Mantra Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 (ändrad) minns elvis glömma den dåliga gruppen abba. (abba är dåligt grupp tycker jag) Ändrades Februari 25, 2011 av Mantra Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Kommer ihåg när jag passera Ekvatorn första gången 1972 och blev döpt . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 minns elvis glömma den dåliga gruppen abba. (abba är dåligt grupp tycker jag) Trots det sålde dom bäst av alla grupper i världen just då Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Off topic. Men det var en sekvens i en Canada cup match som jag aldrig glömmer. Canada spelade 5 mot 4 och hade satt in forwarden Guy Lafleur "stor stjärna" som skytt på backplats men ryssarna fick en kontring och Vladimir Krutov kom emot Lafleur och skottfintade "upp honom på läktaren" och gjorde mål i numerärt underläge. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 (ändrad) Scandiancorner. I början på 70-talet jobbade jag i Porjus åt mannen som senare hade "Red Diomond Bar" i Bangkok. Herrejessus vad hjärnceller vi tog livet av under den tiden i Porjus. Men jäklar vad roligt vi hade Fritz.. Ändrades Februari 25, 2011 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 (ändrad) Bästa minnet är från1975.<br>Jag var väl 10 år och min granne Andreas tryckte ett kassetband i handen på mej.<br>"lyssna på det här, skitbra!"<br>Det gjorde jag och mitt liv förändrades kraftfullt...vilka låtar, kan man spela såhär???<br>Lyssnade på Dansband, Abba och melodiradion innan det...inget fel med det men det här var ju råkraft utan like!<br>Låten som gjorde mest intryck fins på länk här. Fortfarande en av min absoluta favoriter, ett konstverk i mina öron!!! :-D <div><a href=" Train</a></div> Ändrades Februari 25, 2011 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Till moderatorer...när jag trycker på "ändra" och fixar nåt så fuckas hela texten med bilder och länk upp. Varför?? Ser förjävligt ut och länken funkar inte?? Ska väl inte behöva va såhär va? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Scandiancorner. I början på 70-talet jobbade jag i Porjus åt mannen som senare hade "Red Diomond Bar" i Bangkok. Herrejessus vad hjärnceller vi tog livet av under den tiden i Porjus. Men jäklar vad roligt vi hade Fritz.. Ja här står han mister Thor Eriksson längst ut till höger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Till moderatorer...när jag trycker på "ändra" och fixar nåt så fuckas hela texten med bilder och länk upp. Varför?? Ser förjävligt ut och länken funkar inte?? Kola på föregående inlägg, jag stavade fel och försökte ändra. Sen ser det ut så där. Gör jag nåt fel eller?? Ska väl inte behöva va såhär va? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Och här är han omringad av damer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Till moderatorer...när jag trycker på "ändra" och fixar nåt så fuckas hela texten med bilder och länk upp. Varför?? Ser förjävligt ut och länken funkar inte?? Kola på föregående inlägg, jag stavade fel och försökte ändra. Sen ser det ut så där. Gör jag nåt fel eller?? Ska väl inte behöva va såhär va? Ragson, vad är det för låt. Mitt musikliv förändrades när jag hörde Dimonds And Rust med Judas Priest. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2011 Dela Inlagd Februari 26, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kwfSI09Lu0o&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Det kom ett antal sköna bilrullar på 70-talet. Biljakter och bilkrascher utan dess like. Idag skall det vara så mycket muskler och så överextremt. Tacka vet jag dessa gamla goa mysrullar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Detta är väl den bästa av 70-talets Svenska vinyler. Men som gammal raggare så blev man bannad av sina raggarkompisar när man började lyssna på uggla. Men efter ett tag gick det även över för dom. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Det är ju bara för skoj att kika på dessa dansbandsfigurer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Exakt - härligt! Och Bagen med Cia Berg! bagen var på 80 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 michalov, charlamov och petrov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Det är ju bara för skoj att kika på dessa dansbandsfigurer! Glöm för all del inte Gert-Jonnys! Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Februari 28, 2011 Dela Inlagd Februari 28, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Februari 28, 2011 Dela Inlagd Februari 28, 2011 Minns med glädje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 28, 2011 Dela Inlagd Februari 28, 2011 Andy Gibb 1958 - 1988. Hans tre äldre bröder bildar bandet Bee Gees. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Jag saknar inte frisyren jag hade på 70-talet. Kan dock ibland sakna ungdomen . /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Jag saknar inte möblerna som man hade på -70 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu