Jump to content
IGNORERAD

Ett Liv Som Går i Spillror......


Maitan

Recommended Posts

Skittråkig men som många skriver: solen går snart igen.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    9

  • broder tuk tuk

    8

  • Avregistrerad clion

    8

  • Smuffe

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Maitan din Goe Gubbe! :friends:

Livet är inte slut även om det känns för jä...gt, jag hoppas att hon verkligen tar sitt förnuft till fånga och kommer tillbaka.

Jag önskar dig allt gott Maitan och hoppas att allt löser sig för dig till slut!

Vi hörs, jag kommer snart ner och hälsar på dig!

Mvh från hela familjen Maakaao :wai:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättetråkigt att se här Maitan vad du skrivit. Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sej för dej med allt som du har omkring dej för tillfället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Tråkigt det som har hänt familjen "Maitan"

men livet går vidare och framtiden blir oftast till vad man själv gör av livet.

Gamle volvochefen "Gunnar Engellau" sa något i stil med att ,

"Jag tar av mig hatten för det som varit,

men nu kavlar jag upp ärmarna för att ta tag i framtiden"

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Tråkigt det som hänt Mait, lider med dig

Som så många har skrivit så går solen upp igen men det kan ta lite tid

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju inte roligt att höra käre maitan,

hoppas det löser sig snart, men det kan ju ta lite tid,

udonmao

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget kul att höra Maitan..Men håll huvudet högt och försök tänka positivt,det kommer ordna sig ska du se,och du kommer säkert få svar på varför hon gjort detta. Tror ochså att hon kommer att komma tillbaka snart och då kan ni reda ut allt.

Lycka till vännen

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska vi inte spekulera i vad som hänt men fråga är om Mait är betjänt av en dam som tömmer deras gemensamma konton och drar iväg för att sedan komma tillbaka med svansen mellan benen och säga förlåt.Ska allt va som vanligt efter nåt sånt?Inte i min värld iaf.Förhållanden bygger väl på ömsesidigt förtroende och detta visar på noll respekt för Mait.Men som sagt bara min åsikt.Mvh Måne som tycker Mait är värd en toppendam

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Maitan din Goe Gubbe! :friends:

Livet är inte slut även om det känns för jä...gt, jag hoppas att hon verkligen tar sitt förnuft till fånga och kommer tillbaka.

Jag önskar dig allt gott Maitan och hoppas att allt löser sig för dig till slut!

Vi hörs, jag kommer snart ner och hälsar på dig!

Mvh från hela familjen Maakaao :wai:

"Kommer tillbaka" Tagit bilen och länsat två konton, ja kärleken styr,

inget fel med det, men man får vara på sin vakt.

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

PlayTheGame

Nu ska vi inte spekulera i vad som hänt men fråga är om Mait är betjänt av en dam som tömmer deras gemensamma konton och drar iväg för att sedan komma tillbaka med svansen mellan benen och säga förlåt.Ska allt va som vanligt efter nåt sånt?Inte i min värld iaf.Förhållanden bygger väl på ömsesidigt förtroende och detta visar på noll respekt för Mait.Men som sagt bara min åsikt.Mvh Måne som tycker Mait är värd en toppendam

Mycket klokt resonerat!

Mvh/PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

"Kommer tillbaka" Tagit bilen och länsat två konton, ja kärleken styr,

inget fel med det, men man får vara på sin vakt.

U-C

Jag har upplevt liknande saker som Maitan.

Jag hade en "longtimeflickvän" som en gång fick besök av en manlig "släkting" från hembyn. Efter ett tag när han fått några glas i sig började han bråka och skälla på Gee som hon hette.

Detta ledde till att hon plötsligt rusade ut ur condon och var borta i fyra dagar.

När hon kom tillbaka frågade jag givetvis var hon hållit hus. Hon påstod då att hon åkt hem på grund av denne mans ogillande av hon var ihop med en farang i Pattaya och att hon blivit arg och ledsen.

Någon ytterligare klarhet fick jag givetvis inte.

Men det kan mycket väl vara så att det även i detta fallet kan vara så att någon eller några thaisläktingar helt enkelt opponerat sig mot att hon lever med Maitan i Pattaya och att hon rest hem för att klara ut situationen som uppstått.

Vem eller vilka som ligger bakom kan man ju enbart spekulera i men jag tror som sagt att Pen dyker upp igen när och om hon lyckas lösa problemet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kan tillägas att tre andra longtimare ochså försvann bort för att efter en tid återvända.

I samtliga fall handlade det enligt uppgift om trubbel med "familjen"

Bara som en tröst för Maitan om att inte ge upp eller tappa fattningen.

Å andra sidan kan man ju diskutera det lämpliga i uppträdandet.

Jag var inte så glad åt att dessa fd flickvänners beteende. Fast i dessa tre fall hade jag redan ersatt dem med andra damer så det var egentligen bara ett problem de första dagarna.

