Jump to content
IGNORERAD

När anser ni att tjejer är lovliga?

Guest Malaeng Sabb

När anser ni att tjejer är lovliga?  

152 röster

1. 1. När anser ni att tjejer är lovliga?

• 15 år
      41
    • 16 år
      3
    • 17 år
      7
    • 18 år
      66
    • 19 år
      2
    • 20 år
      33

Recommended Posts

va e det för jävla bebis tråd du startar...vem fan bryr sej va du behöver för bekräftelser för att göra dina bar ragg. normala människor hade inte ens gjort en sån tråd.jesus sex turister...ta en soap o må gott killen..

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

• Svar 172
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• GammalDansken

15

• broder tuk tuk

8

• Chiefen

7

• Caveman

6

Mest aktiva i denna tråd

Guest Malaeng Sabb

va e det för jävla bebis tråd du startar...vem fan bryr sej va du behöver för bekräftelser för att göra dina bar ragg. normala människor hade inte ens gjort en sån tråd.jesus sex turister...ta en soap o må gott killen..

Nä, normala människor för dig tiger väl och tycker det är ok med gubbar som tänder på småtjejer.

Dela på andra sajter

I en tråd av denna kaliber, kan säkerligen nivån hållas lite högre.

Ett par inlägg av otrevlig karaktär gömda.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja för mig är det nog 40 + som gäller och sparbössa har jag redan så de kan kvetta , men titta får man ju i alla fall om det skulle passera ngn vacker

å kurvig 25 åring

Dela på andra sajter

Som det sagt tidigare, om det inte går att hålla en hyfsad nivå på inläggen, även om det är en tråd som med all säkerhet väcker känslor hos de flesta, så kanske man inte bör skriva på forum överhuvudtaget.

Dela på andra sajter

Stefan5300... Har tagit bort din bild.

Tycker att det är väldigt provocerande, opassande och på gränsen till sjukligt att lägga upp en bild på barn med tillhörnade text i en tråd som denna.

Bilden passar bättre i "Dagens bild" tråden.

Dela på andra sajter

Som man frågar får man svar heter det ju. Konstaterar att trådskaparen i den här tråden har en intention med frågan som inte alls framgår av frågeformuleringen och givetvis så kommer det då inte heller in rättvisande svar. Tjejer och killar i Sverige får enligt lagen ha frivillig sex från och med 15 års ålder men här i tråden verkar det finnas en hel del som önskar höja den åldersgränsen till allt mellan 25 och 40 tydligen. I alla fall om man tolkar frågan bokstavligt och inte ur tanken lägger in egna tolkningar.

Själv anser jag nog att jag var tillräckligt mogen att ha frivillig sex när jag var 15 och hade gärna haft det om bara någon tjej ställt upp. Tyvärr för mig så fick jag ofrivilligt vänta ytterligare ett år innan jag lyckades hitta en lika villig motkandidat. Och det var väl ungefär i den åldern de flesta jämnåriga jag kände gjorde sina debuter. En gissning är att både min son och min dotter kommer att göra ungefär det samma.. oavsett vad jag som pappa tycker om det.

Själv skulle jag nog inte vilja ändra byxmyndighetsåldern, gör man det så kommer man bara i onödan göra brottslingar av en himla massa ungdomar. Idag börjar ju tjejer bli könsmogna redan när de är 11-12 och med könsmogenheten följer sexdriften automatiskt. En juridisk lag som inte tar hänsyn till en naturlag är nog inte så genomtänkt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

stefan5300

Stefan5300... Har tagit bort din bild.

Tycker att det är väldigt provocerande, opassande och på gränsen till sjukligt att lägga upp en bild på barn med tillhörnade text i en tråd som denna.

Bilden passar bättre i "Dagens bild" tråden.

Ber om ursäkt om bilden var så provocerande och sjuklig, vad jag menade var att folk kanske får lustiga tankar om man lägger in sådana bilder oavsett i vilken tråd det än är.

Ha det gott och det var inte min mening att provocera i denna skittråd.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Som man frågar får man svar heter det ju. Konstaterar att trådskaparen i den här tråden har en intention med frågan som inte alls framgår av frågeformuleringen och givetvis så kommer det då inte heller in rättvisande svar. Tjejer och killar i Sverige får enligt lagen ha frivillig sex från och med 15 års ålder men här i tråden verkar det finnas en hel del som önskar höja den åldersgränsen till allt mellan 25 och 40 tydligen. I alla fall om man tolkar frågan bokstavligt och inte ur tanken lägger in egna tolkningar.

