Jump to content
IGNORERAD

Supa ihjäl sig


Wikileaks

Recommended Posts

!!!!!!!!...GLIDA RUNT ME EN"VISP"I HÄCKEN SKULLE JA MER ÄN GÄRNA PROVA PÅ

Det är väll det som gaykretsarna kallar för att göra propellern :huh: men det är ok om du är sugen ;)

Här har vi inga fördomar :)

NJAA TAR TILLBAKS DE DÅ :sFduh: KAN INGET OM GAYKRETSEN Å VILL EJ VETA NÅ HELLER,DE FÅR DU PYSSLA ME SJÄLV :dance1: .. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    9

  • PUTTE

    8

  • GammalDansken

    8

  • Wikileaks

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Det här med karting(go.cart) låter mycket intressant. har du möjligen mera info om detta?

Jag måste ha något att syssla med om jag ska tillbringa längre tider i Thailand och man kan inte dyka och pyssla i trädgården varje dag..

Det finns faktiskt en hel del att syssla med i Pattaya utan att supa skallen av sig om man anstränger sig för att hitta sysselsättning.

Ex är gokart, skytte, bridgeklubbar, kyrklig verksamhet, tennis, badminton,golf, minigolf,diverse kurser på olika skolor ex språk, matlagning, yoga etc.

Faktiskt kan man ha fullt upp ifall man är lite fantasirik och har intresse av att lära sig nya saker.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

NJAA TAR TILLBAKS DE DÅ :sFduh: KAN INGET OM GAYKRETSEN Å VILL EJ VETA NÅ HELLER,DE FÅR DU PYSSLA ME SJÄLV :dance1: .. :drinks:

Förnekelse är det första stadiet, men det är ingen att skämmas för ;)

Har jag läst i det Bästa :)

Själv har jag ingen som helst erfarenhet då jag är gift med en kvinna, men berätta gärna hur det var

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns faktiskt en hel del att syssla med i Pattaya utan att supa skallen av sig om man anstränger sig för att hitta sysselsättning.

Ex är gokart, skytte, bridgeklubbar, kyrklig verksamhet, tennis, badminton,golf, minigolf,diverse kurser på olika skolor ex språk, matlagning, yoga etc.

Faktiskt kan man ha fullt upp ifall man är lite fantasirik och har intresse av att lära sig nya saker.

BTT

Jag fyller på, sitta utanför 7/11 med en 6B's vattenflaska, sitta utanför damtoan på soi7 med en kikare, kolla på porrfilmer med polarna..

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag det är ungefär lika tydligt att de som flyttar till Thailand är glada i spriten likasom de thaitjejer som hittar faranger och kommer till Sverige är bartjejer.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag fyller på, sitta utanför 7/11 med en 6B's vattenflaska, sitta utanför damtoan på soi7 med en kikare, kolla på porrfilmer med polarna..

Kul kombination av intressen du har :-)

Får det inte att gå ihop med volontärarbete med vad var det.. djurskydd.

Kikaren passar iofs in i bilden.

Men det är klart, det mesta går att kombinera så länge varje sak har sin tid.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag det är ungefär lika tydligt att de som flyttar till Thailand är glada i spriten likasom de thaitjejer som hittar faranger och kommer till Sverige är bartjejer.

Kan ha varit att de flesta som flyttat hit är bartjejer men de flesta som flyttar hit idag borde vara anhöriga eller?

Min tjej avskyr sprit och själv är jag glad så vi borde flytta till Thailand. ;)

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställer mig frågan. Hur många medlemmar på Maipenrai är alkisar eller är på att bli. När jag läser trådarna så handlar det om alkohol.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställer mig frågan. Hur många medlemmar på Maipenrai är alkisar eller är på att bli. När jag läser trådarna så handlar det om alkohol.

Jag läser om alla möjliga ämnen det skrivs om

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Det finns faktiskt en hel del att syssla med i Pattaya utan att supa skallen av sig om man anstränger sig för att hitta sysselsättning.

