Jump to content
IGNORERAD

När blir nästa resa för dej/er


Khun Chang

Recommended Posts

Nästa resa för min del blir att jag anländer BKK 11.50 9 juni. Hem 22.55 28 juni från BKK.

Herr Bibben har övertalat mig att boka denna resa, jag åker med viss tveksamhet ensam. Men det blir nog kul!

Fru Chang gnäller om hur hon saknar Thailand, men när det kommer till kritan ska hon inte med... Jaja!

Hoppas träffa många från MPR i Pattaya och Bangkok... kommer att posta thainummer så fort jag anlänt BKK.

Herr Chang har talat.

Trevligt Herr Chang kanske vi kan ta några pilsner när du är nere... :drinks::friends: Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Chiefen

    5

  • svampen

    4

  • hamnoi

    3

  • Herr Chang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Härligt, räknar med att vara i Pattaya några dagar from 14/6...(så jag bokar härmed rum hos Mait...nä förresten avbokar, tar Lemoni ist....ähh skit, tar det sen).

HC...Bibben också med?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tomurdoc: Är Du turist? Trodde att du bodde här! // anders

Klart jag är turist.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa resa för min del blir att jag anländer BKK 11.50 9 juni.

..

Hoppas träffa många från MPR i Pattaya och Bangkok... kommer att posta thainummer så fort jag anlänt BKK.

Herr Chang har talat.

Min nästa resa blir 10 minuter innan HC landat, fast den går MOT Sverige, med familj och annat löst folk (svärmor).

Nästa resa till Thailand har jag ingen aning om, utom för svärmor då hon åker på 90 dagars visa.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Herr Chang

Då hoppas jag att vi träffas och tjattrar lite . Kommer själv den 14 juni. Midsommar firande hos Maitan kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

surfaren73

Min nästa resa blir i September och då till Sverige 3 veckor sedan tillbaka till Thailand

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Härligt, räknar med att vara i Pattaya några dagar from 14/6...(så jag bokar härmed rum hos Mait...nä förresten avbokar, tar Lemoni ist....ähh skit, tar det sen).

HC...Bibben också med?

Nej, jag åker själv... Bibben är tyvärr upptagen med annat.

Herr Chang

Då hoppas jag att vi träffas och tjattrar lite . Kommer själv den 14 juni. Midsommar firande hos Maitan kanske.

Absolut! Har alltid blivit sugen förr om åren när det berättas på forumen om planerat midsommarfirande i Pattaya ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag åker själv... Bibben är tyvärr upptagen med annat.

Absolut! Har alltid blivit sugen förr om åren när det berättas på forumen om planerat midsommarfirande i Pattaya ;)

Herr Chang har talat.

Tråkigt att Bibben inte följde med.

Ta förvärmningen på Maitan och festen på The Pool hos, Ulrika som brukar vara bra.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nej, jag åker själv... Bibben är tyvärr upptagen med annat.

Absolut! Har alltid blivit sugen förr om åren när det berättas på forumen om planerat midsommarfirande i Pattaya ;)

Herr Chang har talat.

Oj oj Herr Chang på egen hand hur ska detta sluta he he

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

... hoppas fara ner i början av februari ev lite senare beroende på om min dotter ska följa med eller om jag åker själv. Har tänkt mig Pattya med omnejd, har aldrig varit där så de ska bli en spännande upplevelse.

// JMitchell

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj oj Herr Chang på egen hand hur ska detta sluta he he

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Ryktena säger att svåger Chang än en gång ska guida (nja, vi får väl se hur det går med det...) HC omkring, samt hålla koll på honom och kanske även dela säng igen... ;)

Ser fram mot denna bildtråden, det planeras redan för den, och ett releaseparty har planerats i Slottskogen 2013. he he ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...