Jump to content
IGNORERAD

[Nyhet] Thailand donerar 5 miljoner Baht till Japan


MPR Nyheter

Recommended Posts

Nä det är väll dags att sluta den här diskusionen.

Jag får väll helt enkelt se mig som ond, dum, ignorant och allt annat som stämmer överens!

Men jag ska gratulera dig till att vara största humanisten i sverige den månaden du har utgifter på 10000 och inkomser på -10000 och tar lån eller använder resterande sparkapital för att kunna skänka bort pengar. Min februari månad såg ungefär så då jag var tvungen att skjuta till 10000 till mitt företag för att klara fakturorna där och sedan ta hand om mina privata räkningar och kostnader på ca 10000 allt tack vare att jag varit sjuk i januari. Och tänk hadde jag inte varit så dum att jag bestämde att firman skulle donera 10000 till Caritas till jul iom det fanns ett överskott då så hadde jag juh sluppit iaf det problemet. Och jag borde skitit i att ge bort alla böcker man hadde till Läkare utan gränser utan sålt dem på loppis istället (för jag vet juh att jag kan juh inte få med mig allt till Thailand) för de pengarna hadde juh passat fint i Thailands kassan.

Den dagen sverige har råd att ta hand om sina medborgare på utan att ta utlandslån då anser jag att sverige har råd att betala ut bistånd till andra länder! Vad andra länder gör med sina pengar skiter jag i för det har inte jag att göra med. Men skulle du gå på social bidrag skulle du då skänka bort pengar till den som betalar ditt bidrag. BOJ sköt in 183miljarder US$ för att dämpa finansmarkanden idag, afganistan hadde 2009 ungefär 11miljarder US$ i BNP.

Nä det är väll lika bra att man :suicide: så att ni andra får en bättre värd då man är så ond och elak!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GammalDansken

    5

  • N1sse

    4

  • Tallviking

    3

  • Tricky

    2

Mest aktiva i denna tråd

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...