Ex är gokart, skytte, bridgeklubbar, kyrklig verksamhet, tennis, badminton,golf, minigolf,diverse kurser på olika skolor ex språk, matlagning, yoga etc.

Faktiskt kan man ha fullt upp ifall man är lite fantasirik och har intresse av att lära sig nya saker.

BTT

Nu har jag aldrig varit i Pattaya, jag kommer säkert att åka dit någon gång för att se spektaklet.

Jag vill ha nära till "riktigt hav" för bad och dykning, så något boende vid Siam buktens nordvästra del är inte aktuellt.

Ändrades av Incinerator
Link to comment
Dela på andra sajter

Förnekelse är det första stadiet, men det är ingen att skämmas för ;)

Har jag läst i det Bästa :)

Själv har jag ingen som helst erfarenhet då jag är gift med en kvinna, men berätta gärna hur det var

NJAAA JA HAR JU FAKTISKT INGEN ERFARENHET OM DETTA :av-109998: Å KOMMER ALLDRIG ATT FÅ DE HELLER HOPPAS JA...Å JA HAR OXÅ EN KVINNA,ICKE GIFTA GUDSKELOV...MEN VI HAR BARN Å DE E VÄRRE,,,E MAN GIFT SÅ KAN MAN JU ALLTID SKILJA SIG Å ALLDRIG MERA SES :great: MEN HAR MAN BARN FÅR MAN DRAS ME DOM HEEEEELA LIVET :sFduh: MEN DE FINNS JU EN HEEEEEEL HÖG PÅ DETTA FORUMET SOM TYCKER OM KILLAR(KATOYER) :spy: SÅ DU FÅR NOG BOLLA ÖVER DINA FRÅGOR PÅ DOM.TYCKER DE BORDE KLASSAS SOM EN SJUKDOM ATT SPRINGA RUNT ME KILLAR :rotfl::rotfl: NU BLIR DE ETT JÄÄÄÄÄVLA LIV MEN SOM VANLIGT BRYR JA MIG ICKE SÅ MYCKE OM DE :blah:... :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställer mig frågan. Hur många medlemmar på Maipenrai är alkisar eller är på att bli. När jag läser trådarna så handlar det om alkohol.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Jag ställer mig frågan. Hur många medlemmar på Maipenrai är alkisar eller är på att bli. När jag läser trådarna så handlar det om alkohol.

du lär inte få ett enda JA på den frågan oavsett förutsättningar

Ligger liksom i alkoholens påverkan på folk liksom att dom alltid förnekar att dom har ett problem med spriten, om dom ens för sig själva inser att dom har det

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

du lär inte få ett enda JA på den frågan oavsett förutsättningar

Ligger liksom i alkoholens påverkan på folk liksom att dom alltid förnekar att dom har ett problem med spriten, om dom ens för sig själva inser att dom har det

DOM???????? BROR DUKTIG :giggle: MVH ALKOHOLISTEN :drinks::drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Min storebror fick frågan på en interview om han hade problem med spriten.

"Lita på det", svarade han, "det är ett problem att barskåpet alltid är tomt".

Fel sammanhang att skoja i, det var den typ av intervju som föregår adoption.

Det blev inget barn då.

Och tur var kanske det, för barnet iaf, för ett antal år efter gick han bort.

Han söp ihjäl sig.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställer mig frågan. Hur många medlemmar på Maipenrai är alkisar eller är på att bli. När jag läser trådarna så handlar det om alkohol.

Ligger en hel del i ditt påstående, men det grundar sig förhoppningsvis i att en absolut majoritet av inläggen om "BÄRS O BIRA" är från typ semestertrippar, och det är ju ett välkännt fakta att då krökas det mer än i normalmiljö.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man undrar vad Thailand har tänkt sig vad är syftet med att låta spriten flöda så fritt.

