Jump to content
IGNORERAD

HOTROD

Rasli

Recommended Posts

Hej

Har en rod som saknar inredning . Tänkte försöka få någon att sy en i Bangkok .

Problemet vet inte var jag skall hitta någon som kan det . Åker ner i april.

Tacksam för hjälp

Rasli

Dela på andra sajter

Vad är den byggd på? Jänkarna är ju helt outstanding på priser, om det är någorlunda standardinredning, och Thai har inte riktigt fattat det där med kvalitet i arbetet, särskilt inte om en falang beställer.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Tja, har vart i "skinnbranchen men inte hållt på någe ned bilinredning.. om du nu vill ha skinn?

men en kille som skulle klara av det är Jo, en skinnskräddare som håller till i patong-Hkt

kan pma nr om du vill

finns ett gäng som håller på med skinn i Bkk oxå men har tyvärr inte nr till dessa just nu, en kan du hitta vid vid "suan tjatu tjack- wekeendmarket, stora ingången, håll höger "ett tag... sen på vänster sida så säljer dom boots och skinnprylar Ae heter snubben och hans fru Kanja

lycka till

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Dela på andra sajter

Hej

Har en rod som saknar inredning . Tänkte försöka få någon att sy en i Bangkok .

Problemet vet inte var jag skall hitta någon som kan det . Åker ner i april.

Tacksam för hjälp

Rasli

Hej Rasli,

Vi har en som vi använder och som gör bra jobb. Men har du några mallar som han kan gå efter?

Om du vill veta mera skicka gärna ett PM.

Ha en bra dag!

:wai:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...