Men jag minns vilket elände och vilken saknad man kände tills man "raggat upp" en ny darling.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT.

För mej och säkert många andra så är det en jä..la skillnad på ett tillfälligt förhållande som du beskriver än som i Maitans fall, där handlar det om hans fru.

Du hade ett tillfälligt köpesällskap, det går i min värld inte att jämnföra med en partner som man har haft i ett flertal år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tillägas att tre andra longtimare ochså försvann bort för att efter en tid återvända.

I samtliga fall handlade det enligt uppgift om trubbel med "familjen"

Bara som en tröst för Maitan om att inte ge upp eller tappa fattningen.

Å andra sidan kan man ju diskutera det lämpliga i uppträdandet.

Jag var inte så glad åt att dessa fd flickvänners beteende. Fast i dessa tre fall hade jag redan ersatt dem med andra damer så det var egentligen bara ett problem de första dagarna.

Men jag minns vilket elände och vilken saknad man kände tills man "raggat upp" en ny darling.

BTT

4 stycken longtime flickvänner som försvinner...Undrar varför :whistle: .MVH HN :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

PlayTheGame

Alla dessa spekulationer kan inte leda till något vettigt. Och att överhuvudtaget jämföra ett sex-köp i Pattaya

med ett långt förhållande är så korkat så att det borde inte ens besvaras. Nog om det!

Tycker att det är betydligt bättre med alla uppmuntrande och stödjande kommentarer till Maitan så

att han förhoppningsvis mår något bättre.

Mvh/PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland kanske kan ska tänka två gånger innan man trycker på tangenterna.

Man polisanmäler väl inte någon man älskar.

BTT

Sant, men man stjäl inte heller från någon man älskar..

Till dig Mait kan jag bara säga: Kämpa på, detta fixar du!

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig träfat dig men läst dina inläg som jag tycker mycket om :wai: . Som dom andra säger efter regn så kommer det solsken. Önskar dig allt gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det löser sig Mait för du är en positiv gubbe.å kommer inte Penn tillbaka så får vi åka upp till udon thani och leta efter tjejen me väskan :friends::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att höra om detta. Hoppas att allt löser sig för Mait.

Visst är det svårt att lita på någon som tagit pengar och dragit iväg men samtidigt så har väl vi alla gjort våra misstag och inte gör väl det oss till sämre människor.

Tror att det viktigaste vid eventuella återföreningar efter en kortare eller längre sepration är att man verkligen känner efter hur man kände innan seprationen. Var man lycklig så varför inte förlåta och köra igen. Var man olycklig eller tyckte att förhållandet gav mindre och mindre så är det bäst att lägga ner det för all framtid.

Ta hand om dig Mait

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Maitan jag håller med nail. Vi har ju pratat förut om problem med våra tjejer. Bäst att släppa det här nu och leva vidare det finns ljus i tunelen. Du är min vän och jag vill att det ska gå bra för dig, och hoppas att det löser sig med din rörelse som du byggt upp. Den är en enanstående plats för många MPR som kommer till Pattaya och Jomtien som träffpunkt.

Ge inte upp du är vår man i Jomtien. Som fler har sagt efter rengn så kommer det sol och en Chang.

Jag skulle kunna skriva mer men det gör jag i ett PM i sånafall till dig.

MVH

Din vän Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev en recension om ditt guesthouse på din hemsida efter vårt första besök hos dig. Jag minns inte allt jag skrev, men en del känslor efter första besöket kommer jag nog aldrig glömma. Jag skrev något som detta: ” Rummen är rena och välstädade, läget är mycket bra. Ett stort plus är att man får fritt internt med ganska bra hastighet. Men det bästa av allt är Mait själv, som ställer upp för sina gäster så mycket att man nästan skäms”. Så nu goa gubbe är det vår tur att ställa upp för dig! Du har givit så mycket stöd, tid och glädje till dina gäster. Nu är det dags för oss att betala tillbaka till dig med allt stöd vi kan ge dig.

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla BTT!

Håll dig ifrån..fast än du kanske bara vill väl.det blir bara så fel!!!!!!

i en allvarlig tråd som denna.

@Måne :av-109998:

Du sa de orden jag ville ha sagt redan igår, Mait är värd någon bättre :av-109998:

@Mait

Nu är det viktigt att du inte "gräver" ner dig..utan se till att du kommer in i livets vanliga rytm fortast möjligt och håll blicken framåt, det finns ljus i tunneln om du tittar riktigt noga.

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan!

Du har alltid oss på MPR!

Vi hjälper dig efter förmåga!

För vi trives med och hoss dig!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

BTT önskar Maitan framgång och försöker som de flesta andra hjälpa och muntra upp.

Det tycker jag är helt fint, gör likaså, och hoppas att mera eller mindre orättvis

kritik av BTT i övrigt inte fogar spott till skada.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...