Själv anser jag nog att jag var tillräckligt mogen att ha frivillig sex när jag var 15 och hade gärna haft det om bara någon tjej ställt upp. Tyvärr för mig så fick jag ofrivilligt vänta ytterligare ett år innan jag lyckades hitta en lika villig motkandidat. Och det var väl ungefär i den åldern de flesta jämnåriga jag kände gjorde sina debuter. En gissning är att både min son och min dotter kommer att göra ungefär det samma.. oavsett vad jag som pappa tycker om det.

Själv skulle jag nog inte vilja ändra byxmyndighetsåldern, gör man det så kommer man bara i onödan göra brottslingar av en himla massa ungdomar. Idag börjar ju tjejer bli könsmogna redan när de är 11-12 och med könsmogenheten följer sexdriften automatiskt. En juridisk lag som inte tar hänsyn till en naturlag är nog inte så genomtänkt.

Och om din dotters sexdebut blir med en 35-40årig man, hur reagerar du då?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

GammalDansken

Han lägger nog upp frågan på ett forum.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Med all säkerhet negativt, i alla fall om det sker i hennes tonår. Fast nu innefattade ju inte trådfrågan de förutsättningarna.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Det ar val lite svart att sitta i sverige och moralpredika alder pa tjejer, det ar ingen som namner ett ljud om thaifolket sjalva, som gifter bort sina 12-13 ariga dottrar for 5 baht guld och 100.000 till gubbar som ar bade 25-30 ar gamla,det ar ju darfor vi sk snuskhummrar far aran att overta dess fortjusande unga modrar med 2 barn i Pattaya nar dom ar 17-18 ar, nar thaisvinen overger dom. sa vad ar ratt eller fel?? Na jag sager som min kompis, IDAG FYLER JAG 40, OM 20 AR SKALL JAG k**lla EN 20 ARING, OCH DET BASTA AV ALLT, HON AR INTE FODD ANNU. forlat om jag skrek ut historien

SVEN55

Dela på andra sajter

Jag gillade unga snygga tjejer när jag själv var ung... Varför skulle det ha ändrat sig bara för att jag blivit äldre???:whistle: .Jag tittar gärna på yngre snygga tjejer men jag är 37 så min gräns för sex går nog vid 20.. Men jag e gift,,, (min fru är 34) och inte många 20 åringar vill ha en 37 åring. . Så jag får nöja mig med att titta, vilket räcker långt :giggle:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Tramsig tråd som inte kommer mynna ut i något bra.

Tacka vet jag 30 plussare som är som svältfödda på sex (som en själv) då blir det åka av, helt underbart. :)

Har aldrig fattat poängen med unga kvinnor, nä TS testa en lite äldre kvinna istället som vet vad hon vill ha utan tjafs. *punkt*

Har hon knullat lika mycket som DU så är det inget att skämmas för och erfarenhet är en merit inte last. :wai:

Får en olustig känsla över omröstningen...

Blir mer nyfiken på om gubbarna som skrivit här vet hur man tillfredställer en kvinna, eller ens försöker. Ner i busken gubbjävlar och lev livet! :D

Dela på andra sajter

Det ar val lite svart att sitta i sverige och moralpredika alder pa tjejer

SVEN55

Spelar det någon roll vart i världen man befinner sig? får man bara tycka till om man befinner sig i Thailand? och vad är det som får dig att tro att vi inte skulle vara i Thailand?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

gubben4906

Orkar inte läsa hela tråden. Aya e 28 jag e 51 å de funkar... Inte pga mej,de e helt å hållet hennes förtjänst.

Hur konstigt de än må vara så verkar det lilla stycket vilja stanna m. gubben...

Fråga inte mej varför... Fråga henne...

Ja du Odin, jag har träffat dig och din fru/fästmö och hon är jättetrevlig. Om jag inte minns fel så träffade du henne i Sverige eller?

Angående åldrarna mellan man och kvinna så skulle jag inte vilja vara ihop med en Tjej/Kvinna som är 15 år. OK, de har snygga fasta ktoppar men ändå. Den yngsta jag har haft var 27 tror jag, det var den ålder hon uppgav, jag var 50 då.

Jag trodde vi hade tröttnat på den svenska moralen, vi som skriker så mycket om vilket ruttet land Sverige är men ändå tar vi med oss mycket av den moralen med oss till Thailand!! :ironi: Jag fick för mig efter att läst i dessa trådar genom de åren jag varit medlem att många tycker Sverige är ett ruttet land men ändå hyllar de den Svenska moralen, konstigt, konstigt :ironi:

gubben

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Äldre mognare män? I ditt exempel är det ju knappast något underligt överhuvudtaget här i Thailand och snart inte i resten av världen heller.

När går mogenheten över? Vid 40?

Sluta svamla om åldersskillnad, du vet ju för fan inte ett skit som bara har pröjsat för lite snask. Det är för fan ingen som överhuvudtaget skulle ha ett förhållande med en 17 åring, mer än du då möjligtvis.

Jodå jag vet ett skit.

Jag vet att 10-20 års åldersskillnad mellan farang och thai är ganska vanligt och att det inte är så vanligt mellan svensk och svenska.

Mognad sitter i psyket. Vissa blir aldrig mogna medan andra kan vara psykiskt mogna och stabila redan vid 25.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

bara en sak om man ska följa lagen så är en tjej faktiskt inte lovlig vid 15 år utan det är bara en så kallad vedertaglig sanning om jag inte kommer ihåg helt bängt.

Mantra

Dela på andra sajter

Kim!

Jag lägger fram ett inlägg ja skrev på sida ett!

Der finnes svar och kompliteringe till ditt inlägg

Hitta denna länk!

Mycket att läsa!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lovlighets%C3%A5lder

pigge01

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Jodå jag vet ett skit.

Jag vet att 10-20 års åldersskillnad mellan farang och thai är ganska vanligt och att det inte är så vanligt mellan svensk och svenska.

Mognad sitter i psyket. Vissa blir aldrig mogna medan andra kan vara psykiskt mogna och stabila redan vid 25.

BTT

Den där 16åriga barflickan du skröt över att ha belägrat, var hon mogen?

Bajen_Kopia.png

Dela på andra sajter

Jodå jag vet ett skit.

BTT

Bland det dummaste jag läst, vad är din ursäkt ang mognad?

Psykiskt mogna? REDAN vid 25?

Börjar störa mig på din självbild, vem är du att prata om mognad?

Dags att sitta ner och reflektera en stund...

Dela på andra sajter

Guest Atom

Strikt legalt sa ar val en tjej "lovlig" nar hon ar 15 och hon ar "olovlig" om hon sa ar 45 om det utgar betalning for hennes sexuella tjanster och dar verkar svensk och thailandsk lagstiftning vara tamligen overens.

Pratar vi istallet moral sa blir det mer komplicerat och det beror pa hur gammal killen ar, om betalning eller annan paverkan forekommit etc. Om man som medelalders vasterlanning har sex med en prostituerad tjej fran ett relativt u-land och hon ar yngre an 25 sa tycker jag det ar moraliskt at helvete och ar hon under 18 tycker jag det ar sjukt perverst.

A andra sidan tycker en majoritet av Sveriges befolkning att prostitution alltid ar omoraliskt sa vi kanske ska spara lynchmobben till det som beviserligen ar olagligt istallet for det som subjektivt ar omoraliskt.

Dela på andra sajter

stefan5300

Spelar det någon roll vart i världen man befinner sig? får man bara tycka till om man befinner sig i Thailand? och vad är det som får dig att tro att vi inte skulle vara i Thailand?

Jag vet vad SVEN 55 bor, ni kanske rent ut av bor bor grannar i Surin :)

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Enligt lag 15 ja men sen är det väl en förutsättning att man ligger någorlunda på samma mentalaplan eller

i närheten.

Det kan ju inte vara så kul att läsa Bamse varje kväll för kärleken?

Nä det finns ju extrema förhållanden kanske att dessa Gubbar vill känna sig själva som Tonåringar,

genom sina Girlfreinds eller Äldrevårdare!!!!!!!

Gumman & Jag har en ålderskillnad på 4 år till Hennes fördel vi träffades i Svedala när jag var 39 &

hon 35 funkar för oss.

Mvh Svampen :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...