Har aldrig varit med om något liknande det sups i otroliga mängder runt om Thailand.

det har det väl alltid gjorts????

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ett inlägg från Hans Lindström

post-3485-0-71664100-1299337481_thumb.gi

www.bonton.se

post-3485-0-71664100-1299337481_thumb.gi

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

En Pattayaräv månne?

post-3485-0-91799600-1299337773_thumb.gi

post-3485-0-91799600-1299337773_thumb.gi

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag ställer mig frågan. Hur många medlemmar på Maipenrai är alkisar eller är på att bli. När jag läser trådarna så handlar det om alkohol.

:drinks:

När e man alkis????? :8: eller :54:

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

:drinks:

När e man alkis????? :8: eller :54:

Bra frågeställning Ollas-viktor, är också lite undrande.

Det händer emellanåt när jag sitter här i Isaan att jag drar i mig 10 flaskor Blend 285 och ett par lådor öl på cirka en vecka och det är ju inte bra. Men veckan därefter så dricker jag inte en milliliter alkohol, utan bara vatten, jouce och kaffe m,m och och det är ju bra. Senast när jag kom till Sverige från Thailand drack jag 2 stycken 33;or Mariestad 5,3 % på en månad. Då undrar jag ju om man är alkis med dom mängderna jag dricker emellanåt eller kanske periodare eller att jag rent utav har bra koll på mitt drickande. Så här har det varit i 3 år.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser unga människor sitta och supa runt gatorna varje natt.

Att skyla på någon annan har jag inte gjort utan är mest förvånad över att ingen försöker göra något åt det.

Dom är kanske på semester och sysslar med att roa sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

:drinks:

När e man alkis????? :8: eller :54:

Hej, jag heter Nisse gubben och jag är en alkoholist.

Den dag alkoholen är det viktigaste för dig då är du troligen alkis. När du börjar rensa barnens sparbössa, då är du troligen alkis.

Om du gör saker som du normalt inte har gjort innan då är du troligen alkis. För mig tog det 28 år innan jag insåg att jag var alkoholist. Vänner sa åt mig att inte dricka så mycket, min dotter sa åt mig, alla jag kände sa att jag skulle ta det lugnt eller sluta dricka.

Mitt enda svar var att:

"Jag kan lägga av när jag vill men just nu vill jag inte"

Det som fick mig att inse att jag borde lägga av med att dricka var när min dotter inte ville vara hos mig de helger som var "mina" och när mina riktiga vänner började dra sig undan när jag kom eller de slutade höra av sig.

Hälsningar

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Bra frågeställning Ollas-viktor, är också lite undrande.

Det händer emellanåt när jag sitter här i Isaan att jag drar i mig 10 flaskor Blend 285 och ett par lådor öl på cirka en vecka och det är ju inte bra. Men veckan därefter så dricker jag inte en milliliter alkohol, utan bara vatten, jouce och kaffe m,m och och det är ju bra. Senast när jag kom till Sverige från Thailand drack jag 2 stycken 33;or Mariestad 5,3 % på en månad. Då undrar jag ju om man är alkis med dom mängderna jag dricker emellanåt eller kanske periodare eller att jag rent utav har bra koll på mitt drickande. Så här har det varit i 3 år.

Är svaret på frågan inte att om det är skadligt för kroppen, då är det frågan om alkoholism.

Sen om du far illa på något sätt av en lättöl eller en hel låda whiskey är mindre intressant

om faktum är att du inte kan låta bli.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Är svaret på frågan inte att om det är skadligt för kroppen, då är det frågan om alkoholism.

Sen om du far illa på något sätt av en lättöl eller en hel låda whiskey är mindre intressant

om faktum är att du inte kan låta bli.

Begriper inte riktigt vad du skriver, all alkoholkonsumtion är väl skadlig för kroppen.

Dricker ej lättöl och efter en låda whiskey så känns det ju givetvis i kroppen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...