Jump to content
IGNORERAD

One hit wonders


Oregistrerad

Recommended Posts

  • Svar 437
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • NiceBeaver

    93

  • Changnoi

    18

  • RoiET

    17

  • audirs2

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

MUNGO JERRY - IN THE SUMMERTIME (two hits)

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Ardis - Shotgun:

Enligt rykten på det sanningsenliga forumet (OBS! :ironi: ) Flashback jobbar hon idag i säkerhetskontrollen på Arlanda.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har funderat en vecka och kommit på en radda från 80 och 90-talen. Håll tillgodo.

Börjar med gruppen Device. Tjejen i bandet, Holly Knight, har väl skrivit hundratals låtar till andra band. Men detta projekt höll bara en skiva. Bra låt i.a.f.

Om man döper bandet och första skivan till samma namn som första singeln är man dömd på förhand. Har man dessutom kostym på sig så...:

http://www.youtube.com/watch?v=0sq8VDXlWQk

Kommersiell engelsk syntpunk:

Minns någon Cock Robin? Jaså inte, men den här låten känner dom flesta igen. Jag hade den enda skivan dom gjorde. Soft sak:

Till sist, Nick Kershaw skrev tydligen den här låten. Enligt Wikipedia håller den här killen på med musikaler idag. Låter som vilken Idoldeltagare som helst. Inte någon speciellt bra låt men jag hörde den på radion häromdagen.

Klart slut för denna gång. Kommer säkert på fler.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Låter känner nog de flesta till, men framförd på tyska.?

:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Rah band "Clouds across the moon"

RoiEt, plus för din Sabrina post men jag tror nog det var videon med Sabrinas "Nipple slip" som gjorde att låten sålde..

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dont you want me?

Lite tyskalektioner..

http://www.youtube.com/watch?v=9whehyybLqU

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Filmstjärnor har ju varit bra på att producera OHW, fört ut är Tia Carrere med "Ballrom Blitz

Sen fortsätter vi med Hugh Grant i "Pop goes my heart"

Som avslutning Lee Marvin, lindrigt nykter?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett one hit wonder som tur var...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Vad gör den här tjejen idag? Har hon fortfarande samma frisyr???

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

:kort: utvisning ;) ... ingen one hit wonders.

Det är en klassiker som kommer att leva för evigt.i från en av världens bästa filmer :great:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Diane Laine . du och jag :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

:kort: utvisning ;) ... ingen one hit wonders.

Det är en klassiker som kommer att leva för evigt.i från en av världens bästa filmer :great:

Den enda film som är i närheten av Streets of Fire när det gäller musik är Manhunter.

http://www.youtube.c...feature=related

Ändrades av singh@
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

:kort: utvisning ;) ... ingen one hit wonders.

Det är en klassiker som kommer att leva för evigt.i från en av världens bästa filmer :great:

Jag kanske inte ser one hit wonders på samma vis som ni andra i tråden? One hit wonders lever hur länge som helst. Men däremot artisten i sig, får inga fler hittar. Men vad fattar jag?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske inte ser one hit wonders på samma vis som ni andra i tråden? One hit wonders lever hur länge som helst. Men däremot artisten i sig, får inga fler hittar. Men vad fattar jag?!

Enis var ju kär i Diane Laine :wub::haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske inte ser one hit wonders på samma vis som ni andra i tråden? One hit wonders lever hur länge som helst. Men däremot artisten i sig, får inga fler hittar. Men vad fattar jag?!

mitt svammel är inte så mycket att bry sig i :scomp:

Enis var ju kär i Diane Laine :wub::haha:

:wub:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Robert Tepper - No easy way out.

Musik från filmen Rocky 4. Den rullen då Rocky fightades mot Ivan Drago (Dolph Lundgren)

I filmen såg vi även Apollo (Carl Weathers)

Weathers har jag faktiskt sett - se bifogat foto.

:-)

post-6637-0-01176900-1307263470_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Dagens bidrag heter Far Corporation.

Ett gäng studiomusiker slår sig samman med några medlemmar från improvisationsorkestern TOTO. Sedan får snilleblixten att göra en cover Stairway to heaven.

Lika proffsigt som tråkigt. Efter det hände väl inte så mycket mer.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom hade en jätte hit till i Filipinerna.

Det vet alla flappe gubbar som hängt på Go-Go barer vad brudarna gjorde när den spelades.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...