kauf Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Jag håller på att luska kring SFI-bonusen vars kriterier verkar vara svårtolkade... Är intresserad av vilken klassnings kod ni har fått på era uppehållstillstånd? Frugan har fått klassningskod O - "Utlänning som beviljas 1:a tillstånd för annan temporär vistelse." Varför blir det inte klass B - "Anknytning, make/maka/sambo/barn und 18 år"? Klass B tillhör nämligen målgruppen för SFI-bonusen medan klass O inte tillhör målgruppen. Är det någon vars andra hälft har fått SFI-bonus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaikonsult Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Beslutsklass O används oftast vid uppehållstillstånd för besök. Mvh Thaikonsult http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 På våran står det beslutsklass:B6 Märkning UI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 klassningskoder.pdf Finns ganska många att välja på klassningskoder.pdf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kauf Inlagd Mars 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2011 Beslutsklass O används oftast vid uppehållstillstånd för besök. Mvh Thaikonsult Alltså 2 års UT? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flugskit Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 På vårat 2 års UT står det "Beslutsklass B6 Märkning UI" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kauf Inlagd Mars 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2011 På vårat 2 års UT står det "Beslutsklass B6 Märkning UI" Vad var era förutsättningar när ni fick UT? Gifta, barn etc? Försöker ju klura ut varför klasserna skiljer åt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 7, 2011 Dela Inlagd Mars 7, 2011 Har aldrig sett detta förut. på vårt står det Beslutsklass B5. Vad kan det vara för skillnad mellan B5 och B6? Gifta/ogifta? Vi är gifta. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BND Inlagd Mars 7, 2011 Dela Inlagd Mars 7, 2011 Lättast att få svar på frågan är nog att ringa Mig! Eller ge lite mer info om hur era förutsättningar ser ut för ansökan. Har hon varit här innan, är ni gifta, har ni levt tillsammans i Thailand m.m. Nu kan jag ha helt fel men om jag har fattat klassningskoderna rätt så är skillnaden mellan B5 och B6 B5 då är man gift/sambo B6 då ska man gifta sig eller bli sambos. Min fru fick B5 på sitt UT-2år och hennes dotter fick B. Vi är gifta och hon har varit här innan på 3mån Schengenvisum för anhörig besök. /BND เสน่ห์ปลายจวักผัวรักจนตาย Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.