Jump to content
IGNORERAD

Gummiremsor på lastbilar


Vikingen

Recommended Posts

Så när ni ser en lastbil med gummiremsor fladdrande runt hjulhusen i vår så tuta och vinka, det kanske är LeifArne :dance1:

Ja en blå/vit MAN med gummiremsor och det är garanterat LeifArne :dance1:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    5

  • Caveman

    5

  • Vikingen

    3

  • Jive

    2

Mest aktiva i denna tråd

Här har ni det rätta svaret ,ska det vara så jävla svårt att förstå

Håller däcken rena från skit grus damm lera osv

Ta det lungt och tänk på hjärtat LeifArne. Allt blir svårt att förstå om man inte vill. Denna tråd har hittills ca: 100 inlägg mindre än den klassiska tråden som Lamai64 startade om ett eluttag i sin lägenhet så än återstår nog många inlägg av dom som "vet" vad gummiremsorna är till för http://www.maipenrai.se/forum/t/9129-nan-elkunnig-har/page__hl__uttag :fan1:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Ni kan ju fråga alla dom medelålders(och däröver) sk knuttar i sverige som lufsar fram med en customhoj på 1500 kubik, med en jädra massa fransar på både armar och ben om dom vet varför dom har dessa attiraljer.

Har själv frågat ett flertal knuttar när jag åkte hoj och fick många olika svar, inte många erkända att det var för att det skulle se fränt ut.

Jag tror mig veta var dessa fransar har sitt ursprung, men det säger jag inte :)

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni kan ju fråga alla dom medelålders(och däröver) sk knuttar i sverige som lufsar fram med en customhoj på 1500 kubik, med en jädra massa fransar på både armar och ben om dom vet varför dom har dessa attiraljer.

Har själv frågat ett flertal knuttar när jag åkte hoj och fick många olika svar, inte många erkända att det var för att det skulle se fränt ut.

Jag tror mig veta var dessa fransar har sitt ursprung, men det säger jag inte :)

mvh walle

Fransar på kläderna var indianerna var först med.

Dom leder bort vatten från kläderna...

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Enligt en säker källa så är det för att hålla myggen borta

så de ej biter hål på däcken ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gummiremsorna är för att ingen ska bli åksjuk.

så är det

absolutrtfm.gif

tvärsäkert

inga tvivel

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak är i alla fall säker OM de sitter där för att hålla däcksidorna blanka, rena och fina så gör de då ett helt kasst jobb.. Blanka är däcken i bästa fall på en ring som sticker ut lite extra, samt att massor av bilar har monterat remsorna så att de inte gör ett speciellt bra jobb alls... Knappt rör däcken faktiskt.

Jag tror på förslaget med att hålla myggen borta. Skulle ha behövts på Koh Samet i veckan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror på förslaget med att hålla myggen borta.

Borta från . däcken ? :crazy:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Om man kör så nära att man kan se fransarna vet man att man ligger för nära.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...