ej mitt nick ;) skönt att du fick ihop så fina pengar.Du gör ett kanonfint jobb för barnen ska du veta.Mvh Måne

Honken gav mig för många Chang då kan det bli så med ä och å..heheheheh Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:great::great:

Gött du e igång igen pojkspoling :P

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va fan skulle man göra om man inte hade di goooa vännerna på MPR

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

sluta nu Mait

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej på er alla MPRe.

Vill lägga ner denna tråd eftersom jag måste gå vidare i mitt liv, mår bra idag

kommer säkert svacker senare då får man ta tag i detta. Vill tacka alla som stöttat

mig men vill bara nu komma igen i mitt liv och leva göööttt....

Mvh Maitan. :wai:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör hårt Mait!

Jag kanske tittar ner å skakar tass över ett par öl i September.

Mvh

Tobbe

โดยไม่เปิดไฟ เป็นเพียง วิทยุถ่ายทอดสด ...
Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör du rätt i gubben,lycka till nu(jag vet att du fixar detta)Och hoppas allt är bra med dig.Vi får se vad som händer i augusti(kanske finns en sommarlätt då )Kör på nu.Mvh Måne som önskar jag vore där

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...